loading...
مطالب جالب | جورواجور
همیار سایت بازدید : 670 یکشنبه 18 تیر 1396 نظرات (0)

ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

 

ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند 

تعداد زیادی از بازیگران کنونی سینما در سال هاي گذشته ورزشکار بوده اند و اکنون در دنیای سینما ستاره شده اند مثل جیسون استتهام. دیوید بکام چندی پیش فعالیت در سینما را هم تجربه کرد و در فیلم شاه آرتور به کارگردانی گای ریچی حاضر شد. به این بهانه نگاهی انداختیم به ۱۰ ستاره پیشین ورزش که چه در دوران حرفه‌اي و چه پس از بازنشستگی دنیای بازیگری را هم تجربه کردند.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان از معدود بازیکنانی بود که حتی در دوران فوتبال، فعالیت‌هایش در خارج زمین به اندازه داخل زمین خوشگل بود. ستاره‌اي که اضافه بر مهارت‌هاي فوتبالی‌اش به نوعی تبدیل به یک مارک تجاری هم شده بود. بکام پس از بازنشستگی هم فعال باقی مانده، از بازی فوتبال در پنج قاره گرفته تا فعالیت در عرصه‌هاي گوناگون تجاری مثل پوشاک.

 

اریک کانتونا

ستاره پیشین فوتبال فرانسه هنوز هم بین هواداران منچستر یونایتد به “اریک شاه” مشهور هست.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

اریک کانتونا سال ۲۰۱۵ در جشنواره رم و سال ۱۹۹۷ در منچستر یونایتد

 

او در دهه ۱۹۹۰ یکی از محبوب‌ترین ستاره‌هاي منچستر یونایتد بود. کانتونا از سال ۱۹۹۷ که با فوتبال خداحافظی کرد مشغول کار در سینما شد. او تجربه‌هاي مختلفی در سینما دارد که یکی از مشابه‌هاي برجسته آن بازی در فیلم “در جستجوی اریک” به کارگردانی کن لوچ هست. کانتونا اکثر در سینمای فرانسه مشغول به کار هست، هرچند که حضور او در وسترن دانمارکی “رستگاری” «The Salvation» مورد دقت قرار گرفت.

 

جینا کارانو

این ورزشکار اهل تگزاس شهرت قابل توجهی در کیک بوکسینگ و ام‌ام‌اِي «هنرهای رزمی ترکیبی» داشت و همین استیون سودربرگ را قانع کرد تا شالوده فیلمی را بر پایه او بریزد.

ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

حاصل تبدیل به فیلم جاسوسی- رزمی “بی‌بهره گیری” «Haywire» در سال ۲۰۱۱ شد که کارانو در آن کنار مایکل فاسبیندر و چنینگ تیتوم بازی میکند. جینا کارانو، در سال ۲۰۱۶ نیز در فیلم ابرقهرمانی “ددپول” «Deadpool» حاضر شد هرچند که خودش میگوید دوست دارد تجربه‌هاي متفاوتی داشته باشد: “گرچه من دوست دارم

 

در فیلم‌هاي کمدی-رمانتیک بازی کنم ولی در حال حاضر در دنیای فیلم‌هاي اکشن هستم، جایی که تمام بازیگران زن هالیوود دوست دارند حضور داشته باشند.”

 

جان سنا

با دقت به اینکه کشتی کچ اکثر نمایش هست تا ورزش خیلی هم عجیب نیست که ورزشکاران زیادی از این رشته سراغ سینما می روند. در بین آن‌ها اما جان سنا از بقیه پیروز‌تر هست. بازیگری که در کارنامه‌اش از فیلم‌هاي اکشنی مثل ۱۲ راند تا فیلم‌هاي کمدی مثل “فاجعه” «Trainwreck» را دارد.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

سنا سال ۲۰۱۷ پیش از نمایش فیلم و سال ۲۰۰۹ داخل رینگ

 

نقش بعدی سنا حرف زدن به جای یک گاومیش در انیمیشن “فردیناند” هست.

 

تونی دنزا
تعداد زیادی از مردم ایالات امریکا وی را به علت نقش تونی بانتا در سریال تلویزیونی “تاکسی” می‌شناسند اما احتمالا اشخاص زیادی نمیدانند فردی که در عکس کنار محمد علی «کلی» ایستاده بوکسوری بود که می‌توانست قهرمان میان وزن جهان شود.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

تونی دنزا و محمد علی در سال ۲۰۰۴

 

دنزا در سال ۲۰۱۵ گفت: “من ۱۵ مسابقه حرفه‌اي داشتم و ۱۲ بار برنده شدم. تمام مبارزه‌هایم را هم با ناک‌اوت بردم اما متاسفانه تمام باختهایم هم با ناک‌اوت بود.”دانزا که در محله بروکلین نیویورک به جهان آمده، در بازیگری ثبات بیشتری نسبت به بوکس داشت و ۵ سال در سریال تاکسی و ۸ سال در آلبوم “چه کسی رئیس هست؟” حاضر شد.

 

لوئیس همیلتون

تازه ۳۲ ساله هست و با سه بار قهرمانی در فرمول یک جهان قصد نداره که به زودی از پشت فرمان بلند شود.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

لوئیس همیلتون در کنار کلاه آیرتون سنا، راننده درگذشته برزیلی

 

اما به نظر میرسد که لوئیس همیلتون با حضور در انیمیشن محصول کمپانی پیکسار و حرف زدن به جای ماشینی به نام لوئیس، تصمیم گرفته پس از خداحافظی از فرمول یک چه کاری انجام دهد. به زودی قرار هست همیلتون در قسمت سوم اتومبیل‌ها در نقش لوئیس حاضر شود.

 

دواین جانسون

دواین جانسون هم مثل جان سنا گذشته از ورود به دنیای سینما، یکی از ستاره‌هاي محبوب کشتی کچ بود. موفقیت جانسون در سینما شاید به این علت هست که سعی می کند از چهره مردانه خشن‌ خود فاصله بگیرد و نقش‌هاي خنده دار هم بازی کند:
“من اعتقاد دارم که برای رشد و پیشرفت در بازیگری باید همه ي سبک فیلم از جمله فیلم‌هاي کمدی و خانوادگی بازی کنم و فقط به فیلم‌هاي اکشن محدود نشوم.”
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

به نظر می رسد که جانسون فقط یک مدل ژست گرفتن را بلد هست

 

او که لقب “صخره” را به خودش داده، حالا دیگر به یکی از بازیگران پرکار هالیوودی تبدیل شده. دواین امسال تا حالا در دو فیلم سریع و خشن ۸ و گارد ساحلی ظاهر شده و قرار هست در جومانجی ۲ در کنار “کوین هارت”، همبازی‌اش در فیلم “اطلاعات مرکزی” نقش‌آفرینی کند.

 

وینی جونز

دیوید بکام هر چند با بازی در فیلم شاه آرتور قدم بزرگی در مسیر بازیگری برداشته اما هنوز فاصله زیادی با وینی جونز دارد. وینی جونز را شاید بتوان مشهور‌ترین صادرات فوتبال به سینما به حساب آورد. روی آوردن به بازیگری گرچه تنها نقطه مشترک وینی و بکام نیست بلکه کارگردان نخستین فیلم هر دوی آن‌ها هم گای ریچی بوده.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

جونز در نقش کریس بزرگ در فیلم ضامن، قنداق، دو لوله تازه شلیک شده تفنگ و سال ۱۹۸۸ که برای ویمبلدون بازی میکرد

 

وینی جونز فوتبالیست خشنی بود و شاید به همین علت هم در نخستین تلاشش در عرصه بازیگری به خوبی از عهده نقش “کریس بزرگ” در فیلم ” ضامن، قنداق، دو لوله تازه شلیک شده تفنگ” «یک تفنگ کامل» بر بیاید.

 

روندا رزی

روندا رزی بعد از کسب مدال نقره جودو در المپیک پکن و تبدیل شدن به نخستین زن آمریکایی که در این رشته مدال گرفت، سراغ ام‌ام‌اي رفت و خیلی زود در این رشته تبدیل به یکی از برترین‌ها شد.موفقیت رزی در ام‌ام‌اي بود که موقعیت بازی در سومین فیلم از آلبوم “بی‌مصرف‌ها” «Expendables» و همکاری با ستاره‌هایي مثل سیلوستر استالونه، مل گیبسون و هریسون فورد را برایش فراهم کرد. او در کنار جینا کارانو، در سری فیلم‌هاي سریع و خشن هم نقش بازی کرده.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

رزی در سال ۲۰۱۵ در فیلم “دار‌و‌دسته” «Entourage» « این فیلم ادامه آلبوم تلویزیونی به همین نام هست» به کارگردانی “داگ الین” در نقش خودش ظاهر شد. گرچه او در رینگ عمده خوش‌شانس نبوده و در دو مبارزه اخیرش برای قهرمانی مقابل “هولی هولم” و “آماندا نونز” شکست خورده هست.

