loading...
مطالب جالب | جورواجور
همیار سایت بازدید : 161 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

آیا میوه ها چاق کننده هستند ؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=291012
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میوه. چاقی یک اپیدمی جهانی است که عوامل پیچیده‌‌ای بر روی آن اثر ... مقاله‌ها از آن به عنوان کربوهیدرات چاق کننده نام برده می‌‌شود، آیا می‌‌تواند چاق کننده باشد ؟ ... افزودن شکر می‌‌توانند هم از ارزش تغذیه‌ای میوه‌ها کاسته و هم باعث افزایش چگالی ...

آیا با خوردن میوه به جای شام لاغر میشویم؟ - نمناک

namnak.com/2045-آیا-با-خوردن-میوه-به-جای-شام-لاغر-میشویم.html
نمناک سبک زندگیتناسب اندام آیا با خوردن میوه به جای شام لاغر میشویم؟ ... میوه میل می کنند اما برخلاف باور عموم، میوه ها هم چاق کننده اند و مصرف بیش از حد آنها مضر است.

آیا میوه هم چاق کننده است؟ مصرف زیاد میوه باعث چاقی خواهد شد! - ...

www.alamto.com › سلامت › تناسب اندام
۲ ساعت پیش - آیا میوه هم چاق کننده است؟:یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، سندروم متابولیک و ... از چاقی ...

آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟ | آینه

www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...آیا...میوه...چاق+کننده+اس...
این نظریه که مصرف میوه همراه غذا ، می تواند هم خوب باشد و هم بد ،این موضوع کاملاً نسبی است . اگر فردی مشکل خاصی از نظر کمبود مواد مغذی نداشته باشد میتواند با خیال ...

میوه ای که هم چاق میکند هم لاغر!+عکس - نیک نیوز

niknews.ir/fa/news/10096/میوه-ای-که-هم-چاق-میکند-هم-لاغرعکس
۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - انگور هم لاغر كننده است و هم چاق كننده. بدینگونه كه اگر انگور را از صبح تا ظهر، خالی میل كنید لاغر كننده است و اگر آن را همراه با غذا میل كنید چاق كننده ...

مناسب ترین میوه های لاغری - مجله اینترنتی ردز

www.radz.ir/1392/04/مناسب-ترین-میوه-های-لاغری/
۴ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خربزه هم به جز تاثیری که بر لاغری دارد، سرشار از ویتامین A و C است و کلسیم و آهن بالایی دارد. .... آیا خرمالو هم جزء میوه های چاق کننده است؟؟ پاسخ دادن.

آیا مصرف میوه ها ما را چاق می کند؟ - تغذیه - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › تغذیه
۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همه این افراد معتقدند میوه چاق نمی‌كند و می‌توانند هر چقدر می‌خواهند با خیال راحت میوه ... پس مصرف متعادل میوه نه‌تنها نهی نمی‌شود بلكه بسیارخوب هم است.

مدرسه کلوب - میوه های لاغرکننده

www.madresehclub.com › تغذیه سالم
میوه های لاغرکننده بعضی میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر برعکس لاغر می ... چرا انجیر چاق کننده است؟ ... اما حواستان باشد که آب هویج برخلاف هویج کالری زیادی دارد و حتی می تواند چاق هم بکند چون هر ... آنها این موضوع را بررسی کرده اند که آیا زغال اخته و محتوای پلی فنول آن ممکن است نقشی در مقابله با چاقی داشته باشد؟

مصرف میوه ها را چاق کننده است؟ - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/33452/مصرف-میوه-ها-را-چاق-کننده-است؟
۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همه این افراد معتقدند میوه چاق نمی‌کند و ... پس مصرف متعادل میوه نه‌تنها نهی نمی‌شود بلکه بسیارخوب هم است.

آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟ - مجله پزشکی دکتر ...

www.hidoctor.ir/10294_آیا-خوردن-میوه-هنگام-عصر-چاق-کننده-است؟.html/
۱۷ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟,:میوه ها یکی از سالم ترین غذاها ... کاهو و سبزی خوردن همراه غذا ، نه تنها مضر نیست بلکه می تواند مفید هم باشد .

میوه‌هایی که شما را چاق می‌کند! - سلامانه

www.salamaneh.com › سرویس لاغری و چاقی
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میوه ها و سبزیجات پرکالری را مصرف کنید اما به اندازه لازم! ... از ما این است که موز، آوکادو، ذرت، هویج و نخود فرنگی چاق کننده هستند. ... از ذرت استفاده کنید و به همان میزان هم دریافت کالری داشته باشید. ... ۳ ۰ آیا این خبر را می پسندید؟

پاسخ به سوالات رژیم گیرندگان 6 | دکتر بهمن محمدی - تغذیه و ...

www.doctormohammadi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID...
سوال 73 : آيا مصرف ميوه و لبنيات به مقدار زياد چاق كننده است ؟ جواب : بله . ميوه و ... آيا راهي هست كه هم به توصيه پزشك عمل كنم و هم بتوانم لاغر شوم ؟ جواب : البته .

آیا میوه باعث چاقی می‌شود؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/332913/آیا-میوه-باعث-چاقی-می‌شود؟
زمانی‌که فرکتوز (قند میوه) وارد کبد می‌شود و ذخایر گلیکوژن هم از قبل تکمیل باشد ... این واقعیت استوار است که فرکتوز به شکل چربی کبد را ترک می‌کند و چربی هم باعث .... بخت‌آور و « الکساندر مَلت گای» تهیه کننده فرانسوی این فیلم حضور داشتند.

