loading...
مطالب جالب | جورواجور
همیار سایت بازدید : 308 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)

MyIrancell on the App Store - iTunes - Apple

https://itunes.apple.com/us/app/myirancell/id627980529?mt=8
رتبه: ۴٫۵ - ‏۷۲۴ نقد - ‏رایگان - ‏iOS
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Using this application you can easily manage your GSM and WiMAX accounts and receive your account information at any time. Latest update :

ایرانسل - مدیریت حساب با اپلیکیشن ایرانسل من

irancell.ir/portal/home/?27184/ایرانسل-من
برنامه «ایرانسل من» با استفاده از طراحی جدید و پویا، امکان دسترسی آسان تر شما به امکانات و منوهای موجود فراهم شده است. ... دانلود و استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

Apple iPhone - iOS - ایرانسل

irancell.ir/portal/home/?102222/Apple-iPhone--iOS
تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل iOS گوشیهای ... برای استفاده از اینترنت پهن باند ایرانسل گزینه Enable 3G را نیز روشن نمائید .

اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1 – آیفون و آیپد - ...

www.downloadha.com/.../اپلیکیشن-رسمی-ایرانسل-myirancell-1-1-آی...
ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای ... نرم افزار فیس بوک Facebook v47.0 – آیفون و آیپاد.

دانلود نرم افزار ایرانسل آیفون و آیپد | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/37087
۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ایرانسل نرم افزار رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است.

دانلود iOS 9.2 برای آیفون,آیپد وآیپاد تاچ با لینک مستقیم - ...

appleapps.ir/دانلود-ios-9-2-برای-آیفونآیپد-وآیپاد-تاچ-با/
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار Notability برای مک · products_ubar_3_icon512 ... دانلود iOS 9.2 برای آیفون,آیپد و آیپاد تاچ با لینک مستقیم .... من نمیتونم با گوشی به اینترنت ایرانسل وصل بشم از موقعی که به ٩آپدیت کردم این مشکل رو داشتم ...

دانلود اپلیکیشن فارسی برای خرید کارت شارژ ایرانسل همراه .. ...

cafeapple.net/.../1673-download-echarge-purchase-charge-card-applicati...
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به کمک اپلیکیشن eCharge می توانید انواع کارت شارژ ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول ... ایرانسل برای آیفون دانلود نرم افزار eCharge برای آیفون آیپاد شارژ ایرانسل شارژ همراه اول ... دانلود نرم افزار نمایش میزان شارژ باتری iBattery Pro v2.1.3 ... Messi جان من خیلی وقته کافه اپل میام ولی چشم عضو هم شدیم داداش! smile.

برنامه خرید کارت شارژ ایرانسل و همراه اول برای iOS » کافه اپل ...

cafeapple.net/.../برنامه+خرید+کارت+شارژ+ایرانسل+و+همراه+اول+برای+iO...
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کافه اپل | سایت تخصصی بازی و نرم افزار آیفون آیپاد آیپد مک | اخبار و آموزش اپل ... دانلود اپلیکیشن فارسی برای خرید کارت شارژ eCharge.

ارائه اپلیکیشن رسمی ایرانسل برای اندروید و آی او اس - NIC ...

www.apple-nic.com › اخبار / آموزش
خوشبختانه اپلیکیشن «ایرانسل من» از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی ... توجه : جهت دانلود نرم افزارهای رایگان از اپ استور شما فقط نیاز به اپل آیدی دارید .

دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.0.0 اپلیکیشن مشترکین ...

getandroid.ir/download/apps/...soft/5426-ایرانسل-من-MyIrancell.html
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان جدیدترین و آخرین ورژن مای ایرانسل من My Irancell اپلیکیشن مشترکین ایرانسل برای ... نسخه اندروید نسخه آیفون .... نرم افزار اندروید آموزش زبان انگلیسی زبانشناس : سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی زبان ...

دانلود نرم افزار رسمی شرکت ایرانسل MyIrancell 1.0.0 | ...

androidkade.com › نرم افزار › نرم افزار فارسی
دانلود آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید در اقدامی کم نظیر مرکز آموزشی مو ... با برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات حسابتان در دستان شماست.

ایرانسل من در کافه‌بازار برای اندروید · کافه بازار، برنامه‌های ...

https://cafebazaar.ir/app/com.mtni.myirancell/?l=fa
دانلود برنامه‌های رایگان و غیررایگان اندروید در ایران. ... ایرانسل من. شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل. دسته ابزار‌ها. نصب‌های فعال ۱٬۰۰۰٬۰۰۰+ ... این اپلیکیشن رایگان که برای پلتفرم های iOS، اندروید و جاوا منتشر شده، به کاربران ایرانسل خدماتی از قبیل ...

MyIrancell 1.0.0 دانلود برنامه ایرانسل من / مای ایرانسل اندروید ...

mellimobile.com/myirancell.html
نرم افزار بی نظیر ایرانسل من - مای ایرانسل MyIrancell که می توانید به تمامی امکانات موجود در ایرانسل دسترسی داشته باشید و سیمکارت تان را مدیریت کنید.

دانلود نرم افزار رایگان ایرانسل من جهت خرید کارت شارژ ایرانسل

www.apktops.ir › نرم افزار های اندروید › خرید
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نرم افزار اندرویدی ایرانسل من دارای قابلیت های زیر می باشد: امکان خرید شارژ ... دانلود نرم افزار خريد کارت شارژ شارژکده برای اندروید · نرم افزار ...

دانلود نرم افزار مدیریت حساب ایرانسل( MY Irancell (Java/Apk/Ios

pershiadl.ir/.../Download-the--MY-Irancell-app-for-tablet-and-mobile.ht...
دانلود نرم افزار مدیریت حساب ایرانسل( MY Irancell (Java/Apk/Ios. 33 ... تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کابردی «ایرانسل من»، وب سایت شرکت ایرانسل است. ... دانلود نرم افزار Viber:Free Calls & Messages 4.3.0 تماس رایگان (اندروید).

آموزش فعال سازی اینترنت ایرانسل 3g و 4g • آموزش نرم افزار

learn.patoghu.com › آموزش فعال سازی نرم افزار
رتبه: ۴ - ‏۲۴ رأی
۲-۴ : تنظیم دستی فعال سازی اینترنت ایرانسل در آیفون Apple iPhone – iOS : .... این تنظیمات آیفون، برای گوشی من جواب نمی ده؛ چون ۳G گوشی من خودش فعاله، ولی من می خوام ... هم ازمطالبتون وهم از دانلود نرم افزارهایتان بسیار بهره برده ام دستتان درد نکند.