 

جیسون استاتم

استاتم هم یکی دیگر از ورزشکارانی هست که ورودش به دنیای سینما را به گای ریچی مدیون هست. او هم مثل وینی جونز بازیگری را با فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت، ساخته این کارگردان انگلیسی آغاز کرد.

 

استاتم پیش از ورود به سینما، ۱۲ سال عضو تیم ملی شیرجه بریتانیا بود و در مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع در سال ۱۹۹۰ در سه ماده مقام‌هاي هشتم، دهم و یازدهم را به دست آورد. او در سال ۲۰۰۸ در مورد دوران ورزش حرفه‌ایش گفت: “هیچ‌وقت به آن چه که میخواستم نرسیدم. اما فکر میکنم همین به من کمک کرده تمرکزم را بالاتر ببرم و بازیگری را اکثر جدی بگیرم.”
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

استاتم سال ۲۰۱۵ در افتتاحیه یک فیلم و سال ۱۹۹۰ در مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع

 

استاتم که حالا به هنرپیشه اثبات سری فیلم‌هاي بی‌مصرف‌ها، سریع و خشن و ترانسپورتر تبدیل شده، با مدل و هنرپیشه انگلیسی، رزی هانتینگتون- وایتلی نامزد کرده و منتظر به جهان آمدن فرزند اولش هست.

 

کارل ویترز

آپولو کرید، قهرمان بوکس سنگین وزن سری فیلم‌هاي راکی در زندگی حقیقی به طور حرفه‌اي فوتبال آمریکایی بازی میکرد و برای مدت کوتاهی در تیم ” اوکلند ریدرز” بازیکن دفاعی پشت خط بود.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند

کارل ویترز و سیلوستر استالونه در سال ۲۰۱۶

 

 به گزارش پارس ناز او بعد از آن به لیگ فوتبال کانادا پیوست. ویترز در سال ۱۹۷۳ از دنیای فوتبال آمریکایی خداحافظی کرد وهمان سال با نقش‌هاي کوتاه وارد عرصه بازیگری شد. در نهایت در ۱۹۷۶ در راکی۱ نقشی بازی کرد که پس از آن همه ي وی را با آن به یاد می‌آورند.

 

“غارتگر” یکی دیگر از فیلم‌هاي مشهور اوست که در آن با آرنولد شوارتزنگر همبازی بوده. او در ۱۹۸۸ هم نقش اول فیلم “اکشن جکسون” «Action Jackson» را بازی کرد. آن طور ویترز میگوید، در دانشگاه رشته نمایش خوانده: “من در دانشگاه ایالتی سن‌دیگو نمایش خوانده‌ام. یک چشمم به فوتبال بود و چشم دیگرم به هالیوود“.

منبع مطلب : parsnaz

 

ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند - پارس ناز
www.parsnaz.com/ستاره-های-دنیای-ورزش-که-سینما-آمدند.html
Translate this page
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند ،ورزشکاران بازیگر،ستاره های ورزشی در سینما،ورزشکاران مشهور جهان و بازیگری،ورزشکاران در سینما.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند - باور دینی
bavaredini.ir/ستاره-های-دنیای-ورزش-که-به-سینما-آمدند/
Translate this page
9 hours ago - ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند. دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان از معدود بازیکنانی بود که حتی در دوران فوتبال، ...
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند - سایت تفریحی yyjc = عکس ...
yyjc.ir › دنیای مد و زیبایی
Translate this page
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند. تعداد زیادی از بازیگران کنونی سینما در سال هاي گذشته ورزشکار بوده اند و اکنون در دنیای سینما ستاره شده است اند مثل جیسون ...
5 بازیگر مشهوری که از دنیای ورزش قهرمانی به سینما آمدند - مووی مگ
moviemag.ir/cinema/.../17497-5-بازیگر-مشهوری-که-از-دنیای-ورز...
Translate this page
5 بازیگر مشهوری که از دنیای ورزش قهرمانی به سینما آمدند ... موفقیتی مشابه دوران ورزشی بدست آورد و تبدیل به ستاره بی چون و چرای سینمای اکشن در دهه های 80 و 90 شد.
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند - مجله تفریحی یک
majaleh1.ir/news/41193
Translate this page
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند تجاوز جنسی به اوان ریچل وود بازیگر مشهور هالیوود در موسسه زیبایی نیوشا ضیغمی چه خبر است؟ صدف طاهریان با درخواست رابطه ...
بازیگران مشهوری که از دنیای ورزش به سینما آمدند - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../بازیگران-مشهوری-که-از-دنیای-ورزش-به-سین...
Translate this page
Aug 11, 2016 - بازیگران مشهوری که از دنیای ورزش به سینما آمدند ... ون دام طی دو دهه در سینمای اکشن یک ستاره تمام عیار بود اما در اواخر دهه ی نود با کشیده ... استاد هنرهای رزمی که پیش از بازیگر شدن، کلاس های آموزش هنرهای رزمی را اداره می کرد و در نوع خود ...
کافه پلی | ستاره‌های ورزشی که به بازیگری روی آوردند
caffeplay.ir/article/.../ستاره‌های-ورزشی-که-به-بازیگری-روی-آوردند
Translate this page
به این بهانه نگاهی انداختیم به ۱۰ ستاره پیشین ورزش که چه در دوران حرفه‌ای و چه پس از ... دواین جانسون هم مثل جان سنا قبل از ورود به دنیای سینما، یکی از ستاره‌های محبوب ...
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند (12 عکس) - سرزه
www.serze.com/ستاره-دنیای-ورزش-سینما-آمدند-عکس-3563579/
Translate this page
22 hours ago - ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند . شمار زیادی از هنرپیشگان کنونی سینما در سالهای گذشته ورزشکار بوده اند و اکنون در دنیای سینما ستاره شده ...
ستاره های فوتبال دنیا که به ایران آمدند و - onvansho
onvansho.ir/result/ستاره-های-فوتبال-دنیا-که-به-ایران-آمدند-و.html
ورزش سه‌ صفحه اصلی. ملی ایران به جام ... ستاره های دنیای فوتبال که ستاره های جنجالی جهان امل کلونی به دنیا آمدند . ... ستاره های سینمای ایران که مادر نشدند عکس ایران ناز.
عکس دخترای لوخت ایرانی - Stark Wayne Digital
www.starkwayne.co.uk/dge/Jpa
Translate this page
شده اینجا جزیره ای در جنوب خاک های سرزمینی ایران و پاتوق برخی متمولین ایرانی است. ... ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند · عکس های عاشقانه رمانتیک و زیبای زوج ...
ستاره های مشهوری که به اعتیاد روی آوردند - نمناک
namnak.com/اعتیاد-ستاره-های-مشهور.p46093
Translate this page
هالیوود و ستاره های این صنعت سینمایی، همواره جنجالی ترین سوژه رسانه های هستند که به خاطر زرق و برقی که همین رسانه ها از زندگی های آنها به تصویر می کشد، بسیاری از ...
محمدعلی فردین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/محمدعلی_فردین
Translate this page
فردین دوست برادرم بود، با هم ورزش می‌کردند و موجب آشنایی مختصر من و فردین شد، ... و هالتر پرداخت، و با تعییر پی در پی رشته‌های ورزشی سرانجام از دنیای کشتی سردرآورد. ... جهانبخت و عباس زندی به دست آمد اما در وزن ۷۳ کیلوگرم محمدعلی فردین با شکست ... ورود فردین به عرصهٔ سینما اتفاقی بوده در زمستان ۱۳۳۸ او ۲۸ سال داشت زمانی که ...
بازیگران مشهوری که از دنیای ورزش به سینما آمدند | سلامان
https://salaman.love/-بازیگران-مشهوری-که-از-دنیای-ورزش-به-س/ - Translate this page
Aug 12, 2016 - آکاایران: بازیگران مشهوری که از دنیای ورزش به سینما آمدند ... ون دام طی دو دهه در سینمای اکشن یک ستاره تمام عیار بود اما در اواخر دهه ی نود با کشیده ... استاد هنرهای رزمی که پیش از بازیگر شدن، کلاس های آموزش هنرهای رزمی را اداره می کرد و در ...
ستاره های فوتبال دنیا که به ایران آمدند و... - سرپوش
www.sarpoosh.com/football/.../football-memories951202237.html
Translate this page
Rating: 4 - ‎5 reviews
Mar 4, 2017 - اردیبهشت ۱۳۵۰ بهترین ستاره فوتبال دنیا به ایران آمد و رو به روی تیم ... داستان حضور لوتار ماتئوس در برنامه ورزش از نگاه دو حاشیه های زیادی داشت.
مريلين مونرو - BBCPersian.com
www.bbc.com/persian/arts/.../050830_pm-most-photographed.sht...
Translate this page
Aug 30, 2005 - کتاب عکاسی "پر عکس ترين چهره های جهان" که به تازگی در بريتانيا منتشر شده به ... پنج ستاره عالم سينما و موسيقی و يک شخصيت ورزشی در اين مجموعه آمده است. ... ملکه ويکتوريا در سال 1819 به دنيا آمد و تنها فرزند خانواده اش بود.
7 فوتبالیستی که از فقر مطلق به پادشاهی رسیدند - ایسنا
www.isna.ir/.../7-فوتبالیستی-که-از-فقر-مطلق-به-پادشاهی-رسی...
Translate this page
Apr 29, 2016 - به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه سان، فوتبال مدت‌هاست که ورزش مردم است و هواداران ... ترین ستاره های فوتبال جهان هستیم با فقیر ترین ستاره های فوتبال دنیا آشنا می شویم. ... یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان جهان در حومه پورتو آلگره به دنیا آمد. .... دین و اندیشه · فرهنگ عمومی · ادبیات و کتاب · سینما و تئاتر · تجسمی و ...
تبریک ستاره های ورزش به ستاره سینما | پایگاه خبری ورزش نویس
varzeshnevis.com/news/تبریک-ستاره-های-ورزش-به-ستاره-سینما
Translate this page
Feb 27, 2017 - تبریک ستاره های ورزش به ستاره سینما ... حاضر نشدن فرهادی که دراعتراض به دستورترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی برعدم ورود اتباع ایرانی به آمریکا ... بعد وقت تماشای دوباره فروشنده و الی و گذشته، اصلا یادمان نخواهد بود که چه طورامضا شد و چه قدر دنیا را به عقب برد. ... آن‌ها یک خوشحالی بزرگ برای ایران به ارمغان آوردند.
ستاره هایی که با جلالی به فوتبال آمدند - OpenPost
openpost.ir/result/ستاره-هایی-که-با-جلالی-به-فوتبال-آمدند.html
نامزدهای اجرا به سه ستاره آمدند عذرخواهی دوباره ضیاء سه ستاره است با حضور هایی که به سینما آمدند سه ستاره بی نظیر فوتبال . ... تغییر چهره ستارگان فوتبال در می به دنیا آمدند هایی که در ماه می به . ... پرستاره ترین تیم عمر مجید جلالی عکس ورزش سه ... ستاره های مشهور هالیوود که بچه پولدار بودند تصاویر می آمدند که در ادامه با این ستاره ها را ...
کدام ستاره‌های فوتبال امروز به دنیا آمدند؟ - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