پزشکی - بهترین روش برای کوچک کردن شکم

gdarya.blogfa.com/post-147.aspx
توجه: بهترین دستور برای کوچک شدن شکم، انحصار صبحانه به خوردن میوه است مشروط بر اینکه تا ظهر غذای دیگری نخورید. میوه های که برای ... مصرف سیب را برای اشخاصی که مبتلا به مرض چاقی هستند تجویز می کنند. آبغوره و ... زیره هم لاغر کننده است.

میوه های تابستانی که شما را چاق و لاغر می کنند - فیفادی | ...

fifaday.ir/میوه-های-تابستانی-که-شما-را-چاق-و-لاغر-م/
خربزه هم به جز تاثیری که بر لاغری دارد، سرشار از ویتامین A و C است و کلسیم و آهن ... که در ۱۰۰ گرمش ۷۶ کیلو کالری وجود دارد، یک میوه لاغر کننده به حساب می‌آید.

آیا میوه ها چاق کننده هستند ؟ - آکا

www.akairan.com/health/vegetable-health/20154623543.html
فروکتوز که قند اصلی محلول در میوه است، متابولیسم آهسته‌ای دارد بنابراین ... شکر می‌‌توانند هم از ارزش تغذیه‌ای میوه‌ها کاسته و هم باعث افزایش چگالی میوه‌ها شده که در ... میوه, چاق کننده, چاقی,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص .... آیا نان چاق‌کننده است؟

سلامت باش » Blog Archive آیا با مصرف میوه میتوان لاغر کرد؟ ...

salamatbash.net/آیا-با-مصرف-میوه-میتوان-لاغر-کرد؟/
۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس چرا برای مصرف میوه هم محدودیت‌هایی وجود دارد؟ ... بدن را به انسولین افزایش می‌دهد بنابراین ممکن است باعث ابتلا به چاقی یا بیماری دیابت شود.

آیا موز چاق کننده است؟ - رژیم غذایی

www.foodregime.com › رژیم غذایی › مقالات تغذیه و رژیم غذایی
۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه اصلیرژیم غذاییمقالات تغذیه و رژیم غذاییآیا موز چاق کننده است؟ ... موز یکی از محبوب ترین میوه ها در ایالات متحده است دلیل این است که نه تنها ...

چرا خوردن میوه صبح لاغر می کند - اتحادیه بدنسازی ایران

bodyfull.ir › مقالات آموزشی
۲۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حیوانات هم مانند روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می نمایند روز قد می ... دارد اثر لاغر کننده این گیاه را باید در نظر گرفت و مسلم است اشخاص چاق و فربه آن را ... آبغوره درمان چاقی است افراط در خوردن آن برای زنان آبستن خوب نیست.

چه ميوه هايي چربي سوزند؟ - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
۱۸ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بعضي از ميوه ها قند دارند و باعث چاقي مي شوند و بعضي ديگر بالعکس لاغر مي کنند اما آيا تا کنون درباره ميوه هايي که چربي را بسوزانند شنيده ايد و اين ميوه ها را مي .... هنداوانه هم بر خلاف ادعای بسیاری از کارشناسان تغذیه بسیار پر کالری است ... چربی سوز یا لاغر کننده بدن عمل کند و اینکه می گویند میوه خوردن باعث ...

آیا موز چاق می کند؟ » رژیم غذایی یکا

yeka.ir/blog/?p=686
این میوه، چربی ندارد و اگر به مقدار زیاد خورده نشود، چاق کننده نیست. پس چرا بعضی از افراد معتقدند که موز چاق کننده است؟ ... یعنی موز هم چاق کننده هست و هم نیست.

اين تركيبات غذايي خيلي چاق كننده اند - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/206736.php
۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چاق كننده.رژيم غذايي سريع.رژيم لاغري خيلي سريع.آب كردن چربي هاي شكم. ... اگر لاغر هستید و می‌خواهید یک یا دو میوه در میان‌وعده صبح مصرف کنید، بهتر است آن‌ها را پوست بکنید و با یک قاشق غذاخوری عسل، طعم دارشان کنید. ... این سس هم می‌تواند به بالاتر رفتن کالری سالاد کمک کند. ... آیا واقعاً امیر نوری در فلوجه است؟

آیا میوه هم چاق کننده است؟

www.yaranesadr.ir/آیا-میوه-هم-چاق-کننده-است؟/
۱ ساعت پیش - میوه هم چاق کننده است. یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، سندروم متابولیک و … از چاقی ناشی ...

آیا میوه هم چاق کننده است؟ - مرجع کامل عکس و سرگرمی | Www ...

new.fastcamp.ir/news/68642
۱ ساعت پیش - میوه هم چاق کننده است. یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، سندروم متابولیک و … از چاقی ناشی ...

کدام میوه چاق کننده است

film2016.rozblog.com/post/289/کدام-میوه-چاق-کننده-است.html
آری، بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند و بعضی دیگر بالعکس لاغر می کنند اما آیا تا کنون درباره میوه هایی که .... آیا خرمالو هم جزء میوه های چاق کننده است؟

آیا مصرف زیاد میوه چاق کننده است! - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/81497/آیا-مصرف-زیاد-میوه-چاق-کننده-است
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفا آنلاین>سلامت>بسیاری از افراد بر این باورند که مصرف میوه بجای وعده‌های ... نیاز بدن بسیار مفید است اما مصرف زیاد از حد آن هم باعث چاقی می‌شود.

آیا میوه های تابستانی چاق کننده هستند؟ - لینک به سایت ...

www.alodoctor.ir/question/search/509/میوه-های-تابستانی-چاق-کننده
۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا میوه های تابستانی چاق کننده هستند؟ ... دارند، بدون محدودیت انواع میوه‌ها را در برنامه غذایی خود می‌گنجانند، در حالی که میوه‌ها هم حاوی کالری هستند. کالری برخی میوه‌ها کمتر و کالری برخی دیگر بیشتر است اما نکته مهم اینجاست که برخلاف ...