بررسی ایرانسل من؛ اپلیکیشنی برای مدیریت یکپارچه ...

digiato.com/article/2015/.../بررسی-ایرانسل-من؛-اپلیکیشنی-برای-مدی...
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این اپلیکیشن رایگان که برای پلتفرم های iOS، اندروید و جاوا منتشر شده، به کاربران ایرانسل خدماتی ... برای ورود به ایرانسل من، لازم است نام کاربری و رمز عبور حساب. ... برای دانلود ایرانسل من می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

اندرویدینا | دانلود MyIrancell 1.0 برنامه ایرانسل من

androidina.net › برنامه اندروید › ایرانی
... برنامه ایرانسل من. MyIrancell | اپلکیشن رسمی ایرانسل برای اندروید ... با برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات حسابتان در دستان شماست. قابلیت ها ...

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای آیفون و آیپاد - ...

appratech.net/1562-Download-irancel-pishvaz-Application-For-iPhone-i...
امروز اپلیکیشن پیشواز ایرانسل برای اندروید و iOS عرضه شد. ... داغترین خبرها دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery 6.7.1.6 نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون ...

همراه اول - اپلیکیشن همراه من

https://www.mci.ir/app-mymci
مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من، به خدمات مختلف همراه اول به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. ... دریافت نسخه اندروید ... نرم افزار راهت · نرم افزار همراه · نرم افزار خدمات پیامکی همراه اول · پیشخوان اول · نرم افزار قرآنی سروش ایمان2 · فایل کیهان (ویژه دفاتر) · نرم افزار آوای اول · نرم افزار موبازی ...

دانلود ایرانسل من برای ویندوز فون – وینفون

winphone.ir/tag/دانلود-ایرانسل-من-برای-ویندوز-فون/
ایرانسل من” تاکنون تنها برای سیستم عامل های اندروید، iOS و جاوا منتشر شده است و خبری از نسخه ی ویندوز فونی نبوده است. اما با پیگیری ها ما در وینفون، این شرکت ...

آموزش راه اندازی اینترنت ایرانسل - سرزمین دانلود

www.sarzamindownload.com/contents/1666/
نرم افزار مدیریت دانلود - Internet Download Manager 6.25 Build 25 · بازی کندی .... داریم تا نحوه راه اندازی اینترنت شبکه ایرانسل را در گوشی های اندروید و آیفون آموزش دهیم. .... و اینکه گوشی من HUAWEI y511 هستش، منوش فارسی هست، تنظیمات رو به ...

MyIrancell 1.0.0 دانلود نرم افزار ایرانسل من | اندروید گذر

androidgozar.com › نرم افزار اندروید › ابزارها
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - MyIrancell v1.0.0 با استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل من می توانید به سادگی، حساب های کاربری تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کنید. با برنامه ...

دانلود نرم افزار آگهی دیوار ویژه آیفون ، آیپد ، آیپاد - دبلیو ...

wmobile.irسیستم عامل اپل - IOS › نرم افزار آی او اس
۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جناب من گوشیم ایفون 4وبرنامه دیوار باز نمیشه لطفا راهنمای کنید ممنون .... سیستم عامل اپل - IOS / نرم افزار آی او اس / دانلود نرم افزار آگهی دیوار ویژه ...

عرضه اپلیکیشن مدیریت حساب‌ کاربری ایرانسل برای ...

www.gooyait.com › اخبار
دانلود بازی · دانلود نرم افزار ... ایرانسل از عرضه برنامه کاربردی “ایرانسل من“، به منظور مدیریت حساب‌‌های ... و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل‌های آندروید و iOS و ... اریکسون، نوکیا و موتورولا برپایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن می‌باشد. دانلود .... چگونه در اندروید نوقا ۲ تصویر برای اسکرین تنظیم کنیم؟

مرجع کلی مشکلات آیفون - انجمن تخصصی آیفون

www.i-phone.ir › انجمن › iPhone › سؤالات و مشکلات در مورد آیفون
۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - من آیفون 3g دارم .. 1 سال و نیم .... جواب 2 ». اگر احیانا جواب نداد ، از نرم افزار های تغییر آی . .... من چطوری میتونم ویدیوهای دانلود شده از یوتیوب را به کامپیوتر انتقال بدم. بهترین .... من با ايرانسل نميتونم app store را روي آيفون باز كنم

دانلود اپلیکیشن و نرم افزار خوب باشید برنامه ماه عسل | جدید ...

kaber.ir/?p=19206
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود اپلیکیشن ماه عسل 94 نرم افزار اندروید ماه عسل ... دانلود اپلیکشن برنامه ماه عسل مخصوص آندروید و آیفون ... نرم افزار رسمی “پیشواز ایرانسلنرم افزاری برای سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به … ایرانسل اندروید اندروید دانلود navad ... سلام من این برنامه رو از تیر ماه دارم ی مشکل بزرگی داره یهو بیرون میره و …

دانلود کنید: با این برنامه به هر زبانی می‌خواهید صحبت کنید

www.yjc.ir/.../دانلود-کنید-با-این-برنامه-به-هر-زبانی-می‌خواهید-صحبت-...
... ترجمه می‌کند. با این نرم افزار دیگر می‌توانید به تمام زبان های دنیا حرف بزنید و بشنوید. ... دانلود. • حجم: 2.78 مگابایت • نسخه: 1.3 • اجرا در: اندروید 2.3 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir • امتیاز: ..... من این نرم‌افزار رو دانلود کردم ام هرچی میخوا بازش کنم مینویسه استثنا در استخراج فایل. ..... سلام نسخه ي ios اين نرم افزار رو ميشه معرفي كنيد؟

مشکلات گزارش شده پس از آپدیت به iOS 9 : کاربران LTE ...

gadgetnews.ir/62457/مشکلات-گزارش-شده-پس-از-آپدیت-به-ios-9-کاربر/
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... عکاسی, – – فوکوس, – – پانوراما, – امنیت و شبکه, – دانلود, – رویدادها, – جهانگردی ... همانطور که می دانید ، اپل نسخه نهایی از سیستم عامل آی او اس ۹ ( iOS 9 ) را منتشر ... بدلایل نامعلومی نرم افزار پیام رسانی در آی او اس ۹ کند و سنگین است. .... من از وقتی آپدیت کردم به ios9 کلا گوشیم یا هنگ میکنه یا لگ می ده.iphon 6.