امروز سه شنبه چهارم فرودین مصادف با 24 مارس با تولد تعدادی از ستاره‌های جهان فوتبال همزمان بوده است. ... گروه فرهنگی هنری · رادیو تلویزیون · سینما و تئاتر · موسیقی و هنرهای تجسمی ... به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا تعدادی از ستاره‌های فوتبال جهان ... فوتبالیست‌هایی که امروز متولد شده‌اند عبارتند از:.
تلگرام های ریو 2016 - مستقیم از پایتخت ورزش جهان :: ورزش سه
www.varzesh3.com/.../تلگرام-های-ریو-2016-مستقیم-از-پایتخت-...
Translate this page
Aug 15, 2016 - به گزارش "ورزش سه" ، اگرچه که مدال برنز ساعت آخر سعید عبدولی کمی بر این ... آغاز کرد، زمانی که در خطر حذف قرار گرفت به خود آمد و به رقابت‌ها برگشت. ... لئوناردو دی‌کاپریو ستاره آمریکایی سینما و بردی الیسون کمان‌دار آمریکایی، به ...
از دوقلوهای جالب انگلیسی تا فاتحان اورست با «دوقلو»های دنیای ورزش ...
www.farsnews.com/13941027001420/.../newcmntform.aspx?nid... - Translate this page
Jan 17, 2016 - ستاره‌های کشتی روسیه برادران دوقلوی بلوگلازوف هستند که در تاریخ ششم سپتامبر 1956 در شهر کالینینگراد روسیه به دنیا آمدند. سرگئی با کسب ...
سینماگرانی که به واسطه پدرانشان به دنیای تصویر آمدند + تصاویر
www.ion.ir/News/204483.html
Translate this page
Apr 11, 2017 - ایران آنلاین-سینماگرانی که به واسطه پدرانشان به دنیای تصویر آمدند + ... شامل می‌شود، به واسطه حضور پدرشان در سینما وارد حرفه‌شان شده‌اند که بسیاری از آنها ... سارا سهیلی دیگر فرزند سعید سهیلی هم در فیلم های پدرش به ایفای نقش پرداخته اشت. ... و ستاره پسیانی فرزند آتیلا پسیانی دیگر بازیگرانی هستند که حرفه ...
بازیگران خردسال سینما که بزرگ شدند + عکس | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/140424
Translate this page
Aug 30, 2015 - ورزش ایران · ورزش جهان ... بوده اند کودکان و نوجوانانی که در یک مقطعی آمدند و بعدا محو شدند اما با همان یک ... علیِ فیلم بچه های آسمان را همه ما به یاد داریم، فیلمی که سینمای ایران را .... سپهر آزادی، همان پسر توک زبانی «دنیای شیرین» و «سیب خنده» که ... ستاره جعفری بازیگر نقش لیلا تنها همین یک تجربه بازی را در کارنامه ...
ستاره های سینمایی و تلویزیونی که به مرز ۴۱ سالگی رسیدند + تصاویر
persianv.com/cinema/ستاره-های-سینمایی-و-تلویزیونی-که-به-مرز...
Translate this page
Jan 20, 2014 - ستاره های سینمایی و تلویزیونی که به مرز ۴۱ سالگی رسیدند. خیلی از مردم کشور ما علاقه دارند که بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند و چه ماهی به دنیا آمده اند و ... است ، شکرابی با فیلم ترانزیت به سینما آمد و موفق شد که خود را مطرح کند اما ... وی همچنین در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد.
ستارگان سینمای قبل از انقلاب (قسمت اول)؛ فردین ستاره تمام نشدنی ...
techera.ir › سینما و تلویزیون
Translate this page
Nov 16, 2016 - این ستاره درخشان سینما، محمد علی فردین بود. ... فردی که از دنیای ورزش به عرصه سینما آمد و طبیعتا دارای اندامی ورزشی و بسیار خوش هیکل بود. ... که فردین توانسته قلب های بیشترین مخاطب را تا به امروز در سینمای ایران تسخیر کند.
سینما – Iran Javan Magazine
iranjavan.net/tag/سینما/
Translate this page
دنیای مد · ورزش ... اینطور که به نظر می رسد، اعتقادات سیاسی بازیگر اسرائیلی تبار، باعث شد شهروندان دو ... ماجرای کشته شدن جیانی ورساچه اسطوره طراحی پوشاک در ژوئیه 1997، جنایتی شوکه آور بود که دنیای مد را به شدت تکان داد. ... جمعه گذشته، انتظار علاقمندان به سری فیلم های جنگ ستارگان به سر آمد و تیزر رسمی فیلم منتشر شد.
همسران فوتبالیست های معروف + عکس - روزیاتو
rooziato.com/.../گزارش-اختصاصی-روزیاتو-همسران-فوتبا/
Translate this page
پوشش اخبار زندگی سلبریتی های دنیای موسیقی، ورزش و سینما، یکی از جذاب ... برخی از سلبریتی ها به خصوص چهره های مشهور دنیای ورزش و البته مستطیل ... شاید خیلی ها خبر ندارند که ستاره های ورزش دنیا، بار ها ازدواج کرده اند. .... پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد.
برادرانی که انیمیشن را نادیده نگرفتند / اشکان مزیدی - ايران کارتون ...
art.irancartoon.ir/.../برادرانی-که-انیمیشن-را-نادیده-نگرفتند-اشک...
Translate this page
تاریخچه انیمیشن‌سازی در وارنر بروس به دهه ۳۰ میلادی باز می‌گردد و آنها موفق ... استودیویی که بر پایه های اتحاد ۴ برادر به پا شد و دهه هاست نبض سینمای دنیا را در اختیار دارد. ... از هر شخصیت کارتونی دیگر در تاریخ سینما روی پرده های سینما آمد و حتی ستاره ... فیلمی خانوادگی-ورزشی که فوق ستاره بسکتبال آن زمان مایکل جردن در آن حضور ...
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند - جدید رو | متن اخبار جذاب برتر ...
www.jadidro.ir/.../ستاره-های-دنیای-ورزش-که-به-سینما-آمدند.html
Translate this page
21 hours ago - ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند. تعداد زیادی از همان بازیگران کنونی سینما درون سال هاي گذشته ورزشکار بوده اند و اکنون درون دنیای سینما ...
افراد مشهور طرفدار چه تیمی هستند؟(3) - ترول فوتبال
trollfootballpersian.com/57708-افراد-مشهور-3.html
Translate this page
... زیاد است که مطمئناً افراد مشهور در دنیای سینما، موسیقی و دیگر رشته های ورزشی آن ... دو ستاره ی سینمای هالیوود که سال ۲۰۱۴ تشکیل زندگی دادند و در حال حاضر به نظر ...
معرفی ورزشکاران موفق دو رگه ایرانی در جهان +عکس
www.eghtesadnews.com/.../164873-معرفی-ورزشکاران-موفق-دو-ر...
Translate this page
Apr 9, 2017 - بعد از حضور فریدون زندی، کشف و پیدا کردن ستاره های دورگه ای که در فوتبال یا ... بیسبال محبوب ترین ورزش بین ژاپنی هاست و ورزشکاران بیسبال، به ... یک سلبریتی شناخته می شود که با یکی از معروف ترین ستاره های سینمای ژاپن ازدواج کرد. ... پدر الکساندر در رشته به دنیا آمد و به عنوان یک فوتبالیست در تیم ...
دختری که همه پسرهای ایرانی جلویش لُنگ می اندازند/ قهارترین دختر ...
plus.ir/.../دختری-که-همه-پسرهای-ایرانی-جلویش-ل-نگ-می-اندازند-قها...
Translate this page
اکرم محمدی امینی اولین بانوی ایرانی هست که تونسته در رشته بیلیارد مدال کسب ... خانم محمدی امینی خودش باشگاه بیلیاردی رو تاسیس کرده و بعد این ورزش رو آغاز کرده. به ... دارد همسرش شبیه ستاره سینمای ایران باشد/پاسخ های جذاب دختروپسرهای مجرد به یک ... تا پاهایی که به شکل ماه درمی آیند / همه رسوم عجیب آدم های دنیا برای زیباتر شدن.
ستاره های جذاب و پردر آمد جهان (عکس) - ایران ناز
www.irannaz.com/and-was-attractive-stars-in-the-world-prdr-photo...
Translate this page
معرفی 10 ستاره جذاب و پولدار جهان نشریه معتبر فوربس فهرستی تازه از ... شماری از این ستارگان از جهان ورزش بوده‌اند و شماری دیگر نیز از عالم موسیقی و دنیای فیلم و سینما. ... در ماه مه سال جاری میلادی بود که فلوید می‌ودر (راست) در دوئلی که به نبرد قرن ...
عکس دخترای لوخت ایرانی - BMV Solutions
bmvsolutions.com.au/comp-analysis/workshop/pdfs/cux/BIV
Translate this page
ستاره های دنیای ورزش که به سینما آمدند · عکس های عاشقانه رمانتیک و زیبای زوج ها · جنجال استخدام دختران زیبای ایرانی در ایرلاین عربی · سبزترین زن جهان را بشناسید ...
نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
۱۵ موردی که افراد شاد هیچوقت به آنها اهمیتی نمیدهند · تورهای لحظه آخری ، با قیمت های باورنکردنی ، بسیار ارزان !!! ... کارمند زن از کار زیاد. سینمایی , حوادث , فرهنگ و هنر ...
تشابه چهره؛ یوزارسیف، سلمان خان، لیونل مسی و بروسلی افغانستان |
khabarnama.net/blog/2016/.../alike-faces-of-the-stars-in-afghanista...