مصائب سفره ایرانی؛ چرا ایرانی ها چاق و مریض می شوند؟ - عصر ...

www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی
نکته: شیر هم یک غذا محسوب می شود، بنابراین مصرف میوه با آن ممنوع است و مصرف میوه ... مضر می‌باشد، همچنین یک عدد نوشابه به اندازه شش بشقاب برنج چاق کننده است.

آیا خرما چاق کننده است - مجله پزشکی - رژیم

pezeshkin.ir/tag/آیا-خرما-چاق-کننده-است/
می خواستم بدانم خوردن چای به همراه کدامیک از موارد زیر بیشتر باعث چاقی می شود 1)شکر 2)خرما پاسخ : با سلام خرما میوه ای مغذی است و با مصرف آن مواد غذایی مفیدی را ...

آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟

mybanu.ir › پزشکی و سلامت › سلامت › رژیم درمانی
آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟ ... این نظریه که مصرف میوه همراه غذا ، می تواند هم خوب باشد و هم بد ،این موضوع کاملاً نسبی است . اگر فردی مشکل خاصی از نظر ...

تغذیه مناسب از سبزی ومیوه - تغذیه و میوه جات

taghziemonaseb.blogfa.com/cat-2.aspx
لبنیات کم چرب و انواع سبزی خوردن سالاد بخورند ولی صبحانه را با میوه هایی ... 18 آیا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟ .... انگور هم لاغر کننده است و هم چاق کننده .

wisgoon - ویسگون - آیا موز چاق کننده است؟ ... - 2131282

wisgoon.comPin › علمی
... چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است. ... هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است.

بهترین دستور برای لاغر شدن | ایران جدید

www.iranew.com/156/
بهترین دستور برای کوچک شدن و لاغر شدن انحصار صبحانه به خوردن میوه است ... حیوانات هم مانند نباتات روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می یابند ، روز قد می ... است و نه تنها لاغر نمی کند بلکه ضررهای بسیار دارد و سرانجام شخص را چاق می نماید . .... و جنسیت) حتماً بخورید که متعادل کننده متابولیسم بدن و دافع سموم بدن است.

آیا مصرف زیاد میوه جات چاق کننده است؟

www.industrial-fridge.ir/.../418-آیا-مصرف-زیاد-میوه-جات-چاق-کننده-است؟...
آیا مصرف زیاد میوه جات چاق کننده است؟ ... نوشیدنی‌های انرژی‌زا هم بخاطر افزودن شیره ذرت که یک قند فراوری‌شده حاوی ۵۵ درصد فروکتوز است، میزان بالایی فروکتوز دارند.

آیا می خواهید سفیدتر شوید؟ - بیتوته

www.beytoote.com/attire/cuticle/you3-want-whiter.html
آیا می خواهید سفیدتر شوید روشن کردن پوست ,سرم های روشن کننده پوست,طراوت پوست,کرم های روشن کننده,روشن سازی ... روش هایی برای چاق کردن صورت ... لیمو: این میوه ها هم با داشتن اسید اسکوربیک و آنتی اکسیدان های فراوان پوست را از تیرگی نجات می دهد. ... البته استفاده از این روش برای درمان آثار جوش و لکه های سطحی هم موثر است.

میزغذا » 10 نکته ساده برای کاهش وزن

www.mizeghaza.com/1387/04/05/weight_loss_10_tips/
میوه و سبزیجات کالری کمی دارند و به شما امکان می دهند که میزان کالری مصرفی خود را ..... اگه زیر نظر متخصص تغذیه رژیم بگیرید، می تونید اثرات چاق کننده کورتون رو ..... سوالم این است که ایا باحرکات موزون هم می توان همان نتایج ورزش رادرسوخت چربی ...

۲۰ عادتی که شما را چاق می کند

www.alborznews.co/view/15384.aspx
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا فکر می کنید تنها خوردن چربی چاقتان می کند؟ پس لازم است برای آشنایی با عادات چاق کننده مقاله زیر را مطالعه کنید. ... علاوه بر وعده اصلی وارد بدنتان می کنید که شاید ارزش تغذیه ای هم نداشته باشند و بیشتر در گروه هله هوله ها قرار گیرند .... امروزه بیشتر رستورانها و کافی شاپ ها به جای عرضه میوه تازه از آبمیوه ها، ...

آیا موز چاق کننده است؟ - پرشین وی

www.persianv.com/khoraki/131448.php
۲۷ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آیا موز چاق کننده است؟ ... میکنند چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است. ... آدامس خروس «چینی» هم به بازار آمد!

۱۸ کیلوگرم کاهش وزن در۴ ماه - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › تغذیه و سلامتی
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مثلا آلوچه و لواشک زیاد می خوردم و فکر نمی کردم چاق کننده باشند. در ضمن مثلا ... و سالمی است. من عاشق میوه و سبزی ام و در رژیمم به اندازه کافی این نوع مواد وجود دارد. ... آیا گرفتگی عضلات پشت پا هم از عوارض همین رژیم است؟ بله، وقتی ...

آیا چغندر چاق کننده است - لینک گردی

farsinow.ir/news/آیا-چغندر-چاق-کننده-است
و رفع یبوست هم به عسل نسبت داده شده اما سندیت آن به اثبات نرسیده است. آیا عسل ... یاچربی سوز شامل انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها است که ... چغندر – کلم . ... اینکه میگویند انگور صبح چاق کننده است و شب لاغرکننده است ، آیا پایه ی علمی داره؟ 896.

