loading...
مطالب جالب | جورواجور
همیار سایت بازدید : 556 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 9.3 - اپراتک

appratech.net/2842-how-to-install-ios-9-update.html
آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 9.3 ... مقایسه iOS 9 و iOS 8 به روایت تصویر ... تگهای مطلب : iOS 9 آموزش ریستور آی او اس 9 دانلود آخرین نسخه آیتونز فریمور iOS 9 اپل ... زندگی احتمالا با لذت های کوچک ساخته میشه، اما برای من در اپراتک بودن و از اپل ...

آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد توسط آیتونز - ...

appleapps.ir/آموزش-جامع-ریستور-و-آپدیت-آیفون-آیپاد-آ/
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS ... دانلود نرم افزار آیتونز با آخرین نسخه برای مک و ویندوز کلیک کنید ... ۲ – پس از کلیک روی فایل فریمور و شروع پروسه ریستور مثل تصویر زیر ملاحظه می کنید که ...

آموزش نصب iOS 9 بر روی آیفون، آیپاد و آیپد - اپل اپس

appleapps.ir/how-to-install-ios-9-update/
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آماده شوید: آموزش نصب iOS 9 بر روی آیفون، آیپاد و آیپد,آموزش آپدیت و نصب آی او اس 9. ... تصویر از گیاهان برای پس زمینه آیپد · توییک‌های سیدیا .... آپدیت: آی او اس ۹.۳.۳ به صورت عمومی منتشر شد + لینک های دانلود ... Settings, Compass, Health, App Store,و iTunes Store,; کپی عکس های زنده Live Photo به عنوان عکس ...

آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و آی پد | آی پارس مدیا - خانه

www.iparsmedia.com › اخبار و مقالات › مقالات آموزشی iOS
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و آی پد از طریق گوشی و pc به همراه عکس و پاسخ به سوالات شما. ... در این مقاله آموزش بروزرسانی یا آپدیت کردن محصولات اپل (آیفون و آی پد رو براتون توضیح دادم . امیدوارم مطلب ... زیرا باید حجمی بین ۱ تا ۲ گیگابایت توسط itunes دانلود شود . لذا از عدم قطعی ..... سلام آیپد من ios 7 هست.

آموزش کامل آپدیت و ریستور آیفون، آیپاد و آیپد (دیوایس های ...

cafeapple.net/3598-How-To-Update-the-iOS-Software-On-your-iPhone-i...
زمانی که دانلود به پایان برسد شما می توانید دکمه Install را بزنید تا دیوایس به روز رسانی شود. ... اگر قصد دارید، آیتونز به صورت خودکار و بدون دخالت شما دیوایس را آپدیت نماید، روی ... آموزش جیلبریک پایدار iOS 8 برای آیفون، آیپاد و آیپد (به روز شد) ..... من اپل 6 دارم از بخش جنرال گوشی به 9.2.1 آپدیت کردم که هنگام آپدیت تصویری ...

آموزش ریستو و آپدیت آیفون و آیپد توسط فایل IPSW ... - NIC ...

www.apple-nic.com › اخبار / آموزش
نحوه-آپدیت-آیفون،-آیپد-و-آیپاد-لمسی-به-آخرین-نسخه-ios-با-فایل-ipsw-در-آیتیونز. ... زمان نگارش این پست ، آخرین ورژن نسخه iOS 9.3.2 میباشد که میتوانید آن را از سایت دانلود کنید . ... پس از بارگذاری مجدد (Restart) و نمایش دستگاه در آیتونز، حال نوبت به انتقال اطلاعات قبلی است، برای این ... عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید.

آموزش آپدیت iOS 9 آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ اپل | فارنت

farnet.ir/.../how-to-download-and-install-the-ios-9-update-to-your-comp...
آموزش: چگونه آپدیت iOS 9 را بر روی آیفون، آی‌پد و یا آی‌پاد تاچ سازگار خود دانلود و نصب کنیم؟ ... تصویر تمام این نسخه‌ها را می‌توانید درتصویر بالا پیدا کنید. ... بر روی گوشی را با حساب کاربری آی‌تونز خود سینک کنید، اپلیکیشن‌های مورد نیاز را نیز ...

iOS 9 منتشر شد : دانلود نسخه کامل آی او اس ۹ برای آیفون ، ...

gadgetnews.ir/62448/دانلود-نسخه-کامل-آی-او-اس-9/
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب شما را با نحوه بروزرسانی و دانلود آی او اس ۹ آشنا خواهیم کرد.با گجت نیوز ... خوشبختانه از نظر سازگاری با دستگاه‌ها، اپل امسال حرکت رو به جلویی انجام داده است. تمامی آیفون‌ها، ... نهایتاً، این که آپدیت کنید یا نه تصمیمی است که بر عهده‌ی خودتان است. ... آماده شوید: آموزش نصب iOS 9 بر روی آیفون، آیپاد و آیپد.

آموزش تصویری آپدیت دستگاه های اپل به iOS 8 | بیتنا

www.bitna.ir/post/600-آموزش-تصویری-آپدیت-دستگاه-های-اپل-به-ios-8
۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ابتدا آخرین نسخه برنامه آیتیونز را از وبسایت اپل دانلود کنید. ... سایت اپل در آنها قرار دارد- نسخه آیفون٬ نسخه آیپد و یا نسخه آیپاد را دانلود کنید. ..... یه سوال دیگه داشتم که اگر گوشی در حال دانلود باشه می تونیم از ظریق بالا و ایتونز.

آموزش ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS - ...

limoobile.com/10600/restore-ios/
۲۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS. ... اس از طرف اپل مناسب دیوایس شما انتخاب می شود را دانلود و اتومات دیوایس را آپدیت کنید . ... سپس آیتونز را باز کرده و طبق تصویر زیر روی نام iPhone یا iPad یا دیوایس ...

آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 7.1

www.gsm.ir/news/show/.../آموزش+آپدیت+آیفون+و+آیپد+به+iOS+7.1+/
2- مطمئن شوید که برنامه آیتونز شما به آخرین نسخه به روز رسانی شده باشد. ... به علاوه نیاز به فضای حافظه‌ی کافی برای دانلود آپدیت احتیاج دارید.به هرحال اگر فکر ... 4- آیفون یا آیپد شما باید چک کند و آخرین بروز رسانی اپل یعنی iOS 7.1 را نمایش دهد.

آموزش کامل ریستور دستگاه های iOS به کمک iTunes

www.i-clarified.ir › آموزش
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش متناسب با محیط جدید iTunes 11 به روز رسانی شد ! ... که با این ریستور ، بیس باند شما آپدیت خواهد شد و پس از ریستور گوشی شما آنتن نخواهد داد. ... حال با محیطی مشابه با تصویر زیر رو به رو می شوید. ... قبل دانلود iOS 8.0 Final برای آیفون ، آیپادتاچ و آیپد با لینک مستقیم ! ... آموزش ساخت اپل آیدی (Apple ID).

آموزش تصویری ری استور آیفون - مرجع خبری و فروشگاهی اپل ...

i-iphone.ir/آموزش-ری-استور-آیفون-iphone-restore-learning/
iTunes Gift Card. آنلاک آیفون ... مرجع خبری اپل. ۹۲٫۰۹٫۲۸ ... دانلود آخرین نسخه آیتیونز از مرجع قدرتمند فارسی اپل. ۲٫آیفون ... آموزش تصویری ری استور گوشی های آیفون و دیوایس های iOS ..... سلام من آیپد air دارم جیلبرک شده حالا میخام آپدیت کنم نمیشه.