Translate this page
Sep 21, 2016 - عباس علیزداه که اکنون با نام بروسلی افغانستان خطاب می‌شود، به شهرت جهانی ... او با علاقه ی که به بروسلی در قلب اش ایجاد شد، شروع به تمرین ورزش های رزمی کرد و با ... نجیم خان که جدیدا وارد سینمای هند شده می گوید که سلمان خان هنرپیشۀ مورد نظر ... زیادی با لیونل مسی با یکی ار معروفترین ستاره های فوتبال دنیا دارد.
فیلم‌های برتر فلسفی سینمای جهان کدامند؟ - مشرق نیوز
www.mashreghnews.ir/.../فیلم-های-برتر-فلسفی-سینمای-جهان-ک...
Translate this page
May 5, 2016 - خواه از آن دسته فیلم بین‌هایی باشید که توجهی به جنبه‌های هنری .... آندری گره گوری و والاس شوان ستاره‌های فیلم و همچنین نویسندگان فیلمنامه هستند.
بیوگرافی هرتیک روشن و همسرش همراه با تصاویر - 5چـــــر
5char.ir/بیوگرافی-هرتیک-روشن-و-همسرش-همراه-با-تص/
Translate this page
Apr 2, 2014 - هرتیک روشن در دهم ژانویه 1974 در هندوستان به دنیا آمد . ... استار هندیست او به معنای دقیق کلمه این ویژگی را دارد که با ورزش چهره ای ... تبدیل شد و نام او را به جرگه ستارگان نامدار سینما وارد ساخت پسری که در ... پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هندوستان تبدیل شد که به مدت پنج سال بر روی پرده سینما ها باقی ماند .
پرویز قلیچ‌خانی قربانی یک شوخی شد | دنیای‌فوتبال
www.donyayefootball.ir/1395/12/.../كافه‌نشيني-با-جهانگير-كوثر...
Translate this page
Mar 5, 2017 - از پله های کافه که پائین می آید، همان مردی است که عکس هایش را دیده ام یا در قاب تلویزیون ... شخصتی شان حتماً برای ستاره ها نکاتی دارد که اگر بیاموزند می توانند کمک شان کند. ... یک سینما به اسم ایران توی «لین یک» بود که سقف نداشت. ... یادم می آید شانزده، هفده سالم بود که تیم راه آهن به ما یک ساک ورزشی داد، تویش ...
ورود به دنیای رمانتیک‌ها با «قصه عشق»/ «پدرخوانده» به میدان آمد ...
www.mehrnews.com/.../ورود-به-دنیای-رمانتیک-ها-با-قصه-عشق-پ...
Translate this page
May 29, 2016 - کمپانی پارامونت با ساخت فیلم «قصه عشق» ورودی موفق به دنیای رمانتیک داشت و بعدها ... بزرگ قدرت مطلق سابق، در انحصار ستاره های سینما و جریان سازی در صنعت سرگرمی را از دست ... فیلمی با هنرمندی والتر متیو و جک لمون که به زندگی اشتراکی دو مرد مطلقه آن هم با شخصیت .... صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۳ تیر ۹۶ ...
اولین مصاحبه بهروز وثوقی /پرسپولیسی بودم به خاطرحجازی طرفدارآبی ها ...
cup.ir/sport/archive/487/view/112243
Translate this page
Mar 10, 2016 - می‌خواستم بدانم آیا قبل از ورود به سینما و کار حرفه‌ای نیز ورزش ... همین مسابقات تشکیل می‌شدند و ستاره‌های مسابقات مدارس به عضویت تیم ملی ... من سرم به درس و مدرسه گرم بود و بعد هم که وارد سینما شدم معمولاً فرصتی برای رفت و آمد و کارهای متفرقه .... البته تمام مردم دنیا در تمام مشاغل باید برای حفظ سلامتی ورزش کنند ...
اوم پوری هنرپیشۀ مشهور سینمای هند به عمر ۶۶ ساله‌گی درگذشت | طلوع‌نیوز
www.tolonews.com/.../اوم-پوری-هنرپیشۀ-مشهورهند-به-عمر-۶۶-ساله‌...
Translate this page
اوم‌پوری، یکی از هنرپیشه‌های مشهور هند، که از بهر بازی در فلم گاندی به شهرت ... ستاره‌های دیگر سینمای هند در صفحه‌های تویتر خود درگذشت اوم پوری را به خانواده و مردم هند ...
شرح - محمد علی فردین، ستاره خاموش نشدنی سینمای ایران --- پیام رهنما ...
www.roozonline.com/persian/news/newsitem/.../-be4c7f71f4.html
Translate this page
محمد علی فردین، ستاره خاموش نشدنی سینمای ایران و مرد تمام نشدنی روزگار پرهیاهوی هنر ... در محلی بین شهباز سابق و خیابان ری به اسم ادیب الممالک، کوچه صحت، به دنیا آمد. ... در سن 16 سالگی علی رغم مخالفت های پدر به شکل حرفه ای به ورزش هایی چون ... او عاشق سينما بود و اين سالهايي كه از حرفه ي اصلي اش دور بود به او بسيار سخت گذشت.
هنر و ورزش - دانشگاههای آلمان
www.apastudy.com/index.php/...07.../2015-07-23-10-05-44
Translate this page
Jul 23, 2015 - سینما از تفریحات مورد علاقه استرالیائیهاست و سالنهای سینمای این ... ها در این قاره برمی گردد که با خود آواهای دسته جمعی را نیز آوردند. ... راگبی، فوتبال استرالیایی (نوعی از ورزش راگبی که به فوتی هم ... علاوه بر این تیم ملی هاکی روی چمن، واترپلو و والیبال ساحلی بانوان این کشور هم در جمع بهترین تیم های دنیا قرار ...
رقیب عباس جدیدی،ستاره رزمی سینما! | طرفداری
https://www.tarafdari.com/.../رقیب-عباس-جدیدی،ستاره-رزمی-سینم...
Translate this page
May 24, 2017 - کرت انگل در 9دسامبر 1969 به دنیا آمد و در پیتسبرگ پنسیلوانیای آمریکا ... کسی است که 13 بار قهرمان سنگین وزن جهان شده است در تاریخ ورزش حرفه ای و تمام ... به عنوان سفیر برای بازی های المپیک و کشتی حرفه ای خدمت کرده است.
هالیوود کجاست و چگونه به وجود آمد؟ - سماتک
www.samatak.com/cinema/.../hollywood-is-and-how-it-came-into-...
Translate this page
باید بدانید که امروزه هالیوود به یکی از مشهور ترین مناطق دنیا تبدیل شده است و ... آپارتمان های لوکسی در مناطق مختلف به وجود آمد که ستارگان سینما در آنجا زندگی می ...
با ستاره‌های جدید سینمای ایران آشنا شوید | بادبادک
www.badbadakmedia.com/.../1464-با-ستاره‌های-جدید-سینمای-ایران...
Translate this page
بازیگرانی که با وارد شدن به سن میانسالی دیگر گزینه های مناسبی برای ایفای این نوع ... در صورت هدایت صحیح نوید بروز یک ستاره جوان دیگر را به سینمای ایران بدهد. ... به واسطه داشتن مواد مخدر، نبود مادر ناگهان در اوج نوجوانی درگیر دنیای زشت، زمخت و ... اما هیجان و تحرک زیاد این ورزش سالها است که آن را به کوچه های تهران هم کشانده است.
تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! | هشترود نیوز
www.8roodnews.com/?tag=تجاوز-40-مرد-به-دختر-15-ساله-در-مالزی
سم شیرینی به نام شکر، اولین نامی است که به محض شنیدن دیابت به ذهن خطور می کند. ... هشترود نیوز ، معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با ابراز نگرانی از فعالیت ۳۰۰ سایت غیرقانونی ..... این دوخواهر ۹۰ ساله همانطور که باهم به دنیا آمدند همانطور، باهم از دنیا رفتند. ..... اکران خصوصی «سیزده» با حضور ستاره‌های سینما/ تصاویر.
سه خان سینمای هندوستان تا کجا می‌تازند - خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com › رسانه ها › خواندنی
Translate this page
طرفداران ستاره‌های محبوب سینمای هند جمعیتی را تشکیل می‌دهند که اتحاد و ... فیلمسازی دنیا را به هم پیوند داده‌اندطرفداران ستاره‌های محبوب سینمای هند جمعیتی ... این سه بازیگر زمانی که مردم احساس همبستگی در آزادیخواهی داشتند روی صحنه آمدند؛ زمان سردرگمی ... به زودی اتفاق می افتد/ پوشش بازی المپیک ناشنوایان منحصراً توسط رادیو ورزش ...
ستاره هایی که سیاستمدار شدند - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/fa/.../ستاره+هایی+که+سیاستمدار+شدند.html
Translate this page
Mar 7, 2013 - در زیر به برخی از جذاب ترین دیدارهای ستاره های ورزش و سینما با رهبران ... بوکس سنگین وزن دنیا به همراه هزاران تن از هوادارانش به خیابان های بغداد آمدند.
وضعیت مالی مهران مدیری +تصاویر
payeshonline.com/.../صحبت‌های-تازه-مهران-مدیری-درباره-وضعیت-ما...
Translate this page
Jul 24, 2016 - او سه برادر بزرگتر از خودش و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد. ... در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران از والدین اراکی به دنیا آمد. .... پولاد کیمیایی در مصاحبه با ماهنامه صنعت سینما گفته که قرار بوده .... اعلام رسمی خداحافظی همیشگی ستاره تلویزیون در «هفت»/ جزییات فیلم سینمایی مهران مدیری از زبان خودش.