آشنایی با 10 میوه معجزه گر! - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/78867/آشنایی-با-10-میوه-معجزه-گر
۲۳ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بهتر است سیب را با پوست بخورید اما سعی کنید دانه های سیب را نخورید. ... تنها میوه ای است كه برای بعضی افراد، چاق كننده است زیرا مقادیر فراوانی نشاسته دارد. .... هم برای طرفداران انگور وجود دارد و آن خاصیت ضد پیری این میوه است که ...

پله پله تا ملاقات خدا - خواص میوه ها و سبزیجات

yashams.blogfa.com/cat-8.aspx
تقویت حافظه ، و باز کننده ی کبد هم است. + نوشته شده در ... "پرتقال" بهترین میوه برای درمان چاقی ..... آيا شما هم نمى خواهيد اين درخشندگى و لطافت را در چهره خود ببينيد؟

آیا می دانید... - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=49&id...
آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو ... یک عدد نوشابه به اندازه شش بشقاب برنج چاق کننده است و ضرر شربتهای ... همراه کمی نبات بجای قند وشکر استفاده از خرما, ارده شیره انواع میوه ها کشمش, توت ...

پونیلا - آیا میوه ها چاق کننده ... - ورود

ponila.com/post/74529/
مصرف زیاد میوه به دلیل قند موجود در آن که فروکتوز نام دارد و در بعضی از مقاله ها از آن به ... بعضی ها ماکارونی را خیلی کم مصرف می کنند، چون فکر می کنند چاق کننده است. .... آب میخورم هم چاق می شم! ” شما هم شنیدین؟ یا شما هم نظرتون همین است؟ آیا واقعا ... ۰.

میوه به جای شام! - پروانه کاظمی

www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=2&a=736
برخلاف باور عموم،میوه ها نیز چاق کننده هستند و مصرف بیش از حد آن ها مضر است. آیا میوه ها و سبزیجات با هم تفاوت دارند؟ میوه ها و سبزیجات مواد مغذی یکسانی دارند،اما کاملا ...

ميوه درماني - همه چي از همه جا

abedchem.blogfa.com/post/2
در اثر همين خاصيت پاك كننده است كه در مدن كمي چربي را آب مي كند و بدن حالت .... مضررات : پوست انگور سرد و خشك است و خيلي هم دير هضم و در روده توليد نفخ مي كند . ... مي كند ، ادرار آور ، رفع آبله و سرخچه ، تقويت نيروي جنسي ، تقويت كبد ، چاق كننده .

با میوه‌های تابستانی لاغر شوید؛ میوه‌های ممنوعه برای رژیم دارها - ...

hamshahrionline.ir/details/224775
۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما این به معنی چاقی و اضافه وزن تحمیلی در تابستان نیست. ... خربزه هم به جز تاثیری که بر لاغری دارد، سرشار از ویتامین A و C است و کلسیم و آهن بالایی دارد. ... 100 گرمش 76 کیلو کالری وجود دارد، یک میوه لاغر کننده به حساب می‌آید.

راه حلي براي چاق شدن

www.chaghi33.blogfa.com/
در نتيجه، رفتار يك خانواده، رفتار پرخوري مي شود كه باعث چاقي است و رفتار ... آيا تا به حال با خود فکر کرده ايد که چرا BMI براي دخترها و پسرها متفات است يا چرا جنس در اندازه گيري BMI آنقدر اهميت دارد؟ .... کربوهيدرات در غذاهايي چون: ميوه جات، سبزيجات و تمامي غلات يافت مي شود. ... آنها هم داراي چربي امگا 3 و هم داراي فيبر مي باشند.

این خوراکی ترش و خوش مزه هم چاق کننده است - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › تناسب اندام
۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این خوراکی ترش و خوش مزه هم چاق کننده است ... لواشک عصاره میوه است و میزان قند موجود در میوه‌ها 5 تا 15 درصد است که این مقدار ... آیا موز چاق کننده است؟

بدون گرسنگی شکمی صاف داشته باشید!: : تندرستی و زندگی ...

tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/fitness/.../2/.../53803.html
۹ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نتایج مطالعه دیگری هم که ژورنال بیولوژی سیستم «مولکولی» به چاپ ... قند نوشابه بسیار بالا و چاق کننده است مضاف بر این که باعث دفع کلسیم از بدن می شود. ... ترکیبی از پروتئین(مغزها، ماست و پنیر) را با نان و میوه، کرفس یا ...

ایا هندوانه چاق کننده هست

watermelon.wikipici.ir/ایا-هندوانه-چاق-کننده-هست
هندوانه هم میوه و هم سبزی است یعنی در واقع خواص هر دو را دارد و سرشار از ... در ضرب المثل ایرانی شایع است که می‌گوید فکر نان کن که خربزه آب است، این میوه چاق کننده و ...

آیا نوشیدن آبمیوه شما را چاق می کند؟ | مه شو

mahsho.com/آیا-آبمیوه-شما-را-چاق-می-کند؟/
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاملا درست است که نوشیدن آب میوه های طبیعی که سرشار از ویتامین های ضروری ... هستند همواره توصیه می شود،اما فراموش نکنید که خود آب میوه هم کالری دارد و دلیل .... گیرا و درخشان و مژه هایی بلند و افسون کننده بسیار دلفریب و جذاب خوا.

ایا میوه کندس چاق کننده است - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ایا+میوه+کندس+چاق+کننده+است
ایا میوه کندس چاق کننده است. کُندس میوه ای ... مصرف این میوه لاغر کننده را فراموش نکنید ... برگ کندس بند آورنده خون هم هست و براي آبسه مناسب است،دانه آن هم حاوي اسيد.