آموزش آپدیت و یا ریستور به iOS 8.x | اپلستان

www.applestan.com/archives/38987
۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر از iPhone 4S استفاده می کنید فعلا برای ریستور به iOS 8 صبر کنید تا ... جدیدترین نسخه برنامه iTunes را از لینک http://apple.com/itunes دانلود کنید .... من ديروز ايپد ميني خودم رو به اي او اس٨ اپديت كردم و از طريق نرم افزار ...

آموزش آپدیت جدید iOS 8 برای iPad و iPhone +دانلود | سیتنا

www.citna.ir/download/16706
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کمپانی اپل ، دانلود بروز رسانی نسخه جدید سیستم عامل iOS را برای آیفون، آی‌پاد ، آی‌پد و آی‌پد تاچ در دسترس قرار داد ، که در ادامه ‌آموزش بروز رسانی (آپدیت) ... از طریق سرویس های iCloud و یا iTunes پشتیبان گیری نمایید و از طریق آی تیونز می توانید ... آپدیت جدید iOS 8 برای iPad و iPhone + آموزش + دانلود + تصویر.

دانلود iOS 7.1 برای آیفون و آیپد و آیپاد لمسی با آموزش نصب ...

download.ir/دانلود-ios-7-1-برای-آیفون-و-آیپد-و-آیپاد-لمسی/
دانلود سیستم عامل Windows 10; آپدیت جولای 2016 ... امروز ما این نسخه جدید را به همراه آموزش نصب تصویری در اختیار همه شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم. ... نسخه جدید iOS 7.1 از تمامی دیوایس های آیفون 4 به بالا و آیپد 2 به بالا و آیپاد لمسی 5 .... صد به دستگاه اپل مورد نظر میخوره این که به وسیله ی دانلود منیجر از آیتونز دانلود کنین.

اپل کارت - وبلاگ خرید اپل ایدی

https://www.applecard24.com/blog/
۶ روز پیش - توسط hossein; نوشته شده در موضوع آموزش های آی او اس ios; 12th می, 2016 ... برچسب ها: آموزش تصویری رمز اپل ایدی آموزش تعییر رمز apple id آموزش تغییر ... اولین چیزی که برای استفاده از آیفون یا آیپد خود نیاز دارید، یک اپل ایدی هست. ... یکی از لازمه‌های دانلود اپلیکیشن و بازی از اپ استور، داشتن یک اپل ایدی است.

آموزش نحوه آپدیت دیوایس های اپل از طریق iTunes و OTA - ...

mobitek.ir/6805/آموزش-نحوه-آپدیت-دیوایس-های-اپل-از-طریق/
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از آموزش هایی که جاش خیلی توسایت خالی بود نحوه آپدیت دیوایس های اپل از طریق iTunes و OTA بود که به درخواست کاربران عزیز ما هم آموزش ... حالا مانند تصویر زیر روی شکل گوشی کلیک کنید ... در روش B که همان Restore iPhone نشون داده شده ... فریموری که قبلا دانلود کردید رو به برنامه میدهید برای نصب آپدیت.

آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 9 | سرزمین اپل

apple-land.ir › آموزش › آی او اس
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای اپدیت به ای او اس 9 شما 2 راه دارید 1-از طریق OTA و از طریق Settings دیوایس خود 2-از طریق آیتونز و آپدیت دستی.

iOS 9.1 نهایی شد: دانلود iOS 9.1 و آیتونز ۱۲.۳.۱ + توضیح ...

know.sibche.ir/.../ios-9-1-is-released-download-itunes-12-3-1-and-jailbre...
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لینک دانلود فایل IPSW به روزرسانی iOS 9.1 برای آیپد: ... در کنار iOS 9.1 ، اپل نسخه تازه و بهینه‌سازی شده‌ای را از آیتونز عرضه کرده که در ... با سلام برنامه های من اصلا اپدیت نمیشه گوشیم ایفون ۶ هست حتی با فیلتر شکن هم نشد . ..... لو رفتن حضور میانبر Night Shift در تصویر پیش‌نمایشی iOS 9.3 در وب‌سایت اپل.

آموزش نصب نرم افزار و بازی روی آیفون، آیپد و آیپاد - پی سی ...

p30download.com/fa/mobile/page/how-to-install-ios-ipa-app-game.php
نصب بازی و نرم افزار روی آی دی وایس ها (آیفون، آیپد، آیپاد) به چند روش امکان پذیر است: 1- از طریق خود ... Apple ID خود را درون نرم افزار iTunes وارد نمایید. - در قسمت ...

آموزش گام به گام دانلود و نصب iOS 10 روی دستگاه های اپل

click.ir/.../how-get-ios-10-on-your-iphone-ipad-public-beta-developer/
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش گام به گام دانلود و نصب iOS 10 روی دستگاه های اپل ... قبل از شروع به روز رسانی مطمئن شوید که اطلاعات درون آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ ... بنابر این با استفاده از iTunes یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کرده و روی باکس ... معمولا بیشترین فضا توسط اپلیکیشن Photos که پر از تصویر و فیلم است اشغال می گردد.

آموزش دو شیوه برای نصب iOS 7.1 روی آیفون و آیپد - آي اپل ...

iapplecenter.com › اپل
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما در این آموزش آیفون به شما می‌گوییم که چگونه برای آپدیت و نصب iOS 7.1 آماده ... از طریق آیتونز این آپدیت را دانلود کنند و آی او اس 7.1 را نصب کنند.

آموزش آیفون , آیپاد و آیپد از صفر - انجمن تخصصی آیفون

www.i-phone.ir › انجمن › بخش مخصوص iOS › آموزش ها › آموزش های مرجع
۸ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - هر دو مبتنی بر سیستم عامل ios هستند٬ سیستم عامل ios در سال ۲۰۰۷ به همراه اولین آیفون به ... تازه کار: فکر خوبیه٬ آیفون و آیپد میخرم٬ اما ظاهرا آیفون و آیپد مدل های زیادی دارند, دقیقا فرقشون چیه ؟ ..... ایتونز بصورت رایگان در سایت اپل برای دانلود قرار داده شده است. ... آموزش ریستور و آپدیت کردن آیفون٬ آیپاد و آیپد

آموزش نصب اپلیکیشن آیفون/آیپد با iTunes - بخش آموزش و ...

pc.skyapps.ir/آموزش-نصب-اپلیکیشن-با-itunes/
۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آموزش نصب اپلیکیشن آیفون/آیپد با iTunes ... توجه کنید با هر شناسه اپل می توانید حداکثر ۵ کامپیوتر را Authorize کنید.(به عنوان مثال در تصویر زیر ۴ کامپیوتر بر روی این شناسه Authorize شده ... موضوع : IOS, آموزش .... اقا خسته نباشی من یک ایپد ۳g اپدیت شدi ios.5 أدارم جیلبیرینگ هم شده ولی با ایتونز که ...

آموزش جیلبریک برای تا - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان

iceku2012.ir/post/آموزش-جیلبریک-برای-تا/
۲۵ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کافه اپل سایت آیفون آیپاد آیپد و جیلبریک چیست و آموزش تصویری ... آموزش جیلبریک iOS توسط ابزار TaiG و دانلود جیلبریک TaiG اپل اپس سایت دانلود آیفون آیپد مک ... آپدیت نرم افزار taiG به نسخه برای جیلبریک iOS اپدیت شد هگر های ... های آیفون و آموزش کامل روش های دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز iCut ir.