ستاره‌های سینمای کوریا شبیه من هستند! - شهروند
www.shahrwand.com/.../4737-ستاره‌های-سینمای-کوریایی-شبیه-م...
Translate this page
صفحه نخست · فرهنگ و هنر ستاره‌های سینمای کوریا شبیه من هستند! ... زینب شهیدی: اتفاقا من فکر می‌کنم کسانی که ورزش می‌کنند با هنر هم ارتباط خوبی دارند. بسیاری از فیلم های رزمی که در دنیا موفق هستند، به دلیل وجود یپوند بین هنر بازیگری و ... شهروند: حالا که بحث از آوازخوانی آمد، شما در عرصه موسیقی به کدام هنرمندان علاقه دارید و کدام ...
حضور چهره ها در تبلیغات - تبیان
article.tebyan.net/293267/حضور-چهره-ها-در-تبلیغات
Translate this page
Feb 1, 2015 - تبلیغات در دنیای مصرف‌گرای امروز، عنصری بااهمیت برای ... همه ما تبلیغات برندهای خارجی با حضور ستاره‌های دنیای سینما و ورزش را به خاطر داریم؛ مثلا ... حضور چهره‌های هنری و ورزشی در تبلیغات وجود نداشته است؛ تا آنجا که در دوره‌هایی صحبت از ممنوعیت حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات به میان آمد یا هرازگاهی شاهد چهره آنها در ...
کری فیشر، «پرنسس لیا اورگانا»ی جنگ ستارگان، در گذشت - آمریکا - RFI
fa.rfi.fr/کِری-فیشر،-«پرنسس-لیا...جنگ-ستارگان،.../آمریکا
Translate this page
Dec 27, 2016 - دنیای اقتصاد، اقتصاد دنیا ... او چهار روز پیش از آن، هنگامی که از لندن به لُس آنجلس می آمد، در هواپیما دچار ... کری فیشر که از دومین نقش خود در سینما برای بازی در قسمت چهارم «جنگ ستارگان» ... او با این حال نقش های پراهمیّت دیگری را در فیلم‌هائی از «وودی آلن» (هانا و ... عطا بهمنش، روزنامه‌نگار پرسابقه ورزشی درگذشت.
ستاره لخویا نمی‌تواند به الاهلی عربستان برود - هات جی تی
hotgt.xyz/gtnews/60848 - Translate this page
شبکه سه سیما | آغاز “سه ستاره” با معرفی نامزدهای بخش خوانندگی
www.tv3.ir/news/details/3111
Translate this page
Mar 5, 2017 - "لبخند ستاره" که از چند روز قبل به واسطه صفحه برنامه "سه ستاره" در دنیای ... برگزیدگان سال گذشته برنامه سه ستاره در بخش های مختلف به این شرح بود: ... زن و کامبیز دیرباز از میان “سه ستاره” بازیگر مرد بار دیگر به استودیو آمدند تا از ... جم، روزنامه سینمایی بانی فیلم، سایت ورزشی ورزش سه، روزنامه کیهان، هفته نامه ...
بازیگر و ستاره های سینمایی که روزی چهره هایی تلویزیونی بودند!+ تصاویر
www.ayenejam.ir/.../20243-بازیگر-و-ستاره-های-سینمایی-که-روز...
Translate this page
Jan 25, 2017 - در همان سال های اول تبدیل به ستاره ای شد که به طور هم زمان در سینما و ... در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.
اگر می خواهید فرزندتان ستاره فوتبال باشد، باید 5 فوریه به دنیا بیاید!
www.mybenita.com/.../if-you-want-your-child-to-soccer-star-shoul...
Translate this page
5 فوریه روز تولد تعدادی از ستاره های بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال از جمله نیمار، ... غزال زیاری ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ سلامت و ورزش ورزش ... چند نفر از برترین ستاره های تاریخ دنیای فوتبال متولد این روز هستند که از جمله آنها می توان به ... ستاره پرتغالی رئال مادرید در روز 5 فوریه سال 1985 در شهر فونچال در منطقه مادئیرای پرتغال به دنیا آمد.
چهره های تلویزیونی که سوپراستار سینما شدند | 24 آنلاین
24onlinenews.ir › فرهنگ
Translate this page
Jan 24, 2017 - صفحه اصلی · سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · جامعه · دنیای فناوری ... تلویزیون در معرفی ستاره حرف اول را می زند و باید اعتراف کرد که ... در این گزارش مروری داریم بر بازیگرانی که در تلویزیون ستاره شدند و به سینما آمدند. ... در همان سال های اول تبدیل به ستاره ای شد که به طور هم زمان در سینما و تلویزیون کار می کرد.
TOLOTV - YouTube
https://www.youtube.com/user/TOLOTV
Translate this page
درابتدا مردی را خواهید دید که با داشتن بیشترین نوع طوطی ها ریکارد جهانی را قایم می کند. تازه های سینما و تکنالوژی را لیدا حضوری برای تان تقدیم نموده و در بخش ورزش معرفی ... تلوزیون طلوع/ طلوع/ ستاره افغان/ آواز افغانستان/ لیگ برتر افغانستان/ کاخ ... Eid Amad - Irony engagement - Episode 3 / عید آمد - طنز نامزدی - قسمت سوم ...
ورزشکاران ایرانی که فیلم بازی کردند! - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/.../ورزشکاران-ایرانی-که-فیلم-بازی-کردند
Translate this page
Oct 19, 2015 - اما سینما به رغم موفقیت در خلق قهرمان های فردی ورزشی همچون «گاو ... پیروزی» اشاره کرد که به واسطه حضور توامان ستارگان علم ورزش و سینما، توانست ... بدی که با وی صورت گرفته مجبور به خداحافظی از دنیای ورزش و مهاجرت به خارج از کشور شده است. ... بود: «تماشاچی فیلم های فارسی، تماشاچی هایی بودند که خوش شان می آمد ...
مشروح برنامه ۲ اسفند نود / از تبانی در رده پایه تا درگیری به قصد کشت
90tv.ir/.../مشروح-برنامه-2-اسفند-نود-از-تبانی-در-رده-پایه-تا-درگ...
Translate this page
Feb 20, 2017 - یک پنالتی جنجالی از پرسپولیس و مرور عجیب ترین پنالتی های فوتبال ایران ... روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم که به بازیکنان وظیفه حفاظت از آن را در تمرینات ... شویم این بهترین زمان برای باختن ما بود و این شکست آخر دنیا برای جوانان ما نیست. ... خداداد افشاریان به برنامه آمد و داوری مسابقه فولاد - گسترش فولاد ...
همراه اول - عیدی 1396
https://www.mci.ir/eydi1396
Translate this page
كليه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه می ...
اظهارات مجری ای که به بخش ورزشی تبعید شد/ انحصار اخبار ... - سینما سینما
cinemacinema.ir/.../اظهارات-مجری-ای-که-به-بخش-ورزشی-تبعید-شد/
Translate this page
Apr 6, 2017 - اظهارات مجری ای که به بخش ورزشی تبعید شد/ انحصار اخبار شبکه یک ... با این گوینده محبوب و شناخته شده هم در خصوص سال های حضورش در بخش اخبار ... حساسیت آنتن در تمام دنیا کاملا جدی و مهم است اما در اینجا آنتعن به راحتی در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد. ... عده ای گوینده جدید آوردند که هیچ ارتباطی با ما نداشتند.
شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
www.shahrekhabar.com/
Translate this page
شهرخبر - سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان.
مهاجرت به استرالیا, کانادا, نیوزلند و آمریکا با گروه راد - اطلاعات مهم درباره ...
www.rad-iran.com › نمایش اخبار مرتبط با استرالیا
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎10 reviews
Apr 19, 2017 - این کشور سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه که کوچکترین قاره دنیا می باشد، ... این کشور هنرمندانی چون نیکول کیدمن، هیت لجر و تونی کلت را به سینمای جهان عرضه کرده است. ... برنامه های ورزشی، اخبار، مسابقات تلویزیونی و سریال های وارداتی یا ... باشکوه ترین موفقیت این کشور در المپیک سیدنی بدست آمد که آنها به ۵۸ ...
همه ازدواج ها و نسبت های فامیلی بازیگران و هنرمندان با هم + عکس | ساتین
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
Aug 15, 2015 - یکی از هنرمندانی که به تازگی قدم به عرصه فیلمنامه نویسی در ایران گذاشته و این ... خوانده و یکی از بازیگران تئاتر است، دو فرزند به نام ستاره و خسرو دارد که هر دو راه پدر و ... هر دو برادر با بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کردند و به این واسطه بهاره رهنما و ... بفرمایید این شما و این نسبت های فامیلی دنیای بازیگران.