آیا میوه ها چاق کننده هستند ؟ - وب سایت تبیان استان اردبیل

www.tebyan-ardebil.ir › حوزه مقالات › پزشکی › تغذیه
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چاقی یک اپیدمی جهانی است که عوامل پیچیده‌‌ای بر روی آن اثر می‌‌گذارد و در ... از آن به عنوان کربوهیدرات چاق کننده نام برده می‌‌شود، آیا می‌‌تواند چاق کننده باشد ؟ ... و افزودن شکر می‌‌توانند هم از ارزش تغذیه‌ای میوه‌ها کاسته و هم باعث افزایش ...

شهریور ۸۸ - رهایی از چاقی .رژیم غذایی.ورزش و چاقی.بی ...

robabnaz11.persianblog.ir/1388/6/
آیا شما می‌توانید تصور کنید که در یک مجلس عروسی خبری از غذا نباشد؟ ... بسیاری از خانواده‌ها عادت دارند که یک ظرف میوه هم روی سفره غذا قرار دهند و هم‌زمان با غذا خوردن میوه هم میل کنند. ... این آن مقدار کالری است که باید روزانه مصرف کنید و چاق هم نخواهید شد. ..... برای کاهش یا تعدیل اشتها یکی از تعدیل کننده های اشتها را (دو قاشق غذاخوری ...

آیا خوردن فقط نان و پنیر و ماست و خیار لاغرم میکند ؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_208873_2164543
۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - میخواستم بپرسم که آیا این روش در لاغری من موثر است ؟ ... آیا خوردن چای شیرین با پنیر میتواند باعث چاقی بیشترم شود ؟ ... تشنه نیستی آب بخور باید روزی 2 لیتر آب بخوری میوه هم موز چاق میکنه خرما چون تمرین بدنی نداری نخور چون ...

آیا آلبالو چاق کننده است - لینک گردی

nimrang.ir/news/آیا-آلبالو-چاق-کننده-است
با سلام میخواستم بدانم آیا دلستر(ماء الشعیر) چاق کننده است؟ 147. آیا با خوردن میوه به جای شام لاغر میشویم؟ ... عموم، میوه ها هم چاق کننده اند و ... ، گیلاس و آلبالو بخورند .

...نکات طلایی... - خواص میوه ها - Blogfa

nokate-talayi.blogfa.com/cat-1.aspx
آیا این خوراکی را می شناسید؟ کدو حلوایی به ... شلغم سرفه را تسکین می‌دهد و برای معده و روده نیز مقوی است. آب شلغم، قند خون را پائین ..... چاق کننده است و برای آنهایی كه می خواهند وزن اضافه كنند بسیار مفید است . بدین منظور می ..... گلابی هم از این قاعده مستثنی نیست و از میوه هایی است که برای حافظه و تمرکز حواس مفید است. • مواد موجود در ...

آریوبرزن - برنامه غذايي مناسب براي افراد چاق Obese, Fatty

ariobarzan.blogfa.com/post-78.aspx
۱۹ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - آیا هلال احمر نماد اسلامی است .... اما در مورد ميوه هاي شيرين اين را بدانيد كه مصرف زياد آن چاق كنده است . ... در اينجا خيار شور هم جاي نمك است و مزه سالاد. ... مصرف نمود چون اشتها آور و چاق كننده است) براي سس سالاد سه قاشق روغن زيتون ، دو قاشق ...

آیا موز چاق کننده است؟ - ایمپریا

imperia.ir › گیاهان داروئی و طب سنتی › میوه ها
آیا موز چاق کننده است؟ ... بعضی مردم اینطور فکر میکنند چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است.در حقیقت موز کمی بیشتر از ...

جوانه گندم - حکيم تهراني - حکيم تهراني - مجموعه اي از بهترين ...

hakimtehrani.com › گياهان دارويي
این درحالی است که جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ضروری برای بدن مانند ... در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح محسوب می شوند. ... تقویت قوای جنسی : ویتامین E موجود در جوانه گندم تقویت کننده قوای جنسی و به عنوان ... لاغر شدن ، چاق شدن : اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا ...

روغن زیتون هم چاق کننده است – جديدترين اخبار ايران و جهان ...

www.momtaznews.com/روغن-زیتون-هم-چاق-کننده-است/
توصیه پیامبر و اهل بیت درباره زیتون طب اهل بیت(ع) - زیتون میوه ای است که خداوند در شش آیه از قرآن ... نظرتان را در مورد مطلب روغن زیتون هم چاق کننده است بنویسید.

چه غذاهایی چاق می کنند؟ - ایران حال دات کام

www.iranhall.com/health/diet/show/18/چه-غذاهایی-چاق-می-کنند؟
آیا می‌دانید این میوه چه تأثیری بر اخلاق شما دارد؟ ... غذاهایی هم که دارای این مواد هستند، بیشتر از سایر غذاها، باعث اضافه شدن وزن می گردند. ... کربوهیدرات که یکی دیگر از موارد چاق کننده است شامل قند و نشاسته می باشد. ... اکنون که معلوم شد چه غذاهایی باعث چاقی می شوند، مصرف آنها را کم کنید و به جای آن از میوه و سبزی استفاده نمائید.

برچسب ها - چاق کننده - هشت صبح

8sobh.ir/fa/tag/1/چاق%20کننده
مزاج میوه ها و سبزی ها را بشناسید. است انجیر چاق کننده بوده ملین و کاهنده خشم است... همچنین تقویت ... چاق شدن و هر... کننده خیلی مصر است دائما هم در حال محاسبه میزان.