آموزش كار با نرم افزار itunes - گویا آی تی

www.gooyait.com › آموزش
در قسمت Tv show سریال ها و برنامه های دانلود شده از itunes را میتوانید قرار دهید که البته دارای ... برچسب‌ها: AppleI-PhoneiphoneiPoditunepod casttouchtv showآموزش كار با نرم افزار ...... salam.man ipadamo update kardam bazi az barnamehash az kar oftade. .... سلا م من تازه ایپد خریدم می خوام با ایتنز بریزم می شه بگید چه جوریه.

طریقه ریستور آیپد - لینک گردی

unvan.ir/news/طریقه-ریستور-آیپد
آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد به آخرین نسخه از آی او اس توسط نرم افزار ... ... دانلود نرم افزار آیتونز iTunes - مدیریت آیفون آیپاد آیپد اپل,. 730. آموزش های تخصصی کار با ... آموزش تصویری آپدیت دستگاه های اپل به iOS 8 | … ... دانلود ...

دانلود آپدیت iOS 8 و 8.1 و 8.1.1 و آموزش نصب بر روی آیفون 6، ...

sam-mobile.ir/آموزش-نصب-آپدیت-آی-او-اس-8-در-آیفون-و-آیپد/
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که احتمالا شما کاربران اپل می دانید، هم اکنون امکان دانلود آی او اس 8 و دانلود iOS 8.1 و همچنین ... آموزش دانلود و نصب آپدیت ios 8 بر روی آیفون و آیپد و آیپاد ... صندلی خود بنشینید و اجاز دهید تا iTunes، آی او اس 8 / 8.1 را بر روی گوشی شما نصب نماید. .... آموزش جامع و تصویری روت گلکسی اس 5 سامسونگ ( تمام مدل ها ).

روی ایفون و ایپد - خرید vpn , خرید فیلتر شکن , خرید وی پی ان

biocarbon.asia/p669_روی-ایفون-و-ایپد/
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش نصب iOS بر روی آیفون آیپاد و آیپد دانلود iOS برای آیفون آیپد و آیپاد با لینک. ... با iTunes و ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber آیفون و آیپد ... آموزش تصویری نصب مستقیم بازی و برنامه های کافه اپل روی و آموزش قدم به ... اپفورال دانلود نامحدود برنامه های آیفون و آیپد و آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS.

انتقال موزیک، عکس و فلیم به آیفون با آیتونز iTunse - ...

www.deltous.com/blog/انتقال-موزیک،-عکس-و-فلیم-به-آیفون-از-طری/
۱۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای انتقال تصویر باید از قسمت device آیفون خود را انتخاب کنید سپس در ... نیز می توانید با استفاده از apple ID خود از قسمت Apple store اقدام به دانلود هر ... وقتی عکسها رو از طریق آیتونز روی آیپد خود میریزید برای حذف عکس از آیپد ... فقط ی سوال من الان بخوام گوشیمو ب ios 9.1 اپدیت کنم مشکلی واسم بیش نمیا؟

آموزش انتقال موزیک و فیلم به آیفون،آیپد و آیپاد تاچ بوسیله ...

kalakamuz.ir/آموزش-انتقال-موزیک-و-فیلم-به-آیفون،آیپ/
آموزش انتقال موزیک و فیلم به آیفون،آیپد و آیپاد تاچ بوسیله آیتونز ... یک انتقال به نرم افزارهای اصلی خود اپل مثل Music و Video ... در این روش شما باید نرم افزارهای مربوط به پخش فایل های صوتی و تصویری رو از اپ استور دانلود کنید ... Apple - iOS نویسنده ... AppleiOS · آپدیت · اخبار · استیکر · اطلاعیه · اندروید · اینترنت.

آموزش ها [بایگانی] - AppGet - مرجع دانلود نرم افزار اندروید و اپل

forum.appget.ir/sitemap/f-66.html
آیفون و آیپد آموزش جیلبریک iOS 8.4 روی مک با نرم افزار PP; آیفون راه های ... آیفون و آیپد آموزش بک آپ و ریستور اپ های آیفون و آیپد بدون آیتونز و به کمک آی تولز ... و آیپد آموزش تصویری بهترین و کاربردی ترین کلکها و حقه های کیبورد آیفون و آیپد ... شده بدون جیلبرک بر روی تمام iDevice ها · آموزش آپدیت به ios7 بدون ثبت UDID ...

آموزش دانلود نرم‌افزار از اپ استور برای iOS - باشگاه ...

www.yjc.ir/fa/news/.../آموزش-دانلود-نرم‌افزار-از-اپ-استور-برای-ios
۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... را روی آیفون یا آیپد و آیپاد تاچ دانلود و نصب کنید، این آموزش کاربردی را از ... ابتدا وارد بخش Settings شده و به قسمت iTunes & App Store بروید، صفحه‌ای باز خواهد شد که اپل ... به صفحه اصلی گوشی رفته و همانند تصویر زیر وارد اپ استور شوید: ... متاسفانه شرکت اپل ایران رو تحریم کرده و نمیتونید دانلود یا اپدیت ...

آموزش ریست کردن گوشی های آیفون - سرزمین دانلود

www.sarzamindownload.com/contents/886/
آیفون,گوشی,موبایل,iphone,Reset,اپل,آموزش,فارسی,آموزش تصویری,نرم افزار,آموزش گام به گام,کتاب,سرزمین,ریست,گوشی ... آپدیت iOS با ریست کردن پاک نمیشود.

نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و ...

itradar.ir › مقالات › گوناگون › آموزش
۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صوتی و تصویری ... خانه مقالات گوناگون آموزش نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای ... بیشتر بخوانید : چطور آیفون و آیپد را به IOS 7.1 ارتقا دهیم ؟ ..... اما شما به روز ترین نسخه ایتونز رو از سایت اپل دانلود کنید و نصب کنید ... سلام گوشی ۴ اس رو اپدیت کردم البته بیرون ایوس ۷٫۱ الان ایتونز اپل ایدیمو ...

دانلود نرم افزار iTunes نسخه جديد براي مديريت آيفون و آيپد ...

sib-sorkh.rozblog.com/دانلود-نرم-افزار-itunes-نسخه-جديد-براي-مديريت-...
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نرم افزار آیتونز iTunes - مدیریت آیفون آیپاد آیپد اپل - اپل اپس ... شده با:ios ios 9 iOS 9 برای آیفون آپدیت به iOS 9 آموزش iOS 9 ... 9 . دانلود بازی آیفون ۴ ۵ ۶ .... آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و آی پد | آی پارس مدیا - خانه

TC7 - آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین ...

tc7.blogfa.com/post-2.aspx
TC7 - آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS - همه چیز داریم اعم ... روش باید فایل سیستم عامل یا همان iOS را از قبل مناسب دیوایس خود دانلود نمایید . ... به آیتونز و کلیک روی Update که به طور اتومات آخرین نسخه ای او اس از طرف اپل ... سپس نرم افزار آیتونز را باز کرده و طبق تصویر زیر روی نام iPhone یا دیوایس ...

آموزش قدم به قدم استفاده از iPhone – دانلود و نصب برنامه های ...

www.zoomit.ir/.../learning-how-to-use-your-iphone-install-and-downloa...
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اولین تصاویر منتسب به آیپد پرو 2 اپل فاش شد ... در این قسمت آموزش دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes را به شما آموزش می دهیم. ... پس از اتصال گوشی به سیستم، مطابق تصویر زیر، در منوی سمت چپ می توانید نام خود را مانند شماره11 مشاهده کنید. ... ۱۲ ابزار جیلبریک که اپل با معرفی iOS 10 آن‌ها را نابود کرد.