ترجمه صدای شما به 28 زبان زنده با Translator With Voice - ...

www.doustiha.ir/.../ترجمه-صدا-با-نرم-افزار-translator-with-voice.html
مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل iOS 5.0 به بالا ... لازم به ذکر است که نرم افزار کاربردی Translator With Voice بر روی تبلت و گوشی های آیپد، آیپاد و آیفون .... سلام خسته نباشید کمک کنید گوشی من اپل برنامه دانلود شد ولی نصب نمیشه چرا؟

همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) - :: بانک پاسارگاد ::

bpi.ir › خدمات الکترونیکی
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، نرم افزار همراه بانک را از لینک زیر دانلود و پس از ... قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس); خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، ...

نرم افزار خرید شارژ ایرانسل من IrancellMan v1.1 - اندروید

www.androidha.com/137893-irancellma/
اگر به دنبال یک نرم افزار کامل و قدرتمند برای خرید شارژ می گردید بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود نرم افزار ایرانسل من می باشد . ... با دانلود و استفاده از این اپلیکیشن می توانید افزون بر هرچه ساده تر سازی فرایند خرید کارت ... خود ، شانس تان را برای برنده شدن در قرعه کشی ماهیانه ۱ دستگاه گوشی آیفون ۵اس نیز محک بزنید .

[به‌روزرسانی]: اپل iOS 9.1 را منتشر کرد | دیجی‌کالا مگ

https://mag.digikala.com/مقاله-article/اپل-ios-9-1-را-منتشر-کرد/
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعاتی پیش اپل به‌روزرسان iOS 9.1 را با ایموجی‌های جدید و ... این به‌روزرسان آن دسته از کاربران آیفون که سیم‌کارت ایرانسل دارند، در این زمینه مشکلی نخواهند داشت. .... من ۶s دارم از وقتي اپديت كردم تو اپ استور نميتونم ديگه برنامه دانلود كنم .... شده است تا اپل که صدها قفل و محدودیت برای نصب نرم افزار، سیستم عامل و یا ...

دانلود MyIrancell 1.0.0 برنامه ایرانسل من برای اندروید - برا تو

barato.ir/myirancell-android/
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نصب نسخه جدید و آخرین ورژن مای ایرانسل MyIrancell برنامه ایرانسل من برای اندروید که میتوانید مدیریت کاملی بر روی حساب کاربری و ...

Apple iPhone 4S - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل ...

www.mobile.ir/phones/comments-36626-apple-iphone-4s.aspx
رتبه: ۸٫۴۱۰ - ‏۵٬۷۴۱ رأی
من ی آیفون 4s آنلاک سوئد دارم. ... سلام،دوستان من ميخوام iOS گوشيم رو آپديت كنم،از تنظيمات كه ميرم برا آپديت گزينه دانلود ورژن .... گوشی آیفون 4 اس من از وقتی به آی او اس 8 آپدیت شد، وای فای از کار افتاد. ..... بردمش نرمافزار كار ميگن بايد اي او اسشو ارتقا بدى . ... راستی یه چیز دیگه که هست سیمکارت همراه اول میشناسه ولی ایرانسل نه

پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ...

beroozresani.com/تلفن-همراه-و.../730-apple-android-windows.html
۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیفون، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و ال جی یا هر مدل گوشی با هر سیستم عاملی که دارید. ...... گوشی من دو سیم کارته هست که سیم 1 3g رو ساپورت میکنه سیم کارت ایرانسل .... و اینکه حجم اطلاعاتی که برای اپدیت دانلود میشه چقدر هست؟ ... من نرم افزار Zapya را روی گوشی و کامپیوترم دارم و از وقتی گوشیم رو عوض کردم دیگه ...

آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و آی پد | آی پارس مدیا

www.iparsmedia.com › اخبار و مقالات › مقالات آموزشی iOS
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لذا به نرم افزار itunes (نرم افزار مدیریتی اپل ) احتیاج دارید که ابتدا .... میخوام با اینترنت ۴g ایرانسل گوشیم رو اپدیت کنم میرم قسمت اپدیت ... همه چیز خوب پیش رفت و حدود یک سوم هم دانلود شد ولی کند شد و من هم اینترنت رو قطع کردم.

MobiTek.ir | MyIrancell برنامه مدیریت سیم کارت ایرانسل - ...

mobitek.ir/12747/myirancell-برنامه-مدیریت-سیم-کارت-ایرانسل/
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - MyIrancell ایرانسل من یکی دیگر از برنامه های رسمی شرکت ایرانسل میباشد که برای مدیریت کامل سیم کارت ایرانسل روی دیوایس های اندروید و ای او اس. ... نسخه اندروید, دانلود فایل 3MB … … نسخه IOS, دانلود فایل 5MB …

آسان پرداخت

اپليکشن آپ يک نرم افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکانات پرداخت به روشي متفاوت و آسان تر از هميشه در اختيار شماست. فقط کافيست ...

دانلود اول مارکت Avval market 6.0.6 نسخه جدید مارکت اول ...

www.mobilefarsi.ir/avval-market/
دانلود اول مارکت - جدیدترین و آخرین نسخه برنامه اول مارکت همرا اول اندروید ... کنند و سپس همراه اول مبلغ 10 هزار تومان بر روی قبض موبایل اضافه میشود و مشترکین اعتباری .... سلام سیستم من IOS است من کد دریافت کردم عملا نمیتوانم از امکانات اول مارکت ...

6 مشکل رایج آیفون 6 اپل و راه‌حل برطرف کردن آن‌ها | فارنت

farnet.ir/1393/10/87922/top-6-iphone-6-issues-fix/
صفحه اصلی, موبایل, – اپ‌نت, کامپیوتر, – نرم‌افزار, – سخت‌افزار, اینترنت ... با فارنت همراه باشید تا در ادامه به شش مورد از رایج‌ترین مشکلات موجود در آیفون 6 و سیستم‌عامل iOS 8 و راه‌حل رفع آن‌ها بپردازیم. تبلیغات متنی. دانلود مستقیم از گوگل‌پلی ... برای حفاظت از آیفون 6 پلاس خود در جهت ممانعت از بروز این مشکل می‌توانید از قاب ...