هندوانه هم چاق کننده است

avayemelal.ir/%20%20هندوانه+هم+چاق+کننده+است
rezanoorizadeh.com خوردن هندوانه چاق کننده است یا خیر آیا عسل باعث چاق شدن می شود ؟ - تکناز از هندوانه چه می دانی - beytoote.com چه ميوه هايي چربي سوزند؟

هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست!!!!!! (روش ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏4 نویسنده
من روزی دو لیوان چای سبز می خورم شبا هم قبل خواب یه استکان آبغوره رو .... خیار و کیوی از میوه هایی هستن که تو روند لاغری خیلی کمک می کنن! 2. ... 3) خنک کننده است و برای پایین آوردن تب مفید است. .... و به علاوه یافته ها نشان می دهد که سرکه در کاهش وزن و چاقی نقش موثری ... _ آیا تا به حال در مورد سوپ خیار شنیده بودید؟

لاغری و تناسب اندام

www.amin20ist.blogfa.com/
این آن مقدار کالری است که باید روزانه مصرف کنید و چاق هم نخواهید شد. برای کاهش وزن، باید .... با لاغر کننده ای بسیار قوی آشنا شوید! ... آیا لازم است که برای لاغری در هر وعده‌ی غذایی از فیبرها استفاده شود؟ برای این که ... در واقع مواد غذایی سرشار از فیبر مثل میوه و سبزیجات نه تنها شما را لاغر می‌کنند بلکه باعث می‌شوند که شما لاغر بمانید.

خوردن شیر همراه با موز و خرما چه فوایدی دارد ؟ | پاسخگویان

www.pasokhgooyan.ir/node/5721
به جای یک عصرانه‌ی مغذی به خوردن شیرینی‌جات می‌پردازند و کمتر از میوه، شیر و لبنیات و ... می‌کنند مصرف موز با شیر موجب بروز چاقی می‌شود اما باید گفت موز میوه‌ای است که چربی ... آیا اضافه کردن مواد فوق به شیر در خواص آن خللی وارد نمی‌کند؟ ... در روز به شرطی که رژیم متعادلی داشته باشید نه تنها چاق کننده نیست بلکه مفید هم هست.

بیست عادتی که چاقتان می‌کند - لاغری و کاهش وزن | لاغری بدون ...

www.drzaker.com/weight-loss-articles/habits/
آیا فکر می‌کنید تنها خوردن چربی چاقتان می‌کند؟ پس لازم است برای آشنایی با عادات چاق‌کننده مقاله زیر را مطالعه کنید. ... وارد بدنتان می‌کنید که شاید ارزش تغذیه‌ای هم نداشته باشند و بیشتر در گروه هله هوله‌ها قرار ‌گیرند. .... امروزه بیشتر رستورانها و کافی شاپ‌ها به جای عرضه میوه تازه از آبمیوه‌ها، نوشابه‌ها و شربت‌های پرقند استفاده می‌کنند.

میوه چاق کننده است – راستین دیتا

fa.rastindata.com/27408/میوه-چاق-کننده-است.php/
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - میوه چاق کننده است. آیا با خوردن میوه به جای شام لاغر میشویم؟ بانمناک کنند و به جای آن یک بشقاب میوه میل می کنند اما برخلاف باور عموم میوه ها هم چاق

آيا بستنی ما را چاق می کند؟ - علوم پزشکی

www.oloompezeshki.com/چاقی/بستنی-شکم.html
سرانه مصرف بستنی در این کشور سالانه 22 تا 23 لیتر به ازای هر نفر است. ایالات متحده آمريكا، استرالیا و فنلاند هم به ترتیب با سرانه مصرف 3 / 18، 18 و 14 لیتر ...

آیا قند میوه ها چاق کننده است ؟ - دایرکتوری سلامت

www.hdir.ir/زویا/28137-آیا-قند-میوه-ها-چاق-کننده-است
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا قند میوه ها چاق کننده است ؟ | پورتال دانستنی ها زویا مريم سادات كاظمي: حتما شما هم بارها شنيده ايد كه براي لاغر شدن بايد مصرف چربي ها و قندها كاهش ...

آیا مصرف زیاد میوه چاق کننده است! - تی نیوز

tnews.ir/news/070750028522.html
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا مصرف زیاد میوه چاق کننده است! ... رژیم غذایی برای تامین ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن بسیار مفید است اما مصرف زیاد از حد آن هم باعث چاقی می‌شود.

آیا می دانید آبمیوه هم چاق کننده است؟ - GEM Online-جم آنلاین ...

www.gemonline.tv/fa/articles/...and.../آیا-می-دانید-آبمیوه-هم-چاق-کننده-است؟
آب میوه از نوشیدنی های پرمصرف است که البته انواع طبیعی آن از آب میوه های صنعتی موجود در بازار به مراتب بهتر است. هر چند که خوردن میوه توصیه می شود، اما در مصرف ...

طب سنتی و اسلامی - انواع ميوه ها و مزاج آن ها

ravazadeh.blogfa.com/post-34.aspx
ميوه ها. نوع مزاج. درجه. مصلح. آلبالو. سرد و خشك. 2-1. عسل. اناناس. گرم و تر .... هم چنين آب انار را در شيشه كرده، در افتاب بگذاريد كه غليظ شود و در چشم بكشيد باعث افزايش قدرت بينايي مي شود ( هر چه بيشتر ... خوردن آن با انيسون تا 40 روز صبح ناشتا چاق كننده بدن است. .... آیا نوشیدن آب زیاد می تواند جایگزین خوردن غذاهای آبدار شود ؟

سلام-ايا-خوردن،هويج باعث چاقي ميشود؟ | دانشنامه پيامکي

www.3000777.ir/g.aspx?q=سلام-ايا-خوردن،هويج_باعث_چاقي...id...
مصرف بیش از حد اب میوه هم میتواند چاق کننده باشد. ... ایا اب چاق کننده است؟ ... ایا خوردن میوه هنگام عصر چاق کننده است؟hidoctor/10294_ایا-خوردن-میوه-هنگام-عصر-چا.

