loading...
مطالب جالب | جورواجور
همیار سایت بازدید : 202 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو (+تکمیلی)

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون

img

«سولماز»، یکی از شرکت کننده های مسابقه ی خوانندگی «استیج» شبکه ی منوتو، که در برنامه ی زنده به «مسایل پشت پرده» اشاره کرد و از ادامه انصراف داد، می گوید به زودی دلایل خود را اعلام می کند.

به گزارش انصاف نیوز، او در برنامه ی زنده زمانی که قرار بود برنامه اش را اجرا کند، از مجری وقت خواست که حرف بزند ولی بعد از این که گفت «به خاطر برخی مسایل پشت پرده ترجیح می دهم از مسابقه کنار بروم»، مجری با دستپاچگی وسط حرف او پرید و اجازه ی ادامه به او نداد.

سولماز پیمانی در تلگرام نوشته است: «دلیل نخواندن آهنگ من اینه که عوامل پشت پرده باعث حضور یافتن من در جمع سه نفر [بازنده] شدند، من کاملا مطمئنم. استیج تجربه خوبی تو زندگیم بود، فهمیدم دنیا چطور جای بی رحمی هست. دوستان خوبم با گذاشتن این همه کامنت [اعتراضی به منوتو] فقط خودتون رو اذیت می کنید چون کسی نیست حرف شما رو گوش بده».

واکنش جالب صداوسیما

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران صداوسیما که خبر و حتی فیلم این اتفاق را هم منتشر کرده، در این باره نوشته است: «این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها خبر هایی از حواشی و جنجال های غیر اخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند».

یکی از مخاطبان این خبرگزاری هم نوشته است: «کافی بود بود حرف بزنه چون برنامه زنده بود ، تلویزیون منوتو برای همیشه تعطیل میشد».

روزنامه ی جام جم، وابسته به صداوسیما نیز که روی شبکه های ماهواره ای به عنوان رقیب حساسیت زیادی دارد، در شماره ی امروز یکشنبه با تیتر «تکرار سریال رسوایی‌های شبکه من و تو»، نوشت:
«
شبکه لندنی و سلطنت‌طلب من و تو در برنامه زنده «استیج» یا رقابت خوانندگی، بار دیگر آبروی پنهان و پشت صحنه خود را با افشاگری یکی از شرکت‌کنندگان زن این رقابت، بر پیشخوان حراج دید. به عبارت دیگر، پخش زنده برنامه استیج شبکه من و تو برای گردانندگان این شبکه، خوش‌یمن نبوده و عوامل این شبکه را وارد چالش تازه‌ای کرده است.

سولماز پیمایی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه خوانندگی استیج در برنامه جمعه شب (نهم بهمن) در اقدامی نسبت به آنچه در پشت پرده شوهای شبکه من و تو می‌گذرد، دست به افشاگری زد و به نشانه اعتراض صحنه اجرا را ترک کرد.

افشاگری شرکت‌کننده رقابت خوانندگی شبکه من و تو با اعتراض شدید مجریان و داوران برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیرحرفه‌ای بودن متهم کردند.

بدون شک برای شبکه‌ای که با هزینه‌های نجومی، تمام برنامه‌هایش را با یک سناریوی از پیش نوشته شده پیش می‌برد، این پرده‌برداری جنجالی، یک شکست و شاید یک کابوس غیرقابل جبران است. پیش از این هم نمونه‌هایی از رفتار شنیع و بده بستان‌های پشت صحنه این شبکه سلطنت‌طلب خبرساز شده بود. رسانه‌های خبری جهان و بویژه بینندگان این شبکه، هنوز ماجرای خودکشی روشنا، هنرجوی آکادمی گوگوش، در دو سال گذشته را از یاد نبرده‌اند. همین طور افشاگری پریسا سحرخیز، مجری سابق شبکه من و تو که به دلیل قباحت فعل از پرداختن به آن خودداری می‌شود.

به هرحال تاخیر دوساله برگزاری رقابت خوانندگی و همچنین تغییر نام برنامه، شکل و استایل آن (از آکادمی موسیقی به استیج) به همین موضوع برمی‌گردد، چراکه عوامل این شبکه با این تأخیر و تغییراتی که در برگزاری این شوی تلویزیونی ایجاد کردند، قصد به فراموشی سپردن آن رسوایی‌ها را داشتند که بار دیگر، داستان پرتکرار رسوایی‌های شبکه من و تو در برنامه‌ای زنده روی تخت رسوایی قرار گرفت و چوب حراج به آبروی نداشته آن خورد. حال باید در روزهای آتی دید که این رسوایی تازه اما تکراری، چه تغییر و تاثیری در سناریوها و عملکرد این شبکه خواهد گذاشت.
»

ساعتی پیش، ظهر یکشنبه نیز باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما، ویدیویی منتشر کرد و نوشت: «بعد از افشاگری سولماز در استیج، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری کرد». امیرحسین در این ویدیو به چگونگی شرکت خود در دوره ی قبلی این مسابقات اشاره کرده است.

لینک منبع مطلب

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب جالب ، همه چیز از همه جا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1775
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 1,435
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,203
  • بازدید ماه : 6,203
  • بازدید سال : 249,878
  • بازدید کلی : 1,690,614
  • کدهای اختصاصی