یاد وخاطره هنرمندانی که در میانمان نیستند+تصاویر - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
وی با بدلکاری در فیلم های مشهور در خلق و طراحی صحنه های هیجان انگیز و باور ... يك ورزشي است كه به طور علمي به صورت هنر به نمايش در مي‌آيد. ... يك سال از سده 1300 گذشته بود كه به دنيا آمد؛ سال 1301 هجري شمسي، در يكي از محله‌هاي قديمي ... «كاغذ بی خط»، «ستاره بود» و «اتوبوس شب»؛ شكیبایی سه دهه در سینما كار كرد و دل كسی را نرنجاند.
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
Translate this page
اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران که مشخص شدند بحث انتخاب شهردار تهران نیز در جلسات و محافل اصلاح طلبان به راه افتاد تا سلیقه های درون این جریان به جنگی درون ...
۱۰ تا از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان! | عجیب‌ترین
https://www.ajibtarin.com/cinema/.../فیلم-پرفروش‌ترین-تاریخ-...
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎12 votes
Mar 14, 2017 - به خاطر تأثیر دراز مدت تورم، به خصوص برروی قیمت بلیط٬های سینما، لیست .... مکانیکی پیش آمد او را مجاب کرد که یک رویکرد مینیمالیستی و ضمنی به حضور کوسه در فیلم خود داشته باشد. ... اما این عنوان تنها دو سال دوام داشت و اکران فیلم جنگ ستارگان این عنوان را از فیلم اسپیلبرگ ربود. ..... شگفتی‌های ورزش. ۱۰.
Farvardin 7, 1397 AP
تولد اتو والاخ شیمیدان آلمانی
Farvardin 9, 1397 AP
تولد ژوزف هوتون تیلور ...
Farvardin 10, 1397 AP
مرگ فیلیپ شووالتر هنچ ...
مصاحبه با ژان كلود ون دام ( فرانكي) - وبسایت باشگاه كاراته - مشگینی
meshkinkarate.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
در تاریخ 26 مهرماه سال 1339 شمسی درشهر بروکسل در بلژیک به دنیا آمد. ... ژان كلود يازده ساله بود كه پدرش او را به مركز ملي ورزش كاراته (NKC) فرستاد . ... شوتوکان ميباشد و قبل از ورود به سينماي حرفه اي مدتي به مربيگري كاراته مشغول بوده. ... و یكی از بزرگترین و معروفترین ستاره های فیلمهای هنرهای رزمی محسوب می شود او كه متولد سال ...
ستاره لخویا نمی‌تواند به الاهلی عربستان برود - خبرگزاری موج
www.mojnews.com/...ورزشی.../169205-ستاره-لخویا-نمی-تواند-به...
Translate this page
حماس آماده همکاری با طرف های داخلی و گسترش روابط با خارج است · دفترچه ... کدخبر :: ۱۶۹۲۰۵ ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ ۱۵:۴۶:۳۴ گروه: ورزشی ... ستاره لخویا نمی‌تواند به الاهلی عربستان برود ... توافق نهایی المساکنی با الاهلی سخن به میان آوردند اما امروز روزنامه الریاض نوشت که امکان ... به نوشته الریاض، المساکنی دوست دارد که راهی الاهلی شود اما چون کشور ...
پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News
www.fardanews.com/
Translate this page
آیا همه مشکلات سینمای ایران با توقیف این دو فیلم حل می‌شود؟ ... آب آشامیدنی که معمولا به اشتباه به عنوان آب معدنی در کشور به فروش می‌رسد، طی یک ... ما در طبقه چهارم بودیم شهید علی فلاح آمد بالا گفت بروید در اتاق‌ها، تیراندازی شده. .... تازه های خبر ... بابک زنجانی کذب است · ستاره اسکندری مقابل دوربین یک سریال تاریخی +تصاویر ...
زندگی ورزشی محمدعلی فردین؛ تکنسین کشتی آزاد و فرنگی - رادیو فردا
https://www.radiofarda.com/a/f12...ali...and.../24540510.html
Translate this page
Apr 7, 2012 - فروردین به دنیا آمد و فروردین از دنیا رفت؛ مردی که از اواخر دهه ۳۰ ... گفته و طی دهه‌های اخیر نقدهای متعددی درباره سینمای موسوم به سینمای فردین قلمی شده‌اند. ... «پر برلین» نامدار از سوئد بود؛ از معدود ستاره‌های تاریخ کشتی که هم در آزاد و هم ...
تصاویر/ با دوقلوهای دنياي ورزش آشنا شويد - فرادید
faradeed.ir/fa/news/.../تصاویر-با-دوقلوهای-دنياي-ورزش-آشنا-شويد
Translate this page
Jan 19, 2016 - ستاره‌های کشتی روسیه برادران دوقلوی بلوگلازوف هستند که در تاریخ ششم سپتامبر ۱۹۵۶ در شهر کالینینگراد روسيه به دنیا آمدند. سرگئی با کسب ...
گفتگو با علی پروین سلطان فوتبال ایران - آوین نیوز
https://www.avinnews.ir/shownews.php?idnews=4406
Translate this page
این مصاحبه که پر از خاطره های خواندنی است، از نظرتان می گذرد. ... البته رفقای زیادی داشتم اما بعضی ها هم بودند که تیشه به ریشه من می زدند اما همه آنها را بخشیدم. .... با این حال برای مان خیلی ها حرف در آوردند و مسائلی را گفتند که اصلا صحت نداشت. ... فوقش یک کیهان ورزشی بود و یک دنیای ورزش. .... خواننده های مشهور در برنامه سه ستاره.
۲۰ حقیقت شگفت انگیز درباره بروس لی که ثابت می کند او یک رزمی کار ...
www.zoomg.ir/2015/4/17/.../20-mindblowing-facts-about-bruce-le...
Translate this page
Apr 17, 2015 - فیلم های بروسلی، کلیپ‌های شگفت‌انگیز او در سرتاسر اینترنت و ... کرد، این بود که این ورزش رزمی بیشتر از این که به دید بصری وابسته ... بروس لی در سانفرانسیسکو به دنیا آمد و هنگامی که پرستارش او را در دست گرفت، نام او را بروس خواند. ... به عنوان یک نوجوان، بروس لی در هنگ کنگ یک ستاره سینمایی بود!
محصول جدید برلیانس به بازار خواهد آمد - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1219958
Translate this page
Jun 13, 2017 - به گزارش ایلنا در مراسم تحویل خودروی H200 برلیانس به مشتریان ... وی با خاطرنشان کردن این مطلب که تمام محصولات پارس خودرو داری سه ستاره کیفی به بالا هستند گفت: از ... و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های این خودروها است. ... کره‌شمالی به تحریم‌های جدید سازمان ملل · دلیل بازیگر سینما برای ماندن در ...
شاملو و سینما | فرهنگ و هنر | DW | 08.07.2010
www.dw.com/fa-ir/شاملو-و-سینما/a-5775700
Translate this page
Jul 8, 2010 - علاقۀ شخصی او به سینمایی جدی و شاعرانه بود، اما هنگامی که خود وارد ... فروش نسبتا خوبی داشت و تجربه‌ای مثبت برای شاملو به حساب آمد . ... در این فیلم نامی ترین ستاره ایران یعنی محمدعلی فردین بازی داشت، اما فیلم فروش قابل توجهی نداشت . ... او را می‌گرفت، و هم در دنیای شعر به نام و اعتباری دست یافته بود که دیگر ...
معرفی 10 انسان خارق العاده دنیا !+ عکس - تالاب
www.talab.org/fun/.../about-10-people-fantastical-world-picture.ht...
Translate this page
معرفی 10 انسان خارق العاده دنیا اکثر انسان ها دارای زندگی های معمولی هستند و به ... همه چیز راجع به نجوم و ستاره شناسی ... در دنیا البته افرادی نیز هستند که قدرت های خارق العاده ای دارند و همچنین با دیگر ... او همچنین در فیلم های سینمایی نیز شرکت داشته است و البته بدن بسیار نرمی دارد .... نژاد پرستی در دنیای ورزش زن شماره یک تنیس دنیا.
دنیای ستارگان ۱۱ - "اوزجان دنیز" خواننده، بازیگر و هنرمند مشهور | TRT ...
www.trt.net.tr/.../dnyy-strgn-11-wzjn-dnyz-khwnndh-bzygr-w-hnr...
Translate this page
Nov 9, 2014 - اوزجان دنیز ٤۱ ساله، روز ۱۹ می سال ۱۹۷۲ در آنکارا به دنیا آمد . ... söyle” با کارگرانی ممدوح ün که یکی از صاحب نظران مهم بخش سینما میباشد، بازی کرد.
کشتي کج، نمايشي پر از خشونت با نتیجه‌‌ای از قبل معلوم - روزنامه ...
www.dailyafghanistan.com/sport_detail.php?post_id=122968
Translate this page
ورزش: اسم کشتي کج شايد به گوشتان خورده و با خودتان فکر کرده ايد که چرا اسم اين ورزش ... در همه جاي دنيا به آن کشتي حرفه اي يا کشتي کچ مي گويند. ... اين ورزش با اينکه مسابقه اي کاملاً نمايشي است اما تماشاچي هاي زيادي دارد. ... و هواداران آن سر وصدا به پا کرده،ستاره هايي است که کشتي کج را به عنوان ورزش حرفه اي خود انتخاب کرده اند.