دانلود نرم افزار بهینه سازی هارددیسک - خرید vpn,خرید کریو, ...

heca.ir/post/دانلود-نرم-افزار-بهینه-سازی-هارددیسک/
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برچسب ها: دانلود نرم افزار مخفی سازی ای پی , بانک اطلاعاتی شرکت های فعال در ... فعال سازی vpn در آیفون, فعال کردن vpn در آیفون, آموزش فعال سازی vpn در ... برچسب ها: فعال سازی vpn در ایفون , آموزش فعال سازی ایرانسل و , دانلود نرم افزار بهینه ... برچسب ها: سلام ایفون من , آموزش اعتماد سازی یک فایل به , مجازی سازی ...

شارژ ایرانسل خرید شارژ دانلود سیسکو ios - خرید vpn , خرید ...

whatssao.com/p6896_شارژ-ایرانسل-خرید-شارژ-دانلود-سیسکو-ios/
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خرید سیسکو سیسکو انی کانکت cisco و پی سی دانلود نرم افزار فیلم بازی ... من در این آموزش سعی دارم تا نحوه فعال سازی gprs گوشی ها با سیستم عامل ... خرید وی پی ان دانلود فیلترشکن اندروید خرید vpn آیفون خرید و مرجع دانلود ...

کلیه پاسخ های مربوط به مشکلات نرم افزار تلگرام اندروید و ...

shomalnegar.ir › آرشیو
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اطلاعات نیاز برای ساخت نقطه دستیابی مخصوص همراه اول تو اینترنت هست . ...... سلام گوشی من آیفون ۶s هست،چرا وقتی تو تلگرام آف میشم و نت رو ... هر چی کیبورد شکلک دار بود دانلود کردم که اون شکلک های خنده و اینا رو وقتی میزارم نشون بده اما نشد .... سعی کنید نرم افزار های متفرقه از تلگرام رو نصب نکنید و فقط همون ...

ترفند موبایل - هر آنچه بخواهید

win9.persianblog.ir/tag/ترفند_موبایل
ایرانسل و همراه اول در برخی نقاط از این نوع شبکه استفاده میکنند ... آیا روت برای گوشی یا تبلت من ضرر دارد؟ ... مرورگر گوگل کروم بر روی دو سیستم عامل Android و iOS قابل نصب و استفاده می‌باشد. ... کیت توسعه نرم افزاری (software development kit) اندروید قابل نصب بر روی .... (همیشه آخرین نسخه آیتونز را از سایت اپل دانلود کنید.).

آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone – دانلود و نصب برنامه های ...

www.zoomit.ir/.../learning-how-to-use-your-iphone-install-and-downloa...
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone – دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes - زومیت. ... 50 درصد از دارندگان آیفون قصد خرید آیفون 7 را دارند؛ 19 درصد به دنبال گوشی های .... ایرانسل در مورد سوءاستفاده از میزبان پیامک هشدار داد.

کارهایی که بعد از خرید آیفون باید انجام دهید | اپلستان

www.applestan.com/archives/28594
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتی یک آیفون -یا آیپد و یا آیپاد تاچ- جدید می خرید، مخصوصا وقتی که اولین دستگاه ... آنلاین نرم افزارهای اپل)، شما به یک اپل آی دی (اکانت آیتونز) نیاز دارید. ..... سلام من ایفون 5 دارم 6.1.4 که جلبرک نیست برنامه هایی از اپل استور دانلود کردم که .... ضمنا این رو هم بگم که گوشیم ایفون5 هستش وسیمکارت ایرانسل دارم.

دانلود Dubsmash 2.5.1 نرم افزار داب اسمش برای اندروید ایفون ...

2wwe.blogread.xyz/.../دانلود+Dubsmash+2.5.1+نرم+افزار+داب+اسمش+ب...
۱۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود Dubsmash 2.5.1 نرم افزار داب اسمش برای اندروید و ایفون ios .... دانلود رمان دلربای من کامپیوتر،pdf،ايفون،جاوا،اندرويد :: رمان | رمان های . .... نرم افزار نامحسوس مکان یاب ایرانسل ,نرم افزار حرفه ای مکان یاب ایرانسل ,دانلود مکان یاب ...

کدهاي مخفي گوشي هاي آيفون iphone - آریا موبایل

ariamobile.net › ديگر موارد موبايل › ترفند و کد مخفي موبايل
رتبه: ۳٫۱ - ‏۱۸ رأی
در صورت خرابی لینک دانلود آن را گزارش دهید تا اصلاح شود ( هیچ فیلدی اجباری نیست ). ثبت ... نرم افزار و ترفند جالب برای تغییر فونت گوشی Font Router LT ... من نرم افزار و سخت افزار و تنظيمات ايفون كاملا وارد هستم. .... آموزشی 1; ابزارهای کاربردی 6; سبک زندگی 1; سلامت 1; شبکه های اجتماعی 1; عکس و فیلم 5; نرم افزار آیفون 30.

چگونگی نصب vpn روی آیفون » سپهنا دانلود برنامه و سرگرمی

www.sepahna.ir/training/mobile-learning/1278-iphone-vpn.html
vpn برای آیفون شاید شما هم قصد داشته باشید به روی آیفون خود vpn نصب کنید ، و ... سلام من هر برنامه ي vpn كه از اپ استور دانلود ميكنم بعد از اينكه كانكت ميشم انگار ...

نرم افزار همراه اول ios

www.wiki-daro.ir/j.aspx?q=نرم_افزار_همراه_اول_ios&id...
نرم افزار همراه اول ios,دانلود اپلیکیشن همراه اول,دانلود نرم افزار همراه من,نرم افزار همراه اول برای اندروید,همراه من همراه اول,دانلود اپلیکیشن همراه من,دانلود نرم افزار همراه من همراه اول ...

نرم افزار جدید ایرانسل من برای گوشی های آندروید Myirancell 1 ...

www.rom.mob2.ir/?p=1799
۲۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مای اپ مرجع دانلود برنامه های اندروید و ویندوز فون و ایفون با لینک مستقیم. نرم ... شرکت ایرانسل یک نرم افزار جالب و جدید منتشر کرده است که با استفاده از این برنامه .... عکاسی پانوراما با نرم افزار Pano برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد ...