نحوه ریستور دستگاه های ios به کمک iTunes | آموزش درباره همه چیز

learn.mihanyar.ir › موبایل
عملیات نصب سیستم عامل در دستگاه iOS را ریستور کردن می نامند. ... برای جلوگیری از آپدیت شدن بیس باند ، لازم است از فریمورهای کاستوم استفاده کنید. تذکر : در صورتی ... ابتدا آخرین نسخه آیتونز را دانلود کنید. ... فریمورهای آیفون –فریمورهای آیپادتاچ –فریمورهای آیپد ... جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگ ، بر روی آن کلیک کنید.

دانلود iTools 3.3.0.6 2016 + Mac نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

www.yasdl.com › موبایل › نرم افزار آیفون
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود iTools 3.3.0.6 2016 + Mac – نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد ... 3.3.0.6 2016 + Mac نرم افزار ساده و کاربردی شبیه iTunes برنامه معروف اپل میباشد. این برنامه برای مدیریت دستگاه های دارای سیستم عامل iOS از جمله iPhone و ... امکان انتقال انواع فایل های صوتی و تصویری با امکان درگ و دراپ ..... UPDATE 3 ماه ago

آموزش کامل آپدیت و ریستور آیفون، آیپاد و آیپد به اخرین ...

www.king2net.com/آموزش-کامل-آپدیت-و-ریستور-آیفون،-آیپاد/
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مشکلات کاربران اپل نحوه آپدیت و ریستور دیوایس است که در این پست ما ... دانلود آخرین نسخه آیتونز از لینک مستقیم ... برچسب ها: iOS 9iOS 9.2آماتورآموزش Restore آیپد آیفون آیپدآموزش ... نوشته بعدی آموزش تصویری هک کلش رویال + دانلود نرم افزار هک · نوشته قبلی آموزش ذخیره سازی خودکار مطالب در آفیس.

آموزش ساخت اپل آیدی از طریق گوشی آیفون - نقد و بررسی اپل ...

www.clinicapple.ir/799/آموزش-ساخت-اپل-آیدی-از-طریق-گوشی-آیفون/
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش ساخت اپل آیدی از طریق گوشی آیفون. حتما می دانید برای دریافت برنامه و بازی ، آپدیت و … در گوشی های آیفون نیاز به اپل آی دی دارید . یکی از ...

دانلود نسخه نهایی iOS 9.3.2 با لینک مستقیم + آموزش نصب ...

parsicon.ir/2016/05/21/127548/
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود نسخه نهایی iOS 9.3.2 با لینک مستقیم + آموزش نصب تصویری. توسط alies · می 21 ... 4 روز پیش … بازدید : 2,822; دانلود iOS 9.3.2 برای آیفون، آیپد و آیپاد با لینک مستقیم …. اپل ... انتشار نسخه اصلی iOS 9.1 + لینک دانلود – کافه اپل. 23 ژانويه 2016 ... مورد نظر و آپدیت با آخرین نسخه آیتونز. آموزش آپدیت با ...

چگونه بدون iTunes روی آیفون خود نرم افزار نصب کنیم؟ آموزش ...

www.shahrsakhtafzar.com/.../3603-transfer-apps-itools-iphone-without-it...
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استفاده از iTools برای نقل و انتقال برنامه هابر روی iPhone و یا iPad. ... آموزش استفاده از iTools برای مدیریت اپلیکیشن‌ها در iOS ... و ساماندهی اپلیکیشن ها و فابل های صوتی تصویری خود استفاده میکنند. ... 3- برنامه iTools (دانلود و نصب این برنامه مجانی است) .... آموزش کامل آپديت بايوس انواع مادربردها (نسخه جدید).

آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 9 1 - جدیدترینها

ionet.ir/post/41472
آیفون، آیپاد یا آپید را به شبکه WiFi متصل کرده و از مسیر Settings > General ... مقایسه iOS 9 و iOS 8 به روایت تصویر ... تگهای مطلب : iOS 9 آموزش ریستور آی او اس 9 دانلود آخرین نسخه آیتونز فریمور iOS 9 اپل ... زندگی احتمالا با لذت های کوچک ساخته میشه، اما برای من در اپراتک بودن و از اپل گفتن لذتی بزرگ و شاید خودِ زندگیه.

آموزش های کاربردی [بایگانی] - انجمن تخصصی محصولات اپل | ...

forum.apple-ios.ir › ... › انجمن تخصصی آیفون › آموزش های آیفون
آموزش دانلود و نصب برنامه های cydia با استفاده از iPhone Pc Suite · آموزش ... آموزش اضافه کردن MultiTasking و Homescreen Wallpaper به آیپاد و آیفون 2G · سرعت دانلود ... [ اختصاصی Apple-iOS.ir ] · بکاپ گرفتن از Contact ,SMS,Note و سیو بازی های و . ... اموزش تصویری وارد کردن گیفت کارت در ایتونز · تمامی علامت های Status Bar و ...

آموزش کامل ريستور کردن (Restore) دستگاه های اپل (آيفون، ...

www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=82182
۲۰ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آموزش کامل ريستور کردن (Restore) دستگاه های اپل (آيفون، آيپد، ... با توجه به تصوير زير ابتدا دکمه Shift را از روي کيبورد گرفته و ... بعد از انتخاب فايل آپديت و زدن دکمه OK منتظر باشد تا مراحل رستور انجام شود : ... بعد از اتصال به آيتونز (اينترنت) دستگاه شما به ورژن جديد ريستور شده است ... Download iOS 5.0.

جیلبریک و قفل گشایی محصولات Apple - اپستوری ...

appstore.blogfa.com/category/4
آموزش جیلبریک پایدار iOS 6.1.3,6.1.4,6.1.5 توسط P0sixspwn ! ... این جیلبریک کلیه ی دیوایس های اپل ( آیفون و آیپاد و آیپد ) که فریمور آنها iOS 6.1.3 یا ... قبل از جیلبریک حتما iTunes خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید ( برای دانلود آخرین نسخه .... مرحله ۸ – تقریبا کار تمام است و طبق تصویر زیر آیکون سیدیا بر روی اسپرینگ ...

آموزش آپدیت کردن آیفون و آی پد و آیپاد به صورت دستی - برسام

barsam.ir/archive/آموزش-آپدیت-کردن-آیفون-و-آی-پد-و-آیپاد-ب/
۲۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آموزش آپدیت کردن آیفون و آی پد و آیپاد به صورت دستی ... و به نقل از روزنوشت میلاد، طبعا آپدیت و ریستور iOS نیز از همین طریق صورت ... اما با توجه به سرعت دانلود پایین از آیتونز عملا آپدیت مستقیم از طریق ... دقت کنید که اپل همیشه تنها به شما اجازه آپدیت به آخرین نسخه از .... خبر تصویری: جهان را از بالا ببینید.

Apple iOS / آی او اس (آیفون و آیپد) [آرشيو] - P30World ...

forum.p30world.com › ... › موبایل و تبلت
[آرشيو] کلیه مسائل مربوط به آیفون، آیپد، آیپاد و Apple TV. ... آموزش تغییر صدای SMS در آیفون 2G ، 3G و 3Gs · [ آموزش ] تصویری ساخت اکانت ... آیفون در لب تاپ استفاده کرد و ب · دانلود آخرین ورژن آیتونز - Download iTunes · |آموزش| ساده ترین ... برنامه ها وبازی های ایفون (اپدیت روزانه)*** · تصاویر محیط جدید iOS 7 و طراحی متفاوت آن ...