سوالات متداول - طعام اسرار

taamasrar.com/سوالات-متداول
آیا میوه ها باعث چاقی می شوند؟ ميوه ها چاق نمی كنند، اما آب ... بد نيست بدانيد كه ميوه ها هم چاق كننده اند اگر بيشتر از معمول ميل شوند. خواص طبي خرمالو و مصرف آن ... ضمنا خرمالو براي تهوع نيز مفيد مي باشد و دم کرده گل آن مقوي معده است. دادن خرمالو به کودکان ...

آیا دسر، غذا را هضم می‌کند؟ - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../آیا-دسر،-غذا-را-هضم-می‌کند؟
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر دسر پس از غذا خورده شود باز هم چاق کننده است؟ پودینگ چه نوع دسری است و آیا می توان آن را جایگزین وعده صبحانه کرد؟ .... اما در این بین ژله های رژیمی و میوه های کم شیرین مثل سیب و پرتقال بهترین و کم کالری ترین دسر محسوب می ...

دی ۱۳۹۱ - من این طوری لاغر می شم - Blogfa

lagharsho.blogfa.com/9110.aspx
من خودم از الان این رژیم و شروع میکنم، امیدوارم شما هم بگیرید تا با همراهی هم این چربی های مسخره رو آب کنیم. ... خیلی برای سلامتی خوبه ،تازه بعد که لاغر میشی اگر هفته ای یکروز خام خوار بشی دیگه هیچ وقت چاق نمیشی منتها اراده میخواد. ... مثل انواع میوه ها حتی موز به هر تعداد حتی ده تا در روز ... این مواد همه لاغر کننده است پس فقط اینا رو بریز.

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - خواص ...

iranianclinic.com/index.aspx?siteid=140&pageid=4274
افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید!پیشگیری از چاقی در ... آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟ ... چرا لاغر ماندن برای بعضی ها، دشوارتر است؟

آشنايي با خواص و مضرات نارگيل - هفت گنج

7ganj.ir › خواص مواد غذايي › سلامت
۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خوردن نارگیل با شکر علاوه بر اینکه مقوی است زیاد کننده خون هم می ... ها ، حفظ و استحکام استخوان ها و دندان ها از خواص دیگر این میوه مغذی است . ... نارگیل به دلیل داشتن چربی زیاد و مواد مغذی، چاق کننده است. ... آيا نارگيل چاق كننده است؟

میوه های چربی سوز و مفید برای لاغری - که

www.irannaz.com/news_detail_12415.html
عجیب ترین شیوه ممکن برای قرار دادن سنگها روی هم (عکس) ... آری، بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند و بعضی دیگر بالعکس لاغر می کنند اما آیا تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده اید و این میوه ها را می شناسید؟ ... FOODS) یاچربی سوز شامل انواع مختلفی از میوه ها و سبزی ها است که شامل مواد غذایی زیر می باشد:.

دکتر رهام صادقي - چاقی صورت

www.roham.ws › ... › سوالات پزشکي شما › سایر سوالات
۱۴ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 9پست
برترين ارسال کنندگان, پرتشکرترین کاربران ... آیا یک روش بدون عوارض برای چاقی صورت وجود دارد(موضعی فقط صورت)؟ ... پـس طبـیـعی اسـت که اگر صورت و گردنتان لاغر باشد، حتی اگر اندامتان چندان ایـدآل هم ... با خوردن میوه جات و سبزیجات هم می توانید به بدنتان آب برسانید، چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند.

میوه پرتقال درمان چاقی است | میهن دکتر

mihandoctor.ir › مجله علمی
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف پرتقال بهترین میوه برای درمان چاقی است و با مصرف آن كمبود عناصر فلزی ... ۲۰ آوريل ۲۰۱۴ آیا پرتقال میوه ی مناسبی برای صبحانه است؟ ۴ میوه و هم به صورت آبمیوه میل کنید و از خواص درمانی آن بهره مند شوید. ... می‌کرده است و در تنها میوه ای است که برای بعضی افراد، چاق کننده است زیرا مقادیر فراوانی نشاسته دارد.

رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران

tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
بیماری‌های قلبی، چربی خون و چاقی موضوعاتی هستند که دائم درباره آنها می‌شنویم و درباره ... گفته می‌شود که این ۱۲ خوراکی، تحریک کننده قوای ذهنی بوده و به سرزندگی و .... آیا می‌دانید که رنگ‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی روی اشتها و خلق و خوی ما داشته باشند؟ ... آناناس هم جزء میوه های «خوش قیمت»، خوشمزه و سرشار از مواد مغذی است که در هر حال بدن ...

آیا خوردن انگور قبل از غذا باعث لاغر شدن و بهمراه غذا باعث چاق ...

hyperclubz.com/main/healthytopic.aspx?topicid=15185
انگور یكی از میوه های ضد سرطان شناخته شده است و این ، به خاطر خواص ضد عفونی كنندگی آن است . ... ولی این را شنیده ام که انگور هم لاغر كننده است و هم چاق كننده .

آیا مولتی ویتامین ها چاق می کنند؟

www.drdaer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=5091
افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید!پیشگیری از چاقی در ... آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟ ... چرا لاغر ماندن برای بعضی ها، دشوارتر است؟

ورزشان - اخبار و مقالات | آیا پوره سیب زمینی چاق کننده است ...

www.varzeshan.com/.../آیا%20پوره%20سیب%20زمینی%20چاق%20کنن...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صفحه اصلی اخبار آیا پوره سیب زمینی چاق کننده است؟ ... پوره سیب زمینی باشد و حتماً همراه آن میوه و سبزی هم بخورید و البته با یک نوع پروتئین.