دانلود برنامه و بازی های اندرویدی و آیفون - ادمین جستجو

www.adminsearch.ir/acjfmtmqtrnsncdtctdqvndnsdcacyrctcmcs.html
دانلود نرم افزار,دانلود برنامه,دانلود برنامه و بازی ای او اس,دانلود بازی,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود برنامه آیفون,دانلود بازی اندروید ... اندروید,دانلود برنامه آیفون,دانلود بازی اندروید,بازی آیفون,ios,android. ... نرم افزار خرید شارژ "ایرانسل من" علاوه بر اینکه

قیمت خرید نرم افزار ویرا - سایت قیمت

rdlj.ir/قیمت-خرید-نرم-افزار-ویرا/
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار مترجم هوشمند ویرا برای اندروید. ... دانلود مترجم سخنگوی برای اندروید و ios رایگان – دانلود جدید و رایگان .... یاب،ردیاب،مسیریابی موبایل،مکان نما،مکان من،نقشه انلاین گروه نرم افزاری ویرا … ... همراه اولنرم افزار همراه.

راه‌اندازی اینترنت 3G و 4G همراه اول و ایرانسل - تازه های ...

xti.ir › فناوری
۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایرانسل و همراه اول پروانه ارتقاء به نسل سوم و بالاتر اینترنت را ... سرعت متوسط دانلود شبکه LTE ایرانسل بین 10 تا 40 مگابیت بر .... یکبار گوشی را در حالت Safe Mode روشن کنید؛ در صورتی که مشکل رفع شد ممکن است نرم افزاری مخرب در ... Lte نمی ره همزمان با یه گوشی آیفون 6s روی Lte بود ولی واسه من نبود فقط ...

آموزش تلگرام(telegram) + رفع مشکلات تلگرام - AriaMoons

www.ariamoons.com › آموزش
یکی ار این اپ هایی که جدید وارد بازار اندروید و ios شده تلگرام(telegram) است. ... در صورتی که خط شما ایرانسل باشد ممکن است پیامک ارسال نشود برای همین بعد .... دانلود نرم افزار کیا عکس پروفایل تلگرام من و چک کردن - دانلود رایگان با لینک مستقیم.

دانلود نرم افزار و ترفند موبایل - ترفند موبایل

amoozeshmobile.blogfa.com/cat-4.aspx
دانلود نرم افزار و ترفند موبایل - ترفند موبایل - بهترین و جذاب ترین و جالب ... کد #06#* به مانند سایر گوشی ها شماره سریال IMEI آیفون شما را در اختیارتان قرار میدهید. ... در سیم‌کارت های ایرانسل در صورت تماس با 112، به یک سامانه گویا وصل می‌شوید ...

دانلود رایگان نرم افزار مکان یابی از طریق شماره موبایل برای ...

downloadfreenewa.com/2015/.../دانلود-رایگان-نرم-افزار-مکان-یابی-از-...
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نرم افزار مکان یابی دانلود نرم افزار مکان یابی برای کامپیوتر دانلود نرم افزار ... افزار مکان یابی ایرانسل دانلود نرم افزار مکان یابی تلفن همراه دانلود نرم افزار ... افراد دانلود نرم افزار موقعیت یاب دوستان برای اندروید دانلود نرم افزار موقعیت ... کلیپ افشاگری سلماز درباره شبکه من و تو در برنامه زنده استیج · فرکانس ...

چگـونه 3G ايرانسـل وهمراه اول را فعال کنيد؟ - اپلیکیشن ایرانی

www.irapp.ir/shownews.php?id=2384
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود اپلیکیشن ... اگر از کاربران سيم‌کارت‌هاي همراه اول و ايرانسل هستيد و تا‌کنون اقدام به استفاده از تکنولوژي نسل سوم گوشي خود نکرده‌ايد ... تنظيمات اينترنت براي گوشي‌هاي سيستم عامل iOS .... سلام من انترنت تبلتمE وخیلی اذیت میکنه هرکاریم میکنم H نمیشه. ... اطلاعات تازه اي که از آيفون 7 لو رفت 1395/06/14.

دستگاه من از 4G ایرانسل پشتیبانی می کند؟ | ترنجی

toranji.ir/دستگاه-من-از-4g-ایرانسل-پشتیبانی-می-کند؟/
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرعت دانلود من با 3G همراه اول شهر سنندج ۷.۴۷ Mb هستش ..... 2-نرم افزار ادیتور یا فایل منیجری مثل ES File Explorer نصب کنید .... اپل ios 10.

دانلود Irancell - نرم افزار موبایل ایرانسل

p30download.com › موبایل › ابزارهای کاربردی › اطلاعات
۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کلمات کلیدی: ایرانسل, دانلود با لینک مستقیم نرم افزار ایرانسل, دانلود با ... اندروید, دانلود نرم افزار مخصوص ایرانسل برای اندروید, نرم افزار اندروید ...

دانلود نرم افزار Galaxy - ملی دانلود

www.melidl.com/tag/دانلود-نرم-افزار-galaxy/
از آنجا که بسیاری از نرم افزارهای و بازی های اندروید از طریق root نصب می شوند که در صورت بروز اشتباه کوچک ... دانلود MyIrancell 1.0.0 – نرم افزار ایرانسل من اندروید.

آموزش راه اندازی اینترنت 3G ایرانسل و همراه اول بر روی گوشی ...

www.gsm.ir/.../آموزش-راه-اندازی-اینترنت-3G-ایرانسل-و-همراه-اول-بر-روی...
در آیفون نیز به صورت خودکار APN شناسایی می شود و نیازی به وارد کردن آن ... با سلام گوشی من samsong glaxy j5هس ایترنت همراه ایرانسل رو گوشی من فعال نمیشه apnو. ..... سلام گوشی من 3g هستش ولی به اینترنت نمیره و چیزی دانلود نمیکنه مشکل چیه؟

دانلود برنامه Kik برای ایفون و ایپد و ایپاد - سون سافت

www.7th-soft.ir/338/دانلود-برنامه-kik-برای-ایفون-و-ایپد-و-ایپا/
دانلود برنامه Kik برای ایفون و ایپد و ایپاد ... پیشنهاد میکنم حتما این نرم افزار بی نظیر رو دانلود کنید ... دانـــــلود. دانلود با لینک مستقیم. اشتراک گذاری مطلب در : ... مرورگر پافین puffin v3-2-3 – آیفون و آیپد · Black List Android – دانلود برنامه لیست ... برنامه کاربردی ایرانسل من برای اندروید · دانلود برنامه estekhdami اندروید-همین حالا ...