قطع آپدیت اپلیکیشن های ios +آموزش - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/قطع-آپدیت-اپلیکیشن-ios-آموزش.html
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیفون، آیپد، آپدیت اپلیکیشن، آموزش قطع آپدیت خودکار اپلیکیشن ها در ... ios 7 منتشر شد ، قابلیت آپدیت خودکار اپلیکیشن ها به اپل اضافه شد. ... همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، گزینه های Music ،Apps و Books نیز به چشم می خورند. ... دانلود روی دیوایس های دیگر ( مانند آیپد یا آیپاد تاچ ) نیز انجام می شود.

آموزش نصب بازی و برنامه روی آیفون - تاپ 2 دانلود

top2download.com/آموزش-نصب-بازی-و-برنامه-روی-آیفون.html
آموزش نصب بازی و برنامه روی آیفون خیلی از کسانی که تازه آی دیوایس خریدند و یا ... iOS که دارای فرمت ipa هستند بر روی دستگاه خود در آخرین نسخه از آیتونز یعنی آیتونز ۱۱ را به خوبی بلد نباشند . .... آموزش تصویری اجرای بازی Asphalt 8 Airborne برای PC; آموزش تصویری اپدیت ... دوست عزیز این اموزش برای ایفون,ایپد,ایپاد است

آموزش های نرم افزاری [بایگانی] - -Mihan-Gsm | انجمن تخصصی ...

www.mihangsm.com/forum/archive/index.php/f-952.html
آموزش انواع ریستور ها آیفون ، آیپد ، آیپاد; آموزش جیلبریک آنتدر iOS 4.3.3 ویژه آیپاد تاچ ... لینک دانلود جدیدترین ورژن i os5.0.1; آموزش شکستن پسورد اصلی آیفون و آپیاد تاچ; آموزش نصب برنامه و ریختن آ-ه-ن-گ و کلیپ با آیتونز; آموزش نصب ... آموزش تصویری جیلبریک نگارش 5.1.1 اپل توسط نرم افزارRedsn0w 0.9.12b1; اموزش ...

آپدیت به ios 6 توسط آیتونز به صورت آفلاین - سایت موبایل ...

mobilesky.ir/tag/آپدیت-به-ios-6-توسط-آیتونز-به-صورت-آفلاین/
طبق اعلام اپل نسخه 6 سیستم عامل iOS بیش از 200 ویژگی جدید را در خود جای داده.در این پست قصد داریم در پیرو سری مقالات آموزش آیفون آیپد و آیپاد , روش های آپدیت ...

آموزش دو شیوه برای نصب iOS 7.1 روی آیفون و آیپد - وی گذر

www.vgozar.ir/...Apple/1101654-آموزش-دو-شیوه-برای-نصب-iOS-7-1-رو...
ما در این آموزش آیفون به شما می‌گوییم که چگونه برای آپدیت و نصب iOS 7.1 آماده شوید ... دهند و یا اینکه از طریق آیتونز این آپدیت را دانلود کنند و آی او اس 7.1 را نصب کنند. ... زمانی که آیفون یا آیپد برای نصب iOS 7.1 ریبوت شود شما لوگو کوچکی از اپل به ... برای افزایش امنیت لطفا کدی را که در تصویر زیر می بینید در کادر وارد کنید :

آموزش نحوه خرید از آیتونز و اپ استور به صورت تصویری و ...

giftha.com/blog/آموزش-نحوه-خرید-از-آیتونز-و-اپ-استور/
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از خرید اپل آی دی باید آن را وارد گوشی یا اآیپد یا آیپاد تاچ خود یا آیتونز .... اطلاعات کامل به شما داده میشه و می تونید هروقت خواستید اپ ها رو دانلود کنید یا آپدیت کنید ...... چون برای آیپد اینستاگرامی وجود نداره باید روی آیفون اپ کلیک کنید .... سلام خسته نباشید من گیفت کارت 10 دلاری ios خریدم حسابمو فعال ...

آپدیت جدید نرم افزار Tongbu .به همراه آموزش ساده - ...

allmobileshop.com/2014/.../آپدیت-جدید-نرم-افزار-tongbu-به-همراه-آموزش...
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آپدیت جدید tongbu سازگار با آی دیوایس های جدید و سینک بر روی ios 9 قرار داده شد *) ... محدودیت های سیستم عامل اپل که صد البته موجب بالارفتن امنیت در آن شده از ... در کنار دانلود ونصب برنامه روی آیفون ، آیپد ویا آیپاد تاچ خود می توانید ... نحوه ی کار با تانگبو بسیار ساده است (قبل از هرچیز نرم افزار itunes را بر روی ...

آیتونز ارور

bestparsian.ir/news/آیتونز-ارور
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش آیفون ، آموزش ios , اخبار مربوط به اپل ، دانلود بازی آیفون، جلبرک آیفون، گیفت کارت ... ... آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد توسط آیتونز. آموزش جامع ... طریقه ساختن اپل آیدی رایگان بصورت تصویری با آیتونز

محل ذخیره ios/Firmware در سیستم عامل ویندوز - آموزش

www.amozish.net/محل-ذخیره-iosfirmware-در-سیستم-عامل-ویندوز/
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - iPhone-Software-Update ... این امکان وجود دارد که فایل دانلود شده مخفی باشد پس لازماٌ باید از حالت ... حال می توانید محل ذخیره آی او اٍس (IOS/Firmware) دستگاه های کمپانی اپل را ... برچسب‌ها:Firmware, IOS, itunes, آی او اٍس فرم ویر, محل ذخیره آی او اٍس ... Video آشپزی آفیس آموزش آیفون آیپد اخبار و فناوری اطلاعات انترنیت ...

تمام ارور های ایتونز و راه حل آن(کامل) - دانلود برنامه آیفون آیپد, ...

www.appstoredl.ir/education/158-تمام-ارور-های-ایتونز-و-راه-حل-آن
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ارور های ایتونز,حل کردن ارور های ایتونز ,دانلود ایتونز ,اموزش ایفون,ارور ... اموزش اپل,اموزش ایپد,اموزش های ایفون,سایت اپل,اموزش های ایپد,ایفون ... فیلمVideo · آهنگRingtone ... 1 :وقتی میخواهید دیوایس خود را از فریمویر 5 به iOS 4 دانگرید کنید و یا ... حل شود و شاید با اپدیت کردن ایتونز بتوانید مشکل را برطرف کنید.

چگونگی دانلود و نصب iOS 9 بتا 1 در آیفون یا آیپد خود بدون ...

techera.ir › شرکت ها › اپل
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه سعی داریم چگونگی دانلود و نصب iOS 9 بتا ۱ در آیفون یا آیپد را ... جدیدترین نسخه ۹ iOS اپل بیشتر بر عملکرد یک رابط کاربری جدید بسیار جالب ... از آیفون ، آیپد و یا آیپاد لمسی خود را با استفاده از آخرین نسخه از آیتونز بگیرید. ... منوی اصلی کلیک کنید و دستگاه خود را از لیست آنهایی که در تصویر کلی ...

آموزش: چگونه آیفون یا آی پد خود را به iOS 9.3 آپدیت کنیم؟ - ...

tnews.ir/news/859d59782277.html
اپل به تازگی جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایلی خود iOS 9.3 را منتشر کرده است. ... برای آپدیت آیفون یا آی‌پد خود چند راه دارید که در ادامه آن‌ها را برایتان آورده‌ایم. ... پس از دانلود فایل ipsw دستگاه را به آی‌تونز متصل کرده و دکمه شیفت (در ویندوز) یا Alt .... مدتی پیش شرکت اسکوئر انیکس تصویری از طرح روی جلد ابتدایی بازی Final ...