مرکز جامع سرطان > >تازه ها > ده میوه ضروری برای سلامتی بدن

www.ncii.ir › تازه ها
تنها میوه ای است که برای بعضی افراد، چاق کننده است زیرا مقادیر فراوانی .... خبر خوش دیگر هم برای طرفداران انگور وجود دارد و آن خاصیت ضد پیری این میوه است که پس ...

میوه های چربی سوز - قیزلر - صفحه نخست

ghezlar.persianblog.ir/post/21/
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند،بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را ... آیا این میوه ها را می شناسید؟ .... 100 گرم از آن دارای 9/47 گرم از این ویتامین است که تأمین کننده 73 درصد از نیاز روزانه ماست. .... اخیراً انار و آب انار هم به عنوان منبعی غنی از فولات شناخته شده است.

آیا روغن زیتون چاق کننده است؟! - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی.../250487-آیا-روغن-زیتون-چاق-کننده-ا...
۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روغن زیتون دارای حدود ۵۰ کالری انرژی در هر قاشق چایخوری است. ... آیا روغن زیتون چاق کننده است؟ ... آن نتیجه ای جز بالا رفتن قند خون و بروز بیماری ندارد آب میوه است زیرا فرآیند تبدیل آن ... هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.

آیا باقلا چاق کننده است ؟ / خوراکی های معجزه کننده برای چاقی - ...

www.saat24.com/.../آیا-باقلا-چاق-کننده-است-خوراکی-های-معجزه-کننده-ب...
۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا باقلا چاق کننده است / رژیم های غذایی چاق کننده و اطلاعاتی خواندن از باقلا را در ... می توانید آن را روی میوه ها وغذاهایتان بمالید ومیل کنید. ... در نتیجه بدن ما 50 کالری هم بیشتر مصرف نموده که مقداری از چربی های بدن از بین رفته است.

آیا آلبالو چاق کننده است - لینک گردی

nimbar.ir/news/آیا-آلبالو-چاق-کننده-است
کربوهیدرات که یکی دیگر از موارد چاق کننده است شامل قند و نشاسته می باشد. 328. آیا با خوردن میوه به جای شام لاغر میشویم؟ ... باور عموم، میوه ها هم چاق کننده اند و مصرف .

Lahzehnama.ir | آیا انگور لاغر می کند ؟ - لحظه نما

lahzehnama.ir/fa/news/11582/آیا-انگور-لاغر-می-کند-
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارها در مطالب مختلف از انگور به عنوان یک میوه بهشتی و پر خاصیت یاد کرده اند ولی ... بسیاری از کشاورزان تولید کننده انگور به قدری محصول تولید می کنند که محصول ... طب سنتی هم بر این باور است که انگور می تواند باعث چاقی شود.

پرستیژ - رژیم چاقی ولاغری

www.prestij.blogfa.com/post/26
آیا می دانید که فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه ها در افزایش سوخت و ... مصرف شیر موجب افزایش قدرت یادگیری می‌شود و هم چنین از چاقی و ذخیره چربی اطراف ... نهم – انجیر کثیر الغذا تر از سایر میوه ها است لطیف ، محلل و فربه کننده بدن ...

آیا موز چاق کننده است؟ | سایت فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان

gyrusclinic.com/آیا-موز-چاق-کننده-است؟/
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موز یکی از محبوب ترین میوه در ایالات متحده است ، نه تنها دارای مواد مغذی است ... موز له شده کمک به عنوان یک جایگزین برای کره که چاق کننده هم است می ...

آیا پوره سیب زمینی چاق کننده است؟ - جوان

javanonline.ir/fa/news/790459/آیا-پوره-سیب-زمینی-چاق-کننده-است
۷ روز پیش - آیا پوره سیب زمینی چاق کننده است؟ ... این ماده را به اندازه مصرف کنید هم به هضم آن و هم به معده‌تان کمک کرده‌اید. ... پرمصرف‌ترین میوه ماه رمضان چیست؟

همه چیز در مورد ترشی ها/آیا ترشی ها لاغر می کنند؟-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=19936...65...
۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعضی هم آن را چاق کننده می دانند. ... مراقب چاقی بر اثر خوردن ترشی باشید ... از دیگر خواص ترشی این است که در تهیه آن از میوه ها و خشکبار استفاده می ...

90-3-12-دکتر کشاورز-متخصص تغذیه-کاهش یا افزایش وزن - ...

salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آیا این درست است که بعضی ها می گویند که ما اگر آب هم بخوریم چاق می شویم ؟ ... کم ارزش تغذیه ای که بشدت چاق کننده هستند ، در جامعه رو به افزایش هستند . ... شان را بخورند و دو میان وعده ی حداقل بصورت میوه بین روز هم داشته باشند .

شرکت داروسازی باريج اسانس تولید کننده داروهای گیاهی - ...

barijessence.com/?page=faqanswer
í آیا رزماری برای موهایی که به جهت هورمون مردانه (dht)است اثر گذار است و خاصیت خود را نشان میدهد . .... 3 13ـ قطره‌های خوراکی ليمو ترش و زيره برای درمان چاقی به کار می‌روند. .... بار ديگر هم بايد گفت که سعي کنيد بيش از هر چيز بر روي حرکات با دمبل .... میوه شبیه بلوط دراز، پس از رسیدن به رنگ سبز مایل به زرد پوشیده از تار زبر، طعم ...

جور واجور

برچسب ها آیا , میوه هم , کننده , است؟ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب جالب ، همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1775
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,444
  • بازدید ماه : 5,444
  • بازدید سال : 249,119
  • بازدید کلی : 1,689,855
  • کدهای اختصاصی