دانلود برنامه کافه بازار برای ایفون 4 5 6 | بروز دانلود

newsdownload.ir › دانلود
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه ی بازار برای آیفون دانلود نرم افزار بازار برای گوشی ایفون دانلود ... قابل توجه دوستان عزیز برنامه کافه بازار برای آیفون اصلا وجود ندارد لذل برای .... ترفند اینترنت رایگان برای ایرانسل همراه اول adsl موبایل کامپیوتر · طرز تهيه ... من و تو 1 لنترن برای کامپیوتر و اندروید · دانلود نرم افزار دوربین برای ...

دانلود برنامه دیجیکالا برای گوشی آیفون IOS | بیا کافه

www.biacafe.ir › نرم افزار › دانلود برنامه موبایل › دانلود برنامه آی او اس
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود اپلیکیشن دیجیکالا برای سیستم عامل آی او اس و گوشی های اپل و ... دانلود نرم افزار Digikala از App Store iTunes .... کد پیشواز آهنگ شخصی فرزاد فرزین برای ایرانسل .... شایان Rahbaranmehdi@gmail.com... mahdispd: اقا سلام من این بازیو ده ساله پیش رو و... ik: سید جان فکر کنم یکم حالت خوش نیست عزیز.

دانلود نرم افزار کتاب موبایل همراه من نسخه دی ماه 90 برای آیفون ...

www.ir-tci.org/ios/نرم-افزار-موبایل-همراه-من-نسخه-دی-90
نسخه دی ماه 90 کتاب موبایل همراه من برای گوشی های آیفون و آیپد شامل مطالب جالب و ... این نرم افزار یک مجموعه کامل برای موبایل شما بوده که بر روی تمامی گوشی های ... همراه اول – سرویس جدیدجیرینگ – سرویس اهنگ پیشواز(سری جدید) – آموزش انتقال شارژ

دانلود badoo v4.26.1 جدیدترین نسخه نرم افزار چت روم با ...

www.topinearth.com/.../دانلود-badoo-v4-26-1-جدیدترین-نسخه-نرم-افزا...
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود badoo v4.26.1 جدیدترین نسخه نرم افزار چت روم بادو برای اندروید و v2.4.1 برای ios دانلود نرم افزار برتر چت اندروید ، قوی ترین چت روم ... هر سری من این اپ رو نصب میکنم دو روز بعدش پاک میشه هرچی پسوردم میزنم باز نمیکنه !

دانلود رایگان اپلیکیشن Glwiz آیفون و اندروید - HoorSheed ...

www.hoorsheed.com/glwiz-app-iphone-android/686
... خود را از راه دور کنترل کنید! کد QR برای مطلب دانلود رایگان اپلیکیشن Glwiz آیفون و اندروید .... از این اپ استفاده کنی. با ایرانسل و رایتل هم می‌شه. ..... جناب بهزادی من این نرم افزار را روی گوشی اچ تی سی سنسیشن با اندروید ۴.۰.۳ نصب کردم و با وای ...

download گلادیاتورها for iphone - دانلود نرم افزار, دانلود بازی

www.modirsearch.ir/fqcjnyvmnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctcjfj.html
دانلود نرم افزار, دانلود بازیدانلود بازی I, Gladiator آیفون و آیپد و آیپاد تاچ10 ژوئن 2015 ... راحت و ... یک iPhone 6 به برنده خوش شانس ایرانسل من تعلق می گیرد. دانلود ...

[اخطار]ایرانسل : گوشی ایفون ـتان را به سیستم عامل IOS 9 ...

https://windowscenter.net/اخطار-گوشی-ایفن-ـتان-را-به-سیستم-عامل-ios-9/
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به نظر من استفاده از گوشی های آیفون تو ایران اشتباهه،انگار پول تو ریختی دور،نه گارانتی،نه .... نرم افزارهای رایگان هم که به راحتی قابل دانلود هستن.

یک سایت برای حذف تمام اکانت ها - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/145591/یک-سایت-برای-حذف-تمام-اکانت-ها
۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خطم ایرانسل هست تو گوشی های دیگه راحت میتونم نرم افزار لاین رو باز ...... سلام من گوشیم آیفون و بیتام ورژن آخرشه چه جوری میتونم اکانتمو پاک کنم ...... واسه حذف اکانت بیتالک نسخه جدید حذف وبه جاش نسخه گفته شده رو دانلود کردم.

دانلود نرم افزار رایگان ایرانسل من جهت خرید کارت شارژ ایرانسل

khared.avablog.ir/.../دانلود+نرم+افزار+رایگان+ایرانسل+من+جهت+خرید+...
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نرم افزار اندرویدی ایرانسل من دارای قابلیت های زیر می باشد: ... توانید شارژ ایرانسل خریداری کنید و همچنین شانس برنده شدن یک دستگاه آیفون 5 اسرا ...

راهنمای whatsapp برای گوشی های آیفون - واتس اپ ایران

www.iwhatsapp.ir/category/راهنمای-اپل/page/2/
من گوشی آیفونم را به iOS 6 آپدیت کردم و حالا WhatsApp نمی تواند به تصاویرم ... 1- نرم افزار واتس اپ برای آیفون را دانلود کرده و سپس آن را در گوشی خود نصب کنید ... این پروسه بسته به نوع اپراتور سیم کارت شما ( ایرانسل ، همراه اول ، تالیا یا رایتل ) ...

راهنمای دانلود و استفاده از نسخه اندروید نرم افزار معاملات برخط آسا

https://bashgah.com/blog/راهنمای-استفاده-از-نسخه-اندروید-نرم-اف/
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در ادامه این مطلب، نحوه دانلود نسخه اندروید نرم‌افزار معاملات برخط آسا و بخش‌های مختلف آن ...... نرم افزار آسا دارای نسخه اندروید و Ios هست که نسخه IOS آن انشااله فروردین ماه برای ... من تو فکر بودم که کارگزاری مو عوض کنم ولی با این نرم افزار موندگار شدم . ... اینترنت های ایرانسل،همراه اول و رایتل شامل توضیحات بالا می باشند.

ماجرای تراشه‌ی مخفی در پشت باتری گوشی‌های گلکسی ...

know.sibche.ir/1394/.../samsung-phones-secret-battery-chip-hidden-rum...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگه هم بخواد جاسوسی کنه نمیاد سخت افزار بزاره که یه نرم افزار یا یه هچین چیزی میزاره تو ... سلام من y6 خریدم از گوشی خیلی راضیم اما ی مشکل دارم باتری این گوشی خیلی زود خالی ... بزنید رووسطفیلم وپلی کنید دانلود میشه .... قطع دسترسی به اپ استور و سایر سرویس‌های اپل برای برخی از کاربرانی که به iOS 9.1 به ...