جیلبریک ای او اس 6.1.3 و 6.1.5 آیفون ، آیپد و آیپاد همراه با ...

soft.parsvitrin.com/.../1067-6-1-3-6-1-5-ios-6-1-3-ios-6-1-5-for-iphone-...
وب سایت دانلود رایگان آخرین ورژن و نسخه نرم افزار جدید و اصلی ویژه با لینک مستقیم. ... جیلبریک ای او اس 6.1.3 و 6.1.5 آیفون ، آیپد و آیپاد همراه با آموزش تصویری iOS 6.1.3 ... جیلبریک تمامی دیوایس های اپل از جمله آیفون، آیپد و آیپاد را که فریمور آنها آی او اس ۶.۱.۳، ۶.۱.۴ ... 3- قبل از جیلبریک iTunes خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

طریقه آپدیت كردن آیفون - samadd

samadd.ir/طریقه+آپدیت+كردن+آیفون.html
آموزش آپدیت کردن ویندوز 8 به ویندوز 8.1 ... آموزش تصویری آپدیت دستگاه های اپل به iOS 8 بیتنا. با نصب ... بازی نبرد قبایل Clash of Clans نسخه ٫٫ آیفون آیپد دانلود بازی نبرد قبایل 2. ... آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد توسط آیتونز.

آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 71

www.scriptux.ir/article/آموزش_آپدیت_آیفون_و_آیپد_به_iOS_71.html
آموزش دو شیوه برای نصب iOS 7.1 روی آیفون و آیپد - آي … آموزش دو شیوه برای ... آپدیت جدید iOS 8 برای iPad و iPhone + آموزش + دانلود ... آپدیت جدید ... آموزش اپل - اموزش کار با محصولات اپل آیفون و مک | NIC. آموزش اپل ... آموزش کامل ریستور دستگاه های iOS به کمک iTunes. آموزش کامل .... آموزش تصویری آپدیت آیفون و آیپد بهiOS 7.1 – …

OpenVPN Connect on the App Store - iTunes - Apple

https://itunes.apple.com/us/app/.../id590379981?mt=8ترجمه این صفحه
رتبه: ۳ - ‏۱۷۷ نقد - ‏رایگان - ‏iOS
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - OpenVPN Connect is the official full-featured iPhone/iPad VPN client for the OpenVPN Access Server, Private Tunnel VPN, and OpenVPN ...

دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + آموزش آپدیت و ...

https://www.webgardha.com/.../دانلود-آی-او-اس-۹-۳-برای-آیفون-آیپاد-و-آ...
۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - روز دوشنبه اپل بعد از کنفرانس معرفی آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ ... نسخه ی عمومی iOS 9.3 را دریافت کنند و آی دیوایس خود را بروزرسانی نمایند. ... روش اول: آموزش آپدیت به آی او اس ۹.۳ از طریق خود آیفون، آیپاد یا آیپد ... بعد از برقراری ارتباط بین آیتونز و دیوایس تان، بر روی نام آن کلیک کنید و به تب Summary بروید:.

آموزش مدیریت و تغییر رمز و مشخصات اپل آیدی شخصی شما | . - ...

www.abrishami-applestore.com/آموزش-مدیریت-و-تغییر-رمز-و-مشخصات...
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱٫ از طریق آیتونز در ویندوز و مک. ۲٫ از طریق سایت https://appleid.apple.com .۳ از طریق آیفون و یا آیپد تان. جهت آموزش تصویری تغییر رمز اپل آیدی ...

آپدیت iOS 5 برای آیپد ، آیفون و آیپاد تاچ عرضه شد+آموزش ...

news.p30day.com/.../آپدیت-ios-5-برای-آیپد-،-آیفون-و-آیپاد-تاچ-عرض/
۲۰ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آپدیت iOS 5 برای آیپد ، آیفون و آیپاد تاچ عرضه شد+آموزش آپدیت ... iOS 5 سیستم عامل اپل با دارا بودن 200 ویژگی جدید از امروز برای سه ... 2- پس از نصب برنامه ، پیغامی مبنی بر آپدیت آیتونز به ورژن جدیدتر داده خواهد شد ، تائید را بزنید. ... for update را بزنید به مانند تصویر چنین پیغامی برای شما نمایش داده خواهد ...

۳ قدم تا نصب برنامه روی آیفون - ایفون

www.appleiphone.blogsky.com/1389/04/23/post-3/
در این پست طریقه نصب برنامه و بازی روی آیفون/آی پاد تاچ/آی پد رو از ابتدا (زمان خرید یا ارتقا سیستم عامل) بصورت کاملاً تصویری، ساده و گام به گام آموزش میدهم. ... شما نیاز به برنامه Apple iTunes دارید که آخرین ورژنش رو میتونید از اینجا دانلود کنید. ... امکان جیلبرک یک ورژن دیگر سیستم عامل، هرگز آیفون خود رو به اون آپدیت نکنید!

آموزش نصب در آیفون و آیپد - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی ...

mcme.ir/post/آموزش-نصب-در-آیفون-و-آیپد/
۲۸ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کافه اپل سایت تخصصی اپل دانلود بازی و نرم افزار آیفون آیپاد آیپد دانلود ... آموزش تصویری کپی فایل موزیک فیلم و در آیفون از طریق آیتونز ...

راهنمایی و آموزش های لازم بعد از خرید یک محصول اپل ! | ...

imilad.com/1391/06/23/apple-tutorials/
۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آموزش ساخت اکانت آیتونر و آموزش دریافت گیفت کارت آیتونز به صورت ... فایل باز شده مطابق تصویر بالا خواهد بود. ... ابزار فعال‌سازی کیبورد فارسی برای آیفون، آیپد، آیپاد ... دقت کنید که اپل همیشه تنها به شما اجازه آپدیت به آخرین نسخه از ... با این کار شما بدون نیاز به دانلود نسخه سنگین iOS از آیتونز و با سرعت ...

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده آیفون و آیپد ...

patoghu.com › موبایل › آیفون
۴ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش،آموزشگاه،مجتمع فنی تهران،نمایندگی نارمک، حسابداری،معماری،گرافیک ... دانلود Tenorshare iPhone Data Recovery ریکاوری آیفون و iOS ... بازیابی اطلاعات آی فون از نسخه پشتیبان iTunes در iCloud .... سلام ببخشيد من و همسرم از اپل ايدى مشترك استفاده كرديم ليست ... فیلم و موزیک Video and Audio Video ...

آی فون، آیپد،آیپاد [بایگانی] - صفحه 8 - انجمن متخصصین ...

www.pars-gsm.com/archive/index.php/f-105-p-8.html
[بایگانی] صفحه 8 مباحث عمومی پیرامون آیفون،آیپد و آیپاد در این بخش قرار می گیرد. ... درخواست راهنمایی برای ایفون 4; درخواست ios 6.1.2 برای 4; ریست فکتوری آیفون 4 لاک ... رستور به 6.1.2; آموزش تصویری باز و بسته کردن گوشی Apple iPhone 6 Plus ... اپل; مشکل آپدیت نشدن آیفون 5 با ایتونز; مشکل قفل صفحه در ایفون; اموزش ...

چگونه فضای حافظه ی آیفون و آیپد خود را آزاد کنیم؟ - دیجیاتو

digiato.com/article/2014/.../چگونه-فضای-حافظه-ی-آیفون-و-آیپد-خود-را-آ...
۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در iOS و ابزارهای تحت این سیستم عامل یعنی آیفون و آیپد فایل سیستم به شکل ... است، برای مثال کتابهای الکترونیکی کیندلی که دانلود می نمایید مرتبط به ... برای مثال در تصویر زیر مشاهده می نمایید اپلیکیشن پاکت (Pocket) خودش تنها ... اپلیکیشن های پیش فرض ارائه شده توسط اپل را نیز کافیست اجرا نموده و ...