به سوی قمرهای غول پیکر مشتری | Euronews
fa.euronews.com › دانش › دانش و فن
Oct 22, 2015 - سیاره مشتری و قمرهای آن مقصد برنامه آینده سازمان فضایی اروپا به نام JUICE هستند. ... جو آن فرود آمد،خواهیم دید که مانند سیاره های دیگر دارای پوسته سطحی نیست، اما هرچه به ... نکته جالب برای ستاره شناسان، خاص بودن منظومه قمرهای مشتری و اقیانوسهای ..... اروپا · جهان · بازرگانی · ورزش · فرهنگ · دانش و فن · ویدیوها · برنامه‌ها.
ستاره های ورزشی که بازیگر شدند تصاویر - باشگاه خبرنگاران نوجوان
yjcnews.ir/search/?q=ستاره+های+ورزشی+که+بازیگر+شدند...
Translate this page
7 hours ago - لیندسی لوهان از ستاره های معروف هالیوودی است که این شهرت را از زمانی که دختربچه ای بیش ... و شناخته شده سینمای کشور ایران هست که در نقش هاي منفی و مثبت به خوبی ظاهر شده هست. ... شاید باور نکنید اما این بازیگر در سال 1955 میلادی به دنیا آمده و هم اکنون 61 سال سن دارد! ... چه بلایی سر کبوترهای صلح و دوستی آمد؟
روش های عجیب و غریب ستاره های هالیوود برای لاغری - آلامتو
www.alamto.com › سایت سلامت › تغذیه سالم
Translate this page
Sep 30, 2012 - واقعيت اين است كه هر چقدر هم امكانات سخت‌افزاري براي ورزش و تناسب اندام در ... ستاره‌هاي سينما به‌رغم تمام آنچه گفته شد براي دستيابي به اندامي متناسب و .... بعد از اين‌كه دومين فرزند اين هنرمند در سال 2006 به دنيا آمد، پالترو براي كاهش ...
پربیننده‌ترین سریال‌ های روز دنیا | امروز آنلاین
www.emruzonline.com › فرهنگ و هنر › سینما
Translate this page
9 hours ago - ۱۰ سریال پر مخاطب روز جهان که به خانه های ما هجوم آورده اند. هالیوود ریپورتر به ... فرهنگ و هنر » سینما » پربیننده‌ترین سریال‌ های روز دنیا. یکشنبه، ۱۸ ...
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی ... فیلم های دیگر ... افرادی که پیش از سن 15 سالگی از مناطقی با خطر کم به مناطقی با خطر زیاد نقل ... رهبر حزب وطن ترکیه به تهران آمد: آمریکا و اسراییل می خواهند یک اسراییل دیگر در ..... شکوفه - فلسطین - راگا - چارسو - ملت - موزه سینما - ارگ - آفریقا - کوروش ...
معروفترین ستارگان درگذشته زن هالیوود و علت مرگ آنها +عکس - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › هنر و سلامت
Translate this page
Aug 1, 2012 - بسیاری از اسطوره های سینمای جهان در دهه 60 و 70 میلادی بوده اند که الگویی ... دهه چهل هالیوود در 29 آگوست 1918 از پدری سوئدی و مادری آلمانی به دنیا آمد.
تاریخ ایرانی - ناصر ملک‌مطیعی: اولین ستاره سینما بودم/ تختی گفت ...
tarikhirani.ir/.../ناصر.ملک‌مطیعی:.اولین.ستاره.سینما.بودم.تختی....
Translate this page
Nov 11, 2013 - ناصر ملک‌مطیعی: اولین ستاره سینما بودم/ تختی گفت فردین استعداد زیادی ... خاطرم هست از اولین کسانی که فوتبال را به تهران آوردند و چه زحماتی کشیدند تا .... هستند که در همه دنیا طرفدار دارند اما چرا فیلم‌هایی که با سوژه ورزشی و فوتبالی ساخته می‌شوند موفق نیستند؟ .... کليد واژه هاي مرتبط : ناصر ملک‌ مطیعی ; فردین ;.
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
ویستا - سریعترین موتور جستجوگر خبر فارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان.
باشگاه استقلال
www.khabaronline.ir/tags/83/باشگاه-استقلال
Translate this page
برخلاف ادعای معاون وزیر ورزش؛ هیچ‌ هماهنگی با وزارت‌ خارجه برای برگزاری دربی در ... شاگردان منصوریان دوشنبه به مصاف تیمی می‌روند که اولین حضورش در لیگ‌برتر را ...
زورق: مراکز خرید دبی
zoraq.com/united-arab-emirates/dubai/.../مراکز-خرید-دبی
Translate this page
به غیر از جشنواره‌ بزرگ خرید دبی، که در ژانویه به مدت یک ماه برپاست، هر وقت دیگری ... را از برندهای معروف دنیا عرضه می‌کند یا تیمچه‌ مصر محصولات ورزشی می‌فروشد. ... به علاوه این مرکز خرید دارای چندین سالن سینما، اولین سالن سرپوشیده‌ اسکی در دبی ... مرکز خرید است و ایستگاه متروی کنار آن، رفت و آمد به این مرکز را آسان کرده است.
ستاره های ایرانی که در دنیا درخشیدند و جایزه جهانی گرفتند + تصاویر
roozno.com/.../ستاره-های-ایرانی-که-در-دنیا-درخشیدند-و-جایزه-جهان...
Translate this page
یکی از دلایل مهمش این است که معمولا ستاره های اصلی سینمای ایران در فیلم های جشنواره ای ... بنی اعتماد هم از آن دسته فیلم ها بود که بازی معتمد آریا در آن خیلی به چشم آمد.
کافه‌سینما - آخرین اخبار سینمای ایران و جهان
caffecinema.com/
Translate this page
کافه‌سینما شبکه اجتماعی دوست‌داران سینما است و به آخرین نقد‌ها و اخبار سینمای ایران و جهان و در کنار آن به داغ‌ترین اتفاقات رسانه‌ها، موسیقی و مد می‌پردازد.
صف طولانی «مرد عنکبوتی» جلوی سینما برای چیست؟ - صدای آمریکا
https://ir.voanews.com/a/spiderman-would-break.../3931066.html
Translate this page
3 days ago - کارشناسان برای «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» که از جمعه در آمریکا و ۶۰ ... از کل بازار سینما در جهان، طی سه روز آینده به ۲۰۰ میلیون دلار برسد. ... و مانند کارتون‌های «پیکسار» و فیلم‌های «جنگ ستارگان»، در آمد فیلم‌های ... نگرانی کارشناسان نظامی آمریکا از تبادل اطلاعات موشک های بالیستیک بین ایران و کره شمالی ...
از خبر پدر شدن رامبد جوان تا وعده آغاز حالا خورشید و پاسخ احسان علیخانی ...
cinemapress.ir/.../از-خبر-پدر-شدن-رامبد-جوان-تا-وعده-آغاز-حالا-خور...
Translate this page
Mar 9, 2017 - جوان با حضور در سه ستاره به علیخانی در پاسخ به این سوْال که آیا خندوانه امسال ... ای نکته ای دارم و آن این است که ای کاش برنامه ٩٠ با برنامه های ورزشی قیاس میشد. ... داده و مهران مدیری هم در پایان برنامه روی خط آمد و از مردم خواست که به دورهمی رأی دهند. ... جشنواره ها باید محل درآمد باشند نه هزینه/ اعضای شورای راهبردی سینمای کودک ...
قطعه «فصل بهار» با صدای شش خواننده و به شش زبان | موسیقی ما
www.musicema.com/node/197828
Translate this page
Mar 22, 2014 - برنامه «سه ستاره» با اجرای «احسان علیخانی» روی آنتن رفت و او این بار طی یک برنامه حدوداً نه ساعته میزبان چهره هایی از دنیای سینما، ورزش، موسیقی و فرهنگ بود. ... فکر میکنم توانایی های صدای فوق العاده زیبای محمد علیزاده در این قطعه به زیبایی ... خانوم عزیز لهجه آذری نه و زبان ترکی آذری که تو دنیا هم به همین اسم همه ...
۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان
https://meidaan.com/archive/7998
Apr 27, 2015 - در ایدئولوژی نژاد برتر، آریایی‌ها، که روزگاری هم به ایران مهاجرت کرده بودند، ..... و اولین انسان های رو زمین عرب ها بودند. ..... برو تاریخو بخون ببین عمر بن خطاب چطور به دنیا آمد ...... تو را آریایی آفرید و خرد را تو وجدانت گذاشت٬ تو ستاره باغ khodaii. ...... ایا میدانستید مالکین بیشتر باشگاهای ورزشی دنیا عربها هستند.
با چهره های ایرانی هالیوود آشنا شوید
www.entekhab.ir/fa/news/.../با-چهره-های-ایرانی-هالیوود-آشنا-شوید
Translate this page
آخرین ساخته مل گیبسون، یک ایرانی را به جامعه سینمایی هالیوود معرفی کرد. صفی نیا .... از بازيگران كليمي ايراني است كه در تهران به دنيا آمد و در منچستر بزرگ شد.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
مطالب جالب ، همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1775
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 325
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 611
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,483
  • بازدید ماه : 3,483
  • بازدید سال : 247,158
  • بازدید کلی : 1,687,894
  • کدهای اختصاصی