دانلود نسخه نهایی iOS 7.0.4 با لینک مستقیم | دانلود فارسی

download.ir/دانلود-نسخه-جدید-ios-7-0-4-برای-آیفون-آیپد-و-آی/
ابتدا آخرین نسخه نرم افزار آیتیونز را از اینجا دانلود کنید . .... با سلام ببخشید من گوشیم آیفون 4sهست ,یه مشکلی داره ,مشکلش اینه که سیم کارت ایرانسل که روشه, ...

دانلود برنامه واتس آپ مسنجر جاوا WhatsApp Java برای موبایل ...

mobnim.ir/thread/429
دانلود WhatsApp Java جدید,دانلود واتس اپ جاوا با لینک مستقیم,دانلود جدیدترین ... s40,whatsapp دانلود,برای آیفون whatsapp,دانلود whatsapp,,دانلود برنامه واتس آپ ... واتس اپ بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ارسال پیام بهترین عنوانی است که .... دوست عزیز من واتس اپ برا نوکیا e5-00 میخام لطف کنید بگید از کجا دان کنم.

برنامه نویسی ios در ویندوز | مرجع پاسخگویی

www.iresearch.ir/Default.aspx?q=برنامه_نویسی_ios_در...id...t...
دانلود Apple Xcode v7.3 MacOSX - نرم افزار برنامه نویسی در مک p30download › مکینتاش ... حتما شما هم مثل من و خیلی افراد اپل دوست دیگه از نبود SDK اختصاصی ویندوز برای ایفون ... اهنگ پيشواز عاشقانه ازارمين 2fmبراي ايرانسل - مرجع پاسخگویی.

آموزش رفع مشکلات تلگرام در IOS جدید - آموزشگاه آنلاین - ...

amozesh.net › معرفی نرم افزار
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفع مشکلات تلگرام در IOS – آموزش نصب تلگرام بر روی آیفون – نصب ... سلام من هر کاری میکنم نمیتونم از آپ استور برنامه دانلود کنم میشه ...... نرم افزار تلگرام روی ویندوزم نصب کردم قبلا با همراه اول اکانت میشدم مشکلی نداشتم

دانلود نرم افزار ردیابی برای اندروید کامپیوتر ios رایگان 2016

freedownloadnewa.com/.../جدید-ترین-نرم-افزار-ردیابی-از-روی-نقشه-2...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدید ترین نرم افزار ردیابی گوشی از روی نقشه 2015 نرم افزار ردیابی تلفن همراه از روی نقشه 94 نرم افزار ردیابی دوستان خود را روی نقشه ردیابی ...

نرم افزار شبیه ساز پرواز براي سامسونگ - بازي ساخت و ساز ...

www.anjomansearch.ir/nscnfmtmqtrnsdqcqdsdtnsdqvndnsdcacyrctxcs.html
آبی download هیولای ژله ای for iphone نرم افزار ثبت ایده ها براي Motorola . ... شبیه ساز پرواز براي ... نرم افزار اندروید,دانلود برنامه آیفون,دانلود بازی اندروید,بازی آیفون,ios,android. .... نرم افزار خرید شارژ "ایرانسل من" علاوه بر اینکه فرایند خرید را ...

آموزش ردیابی گوشی های مفقود یا دزدیده شده! - زوم تک

zoomtech.ir › ... › امنیت › آموزش ردیابی گوشی های مفقود یا دزدیده شده!
برای دانلود این نرم افزار برای گوشی های تحت جاوا از لینک زیر استفاده کنید. ... Protect که یک نرم افزار Free می باشد استفاده نمایید ، در گوشی های آیفون شرکت اپل شما با .... تا معرفی تون بکنن همراه اول و ایرانسل برید اونجا تا ردیابیش کنن دوست من.

آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گوگل ...

candida.ir/گیفت-کارت-رایگان-آیتونز/
روش استفاده در آیفون، آیپد و آیپاد. در این روش که روش محبوب ..... من آي پي رو تغيير دادم و نرم افزار رو (free my app ) از گوگل پلي دانلود كردم.ولي گزينهي sponsors رو ...

تست کیفیت سرویس اینترنتی ایرانسل در شبکه نسل سوم . ...

www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات › گوناگون › مطالب گوناگون
۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پوشش زنده وب سایت سخت افزار از مراسم رونمایی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس .... سرعت دانلود نرم افزار تو ایرانسل به 260KB/s و همراه اول به 120KB/s میرسه. .... من در تمام ساعات شبانه روز با ویندروز و اندروید تست کردم مودم 3جی دی لینک ...

انتقال فایل بین اندروید و iOS - روش آنلاین و آفلاین - علم فردا

www.elmefarda.com/انتقال-فایل-بین-اندروید-و-ios/
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - البته نرم افزار هایی هست که این محدودیت رو رفع میکنه اما راه علمی و اصولیش این نیست ! من در ادامه این مطلب خدمت تون توضیح میدم که راه حل این مشکل ...

دانلود اپلیکیشن هفت هشتاد #780* پرداخت قبوض و خرید ...

androidzoom.ir › بهترین اپلیکیشن های اندروید
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانه » بهترین اپلیکیشن های اندروید » دانلود اپلیکیشن هفت هشتاد ... در این زمان است که یک نرم افزار بی نظیر به نام هفــ هشتاد، مجموعه ای کامل و بی ... خرید شارژ از اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل; خرید کارت شارژ برای ... IOS اطلاعی نداریم ... من وقت نمیکنم ماه عسل و ببینم وازون جهت که امشب درآخر برنامه ماه عسل از ...

دانلود iExplorer 3.9.9.0- نرم افزار مدیریت آیفون ، آیپد وآیپاد ...

www.p30world.com › نرم افزار › کاربردی › ابزار موبایل
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - iExplorer (بخوانید آیفون اکسپلورر) یک نرم افزار مدیریت آیفون ، آیپد ، آیپاد است که توانایی تبدیل دستگاه شما به یک فلش درایو را دارد تا شما ...