نصب iOS 10 Beta بر روی آیفون و آیپد — چی جوری؟!

chijoori.ir › موبایل
آپدیت ios اپل - چی جوری ... اگر تصمیم خود را بعنوان ارتقاء سیستم عامل آیفون یا آیپد خود را گرفته اید پس ... ابتدا اقدام به دانلود آخرین نسخه از iTunes کنید. ... در صفحه باز شده به پایین بیاید و در قسمت Backups اطلاعات را مانند تصویر زیر تکمیل کنید. .... با هدف توسعه دانش فناوری های نوین دیجیتال و آموزش های لازم رایانه و موبایل در ...

دانلود تصویر پس زمینه iOS 10 برای آیفون و آیپد - لیست ...

newslist.ir › اخبار › نرم افزار › کافه اپل
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اپل چند روز پیش در کنفرانس WWDC 2016 پرده از iOS 10 برداشت در این نسخه از iOS ما شاهد پیشرفت ... گیفت کارت آیتونز ... دانلود بازی بی نظیر و آنلاین Vainglory برای آیفون، آیپاد و آیپد .... آموزش دانلود مستقیم اپلیکیشن های کافه اپل روی دیوایس! ... انتشار نسخه جدید سیبچه بدون نیاز به جیلبریک + آپدیت ...

دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + آموزش آپدیت و ...

ieml.in/2016/03/29/دانلود-آی-او-اس-۹-۳-برای-آیفون،-آیپاد-و-آ/
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - روز دوشنبه اپل بعد از کنفرانس معرفی آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ اینچی، ... روش اول: آموزش آپدیت به آی او اس ۹.۳ از طریق خود آیفون، آیپاد یا آیپد ... بعد از برقراری ارتباط بین آیتونز و دیوایس‌تان، بر روی نام آن کلیک کنید و به تب Summary بروید: ... iOS 9.3 (iPhone 6s Plus): iPhone8,2_9.3_13E234_Restore.ipsw

آموزش ریستور و آپدیت آیفون و آیپد توسط فایل IPSW | مجله ...

mag.zefa.ir/training/training-post/4603
۵ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش ریستور و آپدیت آیفون و آیپد توسط فایل IPSW. ... ایتیونز iOS را از حالت فشرده خارج می کند و به آیفون، آیپد یا آیپاد لمسی شما منتقل می ... پس از بارگذاری مجدد (Restart) و نمایش دستگاه در آیتونز، حال نوبت به انتقال اطلاعات ... منبع:اپل نیک ... دانلود تصویر با کیفیت امام خمینی (رحمة الله علیه) +عکس حرم ...

چگونه Personal Hotspot را در آیپد و آیفون فعال کنیم؟ - اپراتک

iranimag.ir/detail/2038438/article/8
آموزش اتصال آیفون ، آیپاد و آیپد به آیتونز و نرم افزارهای مدیریت iOS از طریق WiFi . ... 8آموزش قدم به قدم استفاده از iPhoneدانلود و نصب برنامه های . ... آموزش تصویری آپدیت دستگاه های اپل به iOS 8 | بیتنا با ما همراه باشید تا قدم به قدم این روش را ...

آموزش کار با آیتونز – بخش هفتم: دانلود و نصب برنامه | وبلاگ ...

blog.alldigitall.ir/?p=2790
۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - iOS 6 منتشر شد ... پس از آموزش بخش های قبل از مجموعه آموزش کار با آیتونز اینک نوبت به دانلود و ... نخواهید شد، برای دیدن آموزش تصویری این بخش ما را در ادامه همراهی کنید. ... پس از آنکه برنامه دانلود شد آیفون، آیپد ویا آیپاد خود را به کامپیوتر .... عمادالدین زارع نظری در آپدیت های جدید اپل برای موبایل، تبلت و لپتاپ های ...

دانلود نسخه نهایی آی او اس 7.1.2 برای آیفون، آیپد و آیپاد لمسی ...

comdroid.rzb.ir/.../دانلود-نسخه-نهایی-آی-او-اس-712-برای-آیفون-آیپد-و-آ...
دانلود iOS 7.1.2 برای آیفون و آیپد و آیپاد لمسی با آموزش نصب تصویری ... iOS 7.1.1 هم اکنون اپل نسخه ی جدیدی از iOS به نام ۷.۱.۲ را روانه بازار کرده است . ... پس از آپدیت به iOS 7.1.2 نیز از روش گفته شده برای جیلبریک کردن iOS 7.1.2 ... همانند تصویر بر روی دکمه کلیک کرده و Show Menu Bar را انتخاب کنید تا آیتونز باز شود .

چگونه نسخه آزمایشی iOS 9 را روی آیفون و آیپد نصب کنیم - ...

technotouch.ir/mobile/راهنمای-نصب-ios-9-روی-آیفون-و-آیپد
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیستم عامل جدید iOS 9 اپل بیش از آنکه روی تغییر رابط کابری تاکید ... ۱- ابتدا با استفاده از آخرین نسخه نرم افزار آیتونز از آیفون، آیپد یا آیپاد ... اید روی Check for Update کلیک کنید تا بتوانید فایل دانلود شده را انتخاب و ...

انتقال فایل بین اندروید و iOS - روش آنلاین و آفلاین - علم فردا

www.elmefarda.com/انتقال-فایل-بین-اندروید-و-ios/
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود کتاب ... اگر شما هم آیفون یا آیپد دارید حتما برای انتقال فایل بین اندروید و iOS ... روش انتقال فایل از اندروید به iOS و برعکس رو خدمت تون آموزش بدم . ... بلوتوث و NFC آیفون فقط بین دستگاه های اپل ( آیفون ، آیپد ، آیپاد .... آیفون تون رو با کابل USB به کامپیوتر تون متصل کنید و برنامه آیتونز رو اجرا کنید ...

دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + آموزش آپدیت و ...

khabar5.com/News/838940/b
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - روز دوشنبه اپل بعد از کنفرانس معرفی آیفون SE و آیپد پرو ۹.۷ اینچی، نسخه‌ی عمومی ... نوشته دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + آموزش آپدیت و ریستور اولین ... ۰۱ مرداد ۹۵ ساعت ۲۳:۱۴تصویر واقعی از گوشی هوشمند نکسوس مارلین منتشر شد .... iOS 9.3 (iPhone 5 GSM): iPhone5,1_9.3_13E233_Restore.ipsw

ساختن اپل آیدی در کمترین زمان ممکن - وی پی ان ایفون

zod-tond-sari.blogfa.com/tag/وی-پی-ان-ایفون
با ما بدون ارور 1009 راحت از اپل استور دانلود کنید ... همانطور که میدانید برای استفاده از دستگاه های ایفون و ایپاد و یا ایپد و همینطور کامپیوترهای اپل، ... Face time ( تماس تصویری با اپل ایدی ) / Imassage ( ارسال اس ام اس رایگان با اپل ایدی ) .... شما به وسیله نرم افزار iTunes یا در دستگاه های iOS ایفون، آیپد و آیپاد لمسی آموزش می دهد.

آموزش ساخت اپ برای iOS: قسمت ۲۰ - رسانه ی خبری وبلاگی

aparat.rasanetv.ir/page-699811.html
... چگونه اپل آیدی رایگان آموزش نحوه خرید از آیتونز و اپ استور گیفت کارت آیتونز و ... چهارشنبه ، ۲۰ آبان در ۱:۴۶ ق دانلود Udemy The Complete IOS 9 آموزش کامل برنامه ... آموزش جامع آیفون و آیپد: آموزش قدم به قدم ایجاد اکانت Apple ID زومیت26 مه 2015 ... که مورد لینک saeed salehi 1394 03 05 20:48 آموزش تصویری آپدیت کردن آیفون و ...

دانلود؛نسخه نهایی آی او اس 7.1.2 برای آیفون، آیپد و آیپاد لمسی ...

www.forums.tehranpatogh021.ir/Thread-دانلود؛نسخه-نهایی-آی-او-اس-7-1-...
iOS 7.1.2 برای آیفون و آیپد و آیپاد لمسی بعد از گذشت ۲ ماه از آخرین نسخه iOS 7.1.1 هم اکنون اپل نسخه ی جدیدی از iOS به نام ۷.۱.۲ را روانه بازار کرده است . ... پس از آپدیت به iOS 7.1.2 نیز از روش گفته شده برای جیلبریک کردن iOS 7.1.2 ... همانند تصویر بر روی دکمه کلیک کرده و Show Menu Bar را انتخاب کنید تا آیتونز باز شود .

اخبار فناوری:دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + ...

kahlek.ir/index.php/post192585
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اخبار فناوری:دانلود آی او اس ۹.۳ برای آیفون، آیپاد و آیپد + آموزش آپدیت و ریستور ... دسته کاربران اکثر را آیپد و ۵ قبل می‌دادند، به این به اپل و نیز امکان به نسخه ... دوم: آپدیت آی اس از نرم آیتونز روش مانند بالایی با تفاوت این عملیات و از ... منابع ios iOS download iOS restore 9.3 آموزش آی اس آموزش به او ۹.۳ ریستور او ...

نصب برنامه های آیفون و آی پد با - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...

iranianwac.com/post/نصب-برنامه-های-آیفون-و-آی-پد-با/
اپل اپس سایت دانلود آیفون آیپد و لوازم جانبی آی پد فروشگاه. لینک های ... آموزش نصب برنامه های iOS توسط آی و دانلود بازی های آیفون و آی پاد ... همه موارد iphone جز نرم افزاری لیست آموزش ها در پست اول مسائل مربوط به آپدیت آیفون. دانلود نرم ... آموزش تصویری کپی موزیک فیلم به آیفون آی پد از طریق آیتونز کپی موزیک و فیلم در آیفون.

آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه ...

iranwiki.net/detail/1137122/article/8
ُکه در این مطلب به طور جامع به صورت تصویری به شما عزیزان توضیحات . ... آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS | اپل . ... آموزش ریست کردن گوشی های آیفون - سرزمین دانلود آیفون به خاطر حجم زیاد برنامه ها، فایل های ... تصویر كد امنیتیآموزش ساخت اکانت iTunes یا Apple ID به صورت رایگان » آموزش به زبان .

آیتونز دانلود | سایت تفریحی فان کده

mefun.in/post/آیتونز-دانلود/
۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آموزش آیفون آموزش ios اخبار مربوط به اپل دانلود بازی آیفون جلبرک آیفون گیفت کارت. ... دانلود نرم افزار آیتونز iTunes مدیریت آیفون آیپاد آیپد اپل. ... آیتونز یا iTunes چیست iapplecenter com و امکان آپدیت به iOS بتا برای همه ... آموزش تصویری کپی موزیک فیلم به آیفون آی پد از طریق آیتونز کپی موزیک و ...

آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه ...

tc7-bfa.chartblogs.ir/page-1783992.html
آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS ... طرف اپل مناسب دیوایس شما انتخاب می شود را دانلود و اتومات دیوایس را آپدیت کنید . ... سپس نرم افزار آیتونز را باز کرده و طبق تصویر زیر روی نام iPhone یا دیوایس خود کلیک کنید .

آموزش کامل روش دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز و گوگل ...

candida.ir/گیفت-کارت-رایگان-آیتونز/
حال اگر شما هم از کاربران محصولات اپل و یا محصولات اندرویدی باشید حتما تا .... دسته بندی: iOS, اپل ... یا فیسبوک اپدیت کنم منضورشو نمیفهمم یا اصلا برنامه ی نمیده که دانلود کنم ممنون ..... اگر هم از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید روی تصویر انتهایی آموزش کلیک ... اگه آیفون و آیپد دارید باید گیفت کارت آیتونز میگرفتید.

آموزش تصویری نصب نرم افزارها بر روی آیفون ، آیپاد و آی ...

sibfile.com/آموزش-تصویری-نصب-فایل-بازی-روی-آیفون-آیپاد-آیپد
اغلب افرادی که یکی از iDeviceهای اپل را داشته باشند قاعدتا با مبحث جیلبریک و اپلیکیشن و ... پس با سیب فایل و آموزش تصویری آن در ادامه مطلب همراه باشید. ... دستگاه های خود ابتدا نرم افزار iTools را متناسب با سیستم عامل خود از اینجا دانلود کنید. ... آن را اجرا کنید و در عین حال آیفون ، آیپاد و یا آیپد خود را به سیستم خود وصل کنید.

انتقال فایل به آیفون بدون استفاده از آیتونز | خرید و فروش ...

www.panapple.ir/1394/12/.../انتقال-فایل-به-آیفون-بدون-استفاده-از-آی/
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آموزش سریع نشان می دهد که چگونه بدون iTunes و بدون اینکه در مورد این که ... هستید سوالی پرسیده شود، از کامپیوتر به آیفون یا آیپد موزیک انتقال دهید. ... ۱- ابتدا نسخه ی رایگان CopyTrans Manager را دانلود کرده و روی رایانه تان نصب کنید. ... از تصاویر موجود در رایانه به عنوان تصویر کاور آلبوم استفاده کنید.

Apple iPad Air - نظرات کاربران در مورد تبلت اپل آیپد ایر | ...

www.mobile.ir/tablets/comments-37294-apple-ipad-air.aspx
رتبه: ۸٫۵۱۰ - ‏۱٬۷۰۳ رأی
اگر بخوایم یه فایلی رو داخل یه نرم افزار خاص در آیفون یا آیپد باز کنیم چکار باید کرد؟ .... اگه ios گوشیت اپدیت کنی یا حتی نرف افزارو آپدیت کنی دیگه تنیتونی از اون نرم افزاز ..... بدون دیوایس اپلی میشه فیلم و کارتون خرید یعنی دانلود کرد از آیتونز؟ ... یعنی با خط ایرانسل میشه به 3g وصل شد و مکالمه تصویری هم با تبلت کرد؟

آموزش کامل آپدیت و ریستور آیفون، آیپاد و آیپد به اخرین ...

dl.3ibblog.ir/.../520_آموزش-کامل-آپدیت-و-ریستور-آیفون-آیپاد-و-آیپد-...
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مشکلات کاربران اپل نحوه آپدیت و ریستور دیوایس است که در این پست ما دو روش برای رفع این مشکل برای شما کاربران عزیز سایت ...

دانلود برنامه هک کردن تلگرام برای ios

telegram1.mobiblog.ir/?p=1
آموزش تصویری ساخت اپل ایدی با استفاده از گوشی آیفونDec 24, 2015 - دانلود ... آموزش فعال/غير فعال كردن آپديت خودكار برنامه ها در iOS 7Reviewed by مدیر سایت on ... گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی; خرید اپل آیدی آمریکا تحویل آنی; مرجع آموزش . ... قابل نصب روی آیفون , آیپد و آیپاد iOS نسخه ورژن برنامه راه اندازی کانال تلگرام.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب جالب ، همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1775
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 554
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 1,545
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,313
  • بازدید ماه : 6,313
  • بازدید سال : 249,988
  • بازدید کلی : 1,690,724
  • کدهای اختصاصی