مراحل نصب نرم افزار تلگرام Telegram و تنظیمات آن - بیتوته

www.beytoote.com/computer/...i/software-configuration1-telegram.html
نصب تلگرام روی کامپیوتر ترفندهای اینترنتی نرم افزار تلگرام , مسنجر تلگرام ... در صورتی که خط شما ایرانسل باشد ممکن است پیامک ارسال نشود برای همین بعد ار پایان ... ۱- شما باید اول نرم افزار تلگرام Telegram برای کامپیوتر را دانلود کنید سپس از ... ۱۱ – خوب بخش مهم کار اینجاست خواهشا دقت کنید اگه گوشی اندروید یا آیفون ...

تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون | استودیو طراحی پیام ...

payamm.com/تنظیمات-اینترنت-همراه-اول-برای-آیفون/
تنظیمات اینترنت همراه اول برای آیفون در اینجا آموزش کامل راه اندازی و تنظیمات ... من دانشجو دکتری برق هستم در این انجمن به معرفی نرم افزارهای عکاسی ایفون ۴و ۴s و ۵ ..... رو مبرم به راحتی فیلم میبینم و با سرعت بالا دانلود میکنم ولی متاسفانه رو ایفون ...

آخرین ورژن همراه بانک ملت برای اندروید+ایفونMellat 2.2.8 ...

www.grandroid.ir/mellat2/
۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Mellat همراه بانک ملت نرم افزار موبایل بانک ملت ارائه شده توسط بانکی ملت جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در امور بانکی ... خرید شارژ سیم کارت اعتبارى همراه اول و ایرانسل و تالیا ... دانلود آخرین ورژن نرم افزار همراه بانک دی برای اندروید Bank Day v-9 ... در ضمن گوشی من سامسونگ گرند پرایم و اندروید ۱٫۱٫ ۵ است.

حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، ...

anzalweb.ir/1395/02/13/حل-مشکل-باز-نشدن-سایت-ها-در-گوشی/
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ترفند · نرم افزار · آموزش موبایل ... در ادامه رایج ترین دلایل و نحوه رفع مشکل باز نشدن سایت ها در اندروید و سیستم عامل های دیگر را میخوانید ... مجدد APN برای آیفون ، ویندوزفون و سیستم عامل های موبایل دیگر نیز آموزش داده شده است ، در .... سلام اینترنت گوشی من خیلی ظعیف بود تو کافه بازار دانلود نمیکرد و تو سایت ها و ...

آموزش تصویری بازکردن سیستم دانشگاهی گلستان در اندروید ...

pnuna.com/1395/01/سیستم-دانشگاهی-گلستان-در-اندروید-و-ios.html
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - متاسفانه اخیرا در کافه بازار و اپ استور اپل که مربوط به نرم افزارهای اندرویدی و .... من نسخه 1 همراه گلستان رو ازز همین سایت دانلود کردم به درستی کار ...

نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و ...

itradar.ir › مقالات › گوناگون › آموزش
۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بیشتر کاربران دستگاه های آی او اس مثل آیفون و آیپد برای نصب اپ های که از روی ... یک سوال دیگه داشتم من با ایتونز چندتا برنامه فری دانلود کردم بعد روی ..... ——ان رو با گوشیم نمیذونم و با سیمکارت ایرانسل یا رایتل متصل میشم.

آموزش IOS: فعال یا غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار ...

tech24.ir/آموزش-ios-فعال-یا-غیر-فعال-کردن-بروز-رسانی.html
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... غیر فعال کنید - غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار برنامه ها در آیفون و ... نرم افزار موبایل ... در این حالت، بروزرسانی فقط از طریق وایفای صورت گرفته و دیگر نگران تمام شدن بسته ی خود، آن هم به خاطر دانلود فایل های حجیم آپدیت، نخواهید بود. ... میزنم مسولین همراه اول میگن مشکل از گوشیه و فلان من گوشیم ایفون فور ...

بررسی کردن مشکل باز نشدن Appstore - انجمن تخصصی ...

forum.apple-ios.ir/thread10575.html
۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تا ببینیم مشکل از سوی isp است یا سرور های اپل؟! ... فروشگاه سایت : فروش جدیدترین و بهترین برنامه ها و بازی های آیفون آیپد و مکینتاش ، برای ...

چگونه اینترنت 3g همراه اول را فعال کنیم (آموزش نوترینو) - سم ...

sam-mobile.ir/چگونه-اینترنت-3g-همراه-اول-را-فعال-کنیم/
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه اینترنت 3g همراه اول را در گوشی های اندرویدی و آیفون (ios - آی او اس) فعال .... اینترنت 3جی همراه اول نوترینو با من (نوترینو) فعال کردن gprs سرویس نفاوتی ... می شود دانلود ویژه را به صورت منظم در مورد اینترنت سرویس های فعال همراه اول ... آسان به اطلاعات به کاربرد عملی (نرم افزار آنلاین) اینترنت نسل سوم 3g نفع ...

آموزش اشتراک گذاری اینترن... - مرجع خبری و فروشگاهی اپل - ...

i-iphone.ir/آموزش-اشتراک-گذاری-اینترنت-توسط-آیفون/
آموزش اشتراک گذاری اینترنت توسط آیفون بدون جیلبریک ... لازم به ذکر است برای انجام این کار نیازی به هیچ نرم افزار و یا اینکه دیوایس شما جیلبریک باشد نیست. ... معرفی بازی Star Wars™ Pinball 4 برای آیفون + لینک دانلود ... همه اون مراحلی رو که بالا بود من رفتم اما تو گزینه هاش personal hotspot اصلا نیست ممنون میشم راهنمایی ...

دانلود نرم افزار ردیابی افراد با شماره تلفن GPS Phone Tracker

www.kingpedia.net/post/2080/نرم-افزار-ردیابی-افراد-با-شماره-تلفن
سلام من نرم افزار ردیاب از طریق اینترنت پولشم واریز کردم ولی نتونستم خرید کنم ایمیلم میزنم ... اين نرم افزار براي iOS هم هست؟ .... خیر فقط گوشی های اندروید و IOS.

آموزش دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام ...

mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آسان و بدون دردسر عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید : ... بعد از دانلود و نصب این نرم افزار بر روی دیوایس iOS خود , میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های .... سلام..من میخوام این راه رو به صورت یه برنامه بنویسم و به برنامه بازار بدم .... راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل : آموزش فعال / غیرفعال کردن آهنگ پیشواز.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب جالب ، همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1775
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 503
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 1,197
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,965
  • بازدید ماه : 5,965
  • بازدید سال : 249,640
  • بازدید کلی : 1,690,376
  • کدهای اختصاصی